ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

20 میانبر برای بالا بردن سرعت کار با فتوشاپ

iran-stars.com

در این مطلب به 20 آموزش برای بالا بردن سطح علمی شما عزیزان در طراحی فتوشاپ پرداخته ایم تا بتوانید در طراحی های خود از سرعت و عملکرد بالاتری بر خوردار باشید.

ادامه مطلب ...

زیباترین دانشگاه ایران کجاست؟

iran-stars.com


 توسعه آموزش عالی و ایجاد امکانات و تجهیزات لازم برای دانشگاه‌ها در جهت تسهیل فرآیند تحصیل برای دانشجویان یکی از اهدافی است که جمهوری اسلامی ایران با پیگیری آن توانسته است به یکی از قطبهای علمی منطقه تبدیل شود.

دانشگاه سیستان و بلوچستان بعنوان دانشگاه مادر در منطقه جنوب شرق شناخته شده است. این دانشگاه که در منطقه محروم سیستان و بلوچستان قرار دارد یکی از مجهزترین دانشگاههای کشور محسوب می‌شود.

دانشگاه سیستان و بلوچستان دارای هیأت امناء مستقل، هیأت ممیزه مستقل می باشد و از نظر تشکیلاتی در ردیف دانشگاههای الف و توسعه یافته کشور قرار دارد.

این دانشگاه دارای 22 دانشکده، حدود نوزده هزاردانشجو و دانش آموز، 340 رشته گرایش در مقاطع مختلف که از این تعداد  139  رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد، 24  رشته گرایش در مقطع دکتری می باشد.
توجه شما را به تعدادی از عکس‌های این دانشگاه جلب می کنیم.

ادامه مطلب ...

دیدگاه زنانه و دیدگاه مردانه - کدامیک برترند

iran-stars.com


تارهای صوتی خانم‌ها از تارهای صوتی آقایان کوتاهتر است،
تون صدای آقایان بم تر است و خونشان غلیظ تر!
تعداد نفس‌های خانم‌ها در واحد زمان بیشتر است اما تنفس آقایان عمیق‌‌‌تر است،
استخوان‌های مردها بلندتر است و ماهیچه‌هایشان آمادگی بیشتری برای چاق شدن دارد،
در عوض در زیر پوست خانم‌ها ذخیره چربی بیشتری وجود دارد، در نتیجه طاقت آنها نسبت به مردها بیشتر است!
این روزها در هر گوشه و کنار با نوشته‌هایی رو به رو می‌شویم که به تفاوت میان زن و مرد اشاره دارند، اما به نظر من گرچه تفاوت‌های فیزیکی جالبند اما دانستن تفاوت‌های روانی زن و مرد، بیشتر می‌تواند به ما کمک کند تا ارتباط مؤثری با یکدیگر برقرار کنیم و توقعات یکسان و مشابهی از یکدیگر نداشته باشیم.
یکی از جالب‌ترین تفاوت‌های میان زن و مرد که بر سایر رفتارهایشان هم اثر می‌گذارد نگرش آنها به دنیاست.
مردان دنیا را از دیدگاه متمرکز نگاه می‌کنند در حالی که زنان دنیا را از دیدگاه منبسط می‌بینند.
آگاهی جنس مذکر به تدریج یک جزء را به جزء دیگر مربوط می‌سازد تا به کل برسد که این با جزء یا کل‌نگری تفاوت دارد.
اما آگاهی جنس مؤنث که منبسط است تصویر کلی را می‌گیرد و به تدریج اجزای درون آن را کشف می‌کند.
همین آگاهی جنس مؤنث باعث می‌شود زنان علاقه بیشتری به عشق، ایجاد ارتباط، مشارکت، همکاری و هماهنگی و سازش داشته باشند، در حالی که آگاهی متمرکز مردها، آنها را بیشتر به سمت ایجاد نتایج، رسیدن به اهداف، رقابت، کار، منطق و تأثیرگذاری سوق می‌دهد.
حالا به برخی رفتارهای خانم‌ها و آقایان اشاره می‌کنیم که تا حد زیادی از این نگرش نشأت می‌گیرد:

ادامه مطلب ...

مجموعه 50 تصویر پس زمینه Mega HD(سری اول)

iran-stars.com


ایران استارز در این پست سری اول از مجموعه تصاویر پس زمینه با کیفیت Mega HD را جهت استفاده شما عزیزان آماده دانلود نموده است. می توانید این تصاویر بسیار زیبا را از ادامه مطلب دریافت نمایید. منتظر چهار سری بعدی این مجموعه باشید.

ادامه مطلب ...

چگونه زیرآب رئیس خود را بزنیم؟!

iran-stars.com


حتما برای همه شما پیش آمده در جایی که کار می‌کنید، احساس کنید نسبت به نفر بالادستی بیشتر می‌دانید و حتی در جاهایی بهتر عمل می‌کنید. اگر شما هم یکی از کارمندانی هستید که بیشتر از رئیس‌تان می‌دانید، ممکن است به جایی رسیده باشید که با خودتان بگویید: «اگر به جای رئیسم بودم می‌توانستم کارهای بهتری انجام دهم.» اما چطور می‌توان به چنین جایگاهی رسید؟ حتما در مورد تلاش و کوشش و این‌که در بسیاری از موارد مهم‌تر از هوش عمل می‌کند، شنیده‌اید. بد نیست بدانید که آنچه شنیده‌اید درست است و بیشتر مدیران سطح بالا، هوش متوسطی دارند و آنچه آن‌ها را از دیگران متمایز می‌کند همان تلاش و کوشش و به کار بردن راهکارهای ساده‌ای است که در عین حال نادیده گرفته می‌شود. در اصل شما با راهبردهایی که به کار می‌برید می‌توانید هر روز خود را به رئیس شدن نزدیک کنید.

ادامه مطلب ...

دیوار چین را بهتر بشناسید

iran-stars.com


دیوار چین که یکی از هفت اعجاز جهان شمرده می شود، در جهان به لحاظ زمان ساخت طولانی ترین و بزرگترین مهندسی تدافعی نظامی در قدیم است .
 
این دیوار در نقشه جغرافیایی چین ۷۰۰۰ کیلومتر امتداد یافته است. این اثر سال ۱۹۸۷ در "فهرست میراث جهانی " ثبت شد. تاریخ ساخت دیوار چین به قرن ۹ قبل از میلاد باز می گردد.
 
حکومت وقت چین برای جلوگیری از حملات ملیت های شمالی ، برجهای آتش برای خبر رسانی و یا قلعه‌های مرزی برای حصول اطلاعات دشمن را در ارتباط با دیوار و بر روی آن ایجاد کرد .
 
در دوره حکمرانی سلسله‌های بهار وپاییز و کشورهای جنگجو ،میان دوک ها جنگ بر پا شد و کشورها با استفاده از کوه‌های مرزی به ساخت دیوار پرداختند تا سال ۲۲۱ قبل از میلاد ،امپراتور چین شی خوان پس از به وحدت رساندن چین ، دیوارهای دوک ها را به هم متصل کرد که به صورت دیوار بزرگ در مرزهای شمالی بر روی کوه‌ها در آمد . او می خواست با این کار از حملات دشمن به مراتع شمالی جلوگیری کند.

لطفاً ادامه مطلب را ببینید...

ادامه مطلب ...

نکات بسیار جالب برای گرفتن عکس با موبایل

iran-stars.com


این روزها هر جا که می‌روی، چند نفری را می‌بینی که با تلفن همراه خود مشغول عکاسی هستند. اگر به اماکن باستانی و دیدنی بروید که قضیه پررنگ تر هم می‌شود. تقریبا بیشتر کسانی که می‌خواهند تازه گوشی موبایل بخرند، داشتن دوربین برایشان موضوع مهمی است و البته اگر این وسیله را قبلا داشته باشند، این دفعه به کیفیت دوربین هم فکر می کنند. با این همه یک نکته همواره مغفول می‌ماند، چطور باید با دوربین تلفن همراه عکسی با کیفیت بگیریم؟ اشتباه نکنید، منظور روش کار با گوشی نیست; بلکه چگونگی گرفتن یک عکس خوب، مدنظر است. اگر تلفن همراه شما دوربین عکاسی دارد و یا قصد خرید گوشی با این امکان را دارید، حتما به نکات زیر برای عکاسی بهتر، توجه کنید:

ادامه مطلب ...

قفل گذاری بروی پوشه ها با KaKa Folder Protector 5.60

iran-stars.com


KaKa Folder Protector 5.60 فایل ها و فولدرها را به شکلی خاص مخفی و پسورد گذاری می کند قادر است تا با پشتیبانی از انواع حافظه نظیر درایو هارد دیسک یا فلش دیسک ها امنیتی کامل را برقرار نماید. وقتی فولدر پسورد گذاری و قفل می گردد به هیچ وجه اطلاعات درون آن قابل اجرا و خواندن یا نوشتن  و یا کپی نمی باشد. Level های امنیتی در نرم افزار KaKa Folder Protector به دلیل بالا بودن خیال تمام کاربران را از شخصی بودن فایل ها راحت خواهند کرد. وقتی فولدری قفل می شود آیکن آن هم به صورت اتوماتیک تغییر می کند و به همین دلیل کاربران دیگری که از سیستم استفاده می کنند متوجه عملکرد نرم افزار نخواهند شد. این نرم افزار کم حجم می تواند برای همه ما مناسب باشد چرا که خصوصی بودن فایل ها برای همه ما اهمیت دارد. این نرم افزار بسیار کاربردی را می توانید از ایران استارز دربافت نمایید. توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

پـَـَـ نــه پـَـَــــ به سبک سرشماری

iran-stars.com


مامور بنده خدا آمده دم در سوالهایی میکنه که جواب همشون میتونست یه «پ نه پ» توپ باشه. نمونه ای از سوالهایی که ازم پرسید رو براتون مینویسم که ببینید حق با من بود یا نه. بعد ببینید من چه حرصی خوردم که نمیتونستم این «پ نه پ»ها رو بهش بگم و مجبور بودم جوابهای احمقانه به سوالهای احمقانه بدم. موقعیت خونه ام رو میگم که بتونین تصور کنین. طبقه پنجم یک برج 15 طبقه.

ادامه مطلب ...

آیا درباره خودتان سالم فکر می کنید ؟!

iran-stars.com


هر انسانی در مراحل زندگی، با توجه به باورها، نگرش‌ها، ارزش‌ها و اعتقادات خود تصمیم‌گیری می‌کند و اعمال و رفتارهای او ناشی از فکر و اندیشه‌ای‌ست که از خانواده، مدرسه، جامعه، فرهنگ و ارزش‌های اجتماعی کسب نموده است.
از خصوصیات اصلی انسان، توانایی فوق‎العاده‌ی او در فکرکردن است؛ به‌خصوص توانایی او در تفکر درباره‌ی نحوه‌ی فکرکردن خود، شاید از بی‌نظیرترین و انسانی‌ترین ویژگی‌های اوست. همان‌طور که انسان با افکار و اندیشه‌های خیالی و غیرمنطقی، مایه‌ی اضطراب و نگرانی خود را فراهم می‌کند، از طریق تفکر صحیح و منطقی نیز می‌تواند خود را از شر ناراحتی‌های خویش، رها سازد.
وقتی تفکر و رفتار آدمی عاقلانه باشد، موجودی کارآمد، شادمان، سرزنده و توانا خواهد بود؛ پس می‌توان گفت هر انسانی با اندیشه و افکار خود، زندگی‌اش را می‌سازد و جهت می‌دهد. «آلبرت آلیس» روان‌شناس معروف که نظریه‌ی «درمان عقلانی-عاطفی» را ارائه داده است، اعتقاد دارد که توسل به عقایدی در زندگی، موجب اضطراب و ناراحتی روانی فرد می‌گردد.

ادامه مطلب ...

عکس هایی زیبا و دیدنی از شهر کارینتیا در اتریش

iran-stars.com


iran-stars.com


برای دیدن بقیه تصاویر ادامه مطلب را ببینید...

ادامه مطلب ...

مکان های دیدنی زنجان که باید حتما دید !

از شمال غربی ایران که به سمت مرکز و جنوب راه بیفتیم به استان زنجان می‌رسیم که در بستر رودخانه قزل‌اوزن و بر دامنه‌های فلات آذربایجان با آب و هوای خنک و ییلاقی‌اش گزینه خوبی برای سفر‌های تابستانی است.


iran-stars.com


یکی از معروف‌ترین آثار تاریخی این استان یعنی گنبد سلطانیه به عنوان یک میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده است. این بنا در دوره ایلخانی توسط سلطان محمد خدابنده ساخته شده است. گچبری‌های بی‌نظیر و تزئینات قرمز، سبز، سفید و آبی داخل آن را می‌توان یکی از زیبا‌ترین و برترین آثار معماری شیعه در ایران دانست.

ادامه مطلب ...

میمون های بند انگشتی

این نژاد از میمون ها که در آمریکای لاتین زندگی می کنند به خاطر کوچکی جثه به میمون بند انگشتی یا میمون پاکتی می نامند.


iran-stars.com


iran-stars.com


بقیه عکسها در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار ایجاد Watermark بر روی تصاویر LuJoSoft Watermar

iran-stars.com


LuJoSoft Watermark Pro ابزاری کم حجم و بسیار مفید به منظور ایجاد Watermark بر روی تصاویر مختلف دیجیتالی است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی تصاویر خود Watermark قرار دهید و سپس آن را در فرمت های مختلف عکس ذخیره نمایید ، این نرم افزار به عنوان ورودی از فرمت های مختلفی مانند JPG, GIF, BMP, PBM, PGM, PCX, PNG, PPM, TGA, TIF, WMF, EMF و...پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا با چند کلیک ساده Watermark مورد نظر خود را بر روی عکس قرار داده و در برابر کپی از آن محافظت کنید. این نرم افزار را هم اکنون می توانید از ایران استارز و در ادامه مطلب دریافت نمایید.

ادامه مطلب ...

مغز بازی !

iran-stars.com


به عکس‌های بالا دقت کنید، عقیده شما در مورد آنها چیست؟ اصولآ چیز خاصی نظر شما را جلب کرد؟
.
.
.
.
.
اگر کسی بگوید شما به علت عادتهای ذهنیتان از درک درست این تصاویر عاجزید عکس العملتان چییست؟
.
.
.
.
.
.
.
_به او میخندید؟
_به غرورتان بر میخورد و ناراحت میشوید؟
_سعی میکنید به هر قیمتی از افکارتان دفاع کنید؟
_او را از پروفایلتان حذف میکنید و مشغول چت با یک همفکر میشوید؟ و ساعتها از تایید همدیگر لذت میبرید؟
_یا کنجکاو به بحث و تحقیق در این مورد میشوید ؟
.
.
.
.
.
.
.
گاهی باورهای ذهنی ما چیزی بیشتر از عادت های فکری مان نیست
.
.
.
.
.
.
.
باور نمی‌کنید؟!

ادامه مطلب ...

ایران زیبا و منحصر به فرد ما

عالی قاپو -- اصفهان ، ایران


iran-stars.com
 

لاهیجان -- استان گیلان ، ایران


iran-stars.com

ادامه مطلب ...

بازی‌های کودکانه برای 3ماهه تا 3 ساله‌ها

iran-stars.com


نوزاد شما وقتی متولد می‌شود تلاش می‌کند حس‌هایش را یکی‌یکی به تکامل برساند اما برای این منظور به همراهی شما نیاز دارد. مادر و پدر همراهانی هستند که می‌توانند در کشف دنیای خارج و یادگیری هر چه بیشتر به او کمک کنند.

ادامه مطلب ...

عکسهای فولکس جدید، کم اشتهاترین خودرو تاریخ

iran-stars.com


طبق اعلام فولکس واگن مصرف این خودرو در صد کیلومتر تنها 0.9 لیتر است و در هر کیلومتر تنها 24 گرم دی اکسید کربن تولید می‌کند.
     
برای اینکه بیشتر در جریان قرار بگیرید باید گفت ژرمن های فعال در فولکس واگن از برنامه های آینده در مورد کانسپت دیزلی هیبریدی که قادر به بدست آوردن مصرف سوخت اقتصادی فوق العاده چشمگیری است، خبرهایی داده و اعلام کرده اند تحقیقات لازم برای تولید این خودرو در حال انجام است.

iran-stars.com


مارتین وینترکورن مدیرعامل گروه فولکس واگن گفته است که مفهومی XL1 که در نمایشگاه خودرو قطر رونمایی شد از سال 2013 به تولید خواهد رسید. وی همچنین افزود که تعداد محدودی از این خودرو در وولفسبورگ یا درسدن آلمان به تولید می رسد.
این آلمانی دو نفره از یک پیشرانه 0.8 لیتری توربو دیزل با قدرت 48 اسب بخار و یک موتور الکتریکی 27 اسبی بهره می‌برد. به لطف استفاده مواد سبک برای تولید این خودرو ( آلمینیوم، منیزیم،CFRP ) وزن این خودرو تنها 795 کیلوگرم خواهد بود که مصرف سوخت فوق‌العاده پایینی را ارائه می دهد.


iran-stars.com


این خودرو کوچک قادر است صفر تا 100 را در مدت 11.9 ثانیه طی و به نهایت سرعت 160 کیلومتر دست پیدا کند. شما می‌توانید با موتور الکتریکی این خودرو به سقف سرعت 35 کیلومتر در ساعت دست پیدا کنید که چهره ای امیدوار کننده از یک خودرو با مصرف کمتر از یک لیتر در صد کیلومتر را به نمایش می‌گذارد.




iran-stars.com

من رفتنی ام!

iran-stars.com


اومد پیشم حالش خیلی عجیب بود فهمیدم با بقیه فرق میکنه
 
گفت: پدر یه سوال دارم که خیلی جوابش برام مهمه
 
گفتم: چشم اگه جوابشو بدونم خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم
 
گفت: من رفتنی ام!

گفتم: یعنی چی؟

گفت: دارم میمیرم
 
گفتم: دکتر دیگه ای رفتی، خارج از کشور؟
 
گفت: نه همه اتفاق نظر دارن، گفتن خارج هم کاری نمیشه کرد.
 
گفتم: خدا کریمه، انشاله که بهت سلامتی میده
 
با تعجب نگاه کرد و گفت: اگه من بمیرم یعنی خدا کریم نیست؟
 
فهمیدم آدم فهمیده ایه و نمیشه گل مالید سرش
 
گفتم: راست میگی، حالا سوالت چیه؟

 گفت: من از وقتی فهمیدم دارم میمیرم خیلی ناراحت شدم از خونه بیرون نمیومدم
 
کارم شده بود تو اتاق موندن و غصه خوردن
 
تا اینکه یه روز به خودم گفتم تا کی منتظر مرگ باشم
 
خلاصه یه روز صبح از خونه زدم بیرون مثل همه شروع به کار کردم
 
اما با مردم فرق داشتم، چون من قرار بود برم و انگار این حال منو کسی نداشت
 
خیلی مهربون شدم، دیگه رفتارای غلط مردم خیلی اذیتم نمیکرد
 
با خودم میگفتم بذار دلشون خوش باشه که سر من کلاه گذاشتن
 
آخه من رفتنی ام و اونا انگار موندنی
 
سرتونو درد نیارم من کار میکردم اما حرص نداشتم
 
بین مردم بودم اما بهشون ظلم نمیکردم و دوستشون داشتم
 
ماشین عروس که میدیم از ته دل شاد میشدم و دعا میکردم
 
گدا که میدیدم از ته دل غصه میخوردم و بدون اینکه حساب کتاب کنم کمک میکردم
 
مثل پیر مردا برای همه جوونا آرزوی خوشبختی میکردم
 
الغرض اینکه این ماجرا منو آدم خوبی کرد و مهربون شدم
 
حالا سوالم اینه که من به خاطر مرگ خوب شدم و آیا خدا این خوب شدن منو قبول میکنه؟
 
گفتم: بله، اونجور که میدونم و به نظرم میرسه آدما تا دم رفتن خوب شدنشون واسه خدا عزیزه
 
آرام آرام خدا حافظی کرد و تشکر، وقتی داشت میرفت گفتم: راستی نگفتی چقدر وقت داری؟
 
گفت: معلوم نیست بین یک روز تا چند هزار روز!!!
 
یه چرتکه انداختم دیدم منم تقریبا همین قدرا وقت دارم. با تعجب گفتم: مگه بیماریت چیه؟
 
گفت: بیمار نیستم!

گفتم: پس چی؟
 
گفت: فهمیدم مردنیم، رفتم دکتر گفتم میتونید کاری کنید که نمیرم گفتن نه. پرسیدم خارج چی؟ و باز جواب دادند نه!

خلاصه پدر ما رفتنی هستیم وقتش فرقی داره مگه؟

باز خندید و رفت و دل منو با خودش برد....



iran-stars.com

اس ام اس خنده دار و سرکاری جدید

iran-stars.com


با توجه به قیمت تخم مرغ ، گوجه و نان
اگر دوستی به شما گفت بریم خونه یه املت بزنیم
بدونید شما جایگاه خیلی بالایی پیشش دارین

***************************

عدالت یعنی چی؟
عدالت یعنی این که یکی پول از باباش ارث می بره یکی کچلی..!

***************************

ادامه مطلب ...

آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32 کد ۶۶۲۲ به تاریخ 2011.11.11

iran-stars.com


در این پست ایران استارز جدیدترین آپدیت آنتی ویروس Nod32 را به تاریخ 2011.11.11 برای دانلود آماده نموده نموده که می توانید همراه با توضیحات مربوطه از ادامه مطلب دریافت نمایید.

ادامه مطلب ...

عکاسی از ارتفاع

عکاسی از ارتفاع خودش یه فلسفه ای داره ... چه برسه به اینکه بری تو ارتفاع هم وایسی و عکس بندازی !!!
با دیدن این عکسها چه احساسی پیدا میکنید ؟ دوست داشتید جای این افراد بودید ؟!

 

iran-stars.com


iran-stars.com


   لطفاً بقیه عکسها را در ادامه مطلب ببینید....

ادامه مطلب ...

گران قیمت ترین عطرهای دنیا

iran-stars.com


خوش بو بودن تنها جز کارهای آرایشی مربوط به زنان نمی باشد بلکه مردان هم از این قاعده مستثنا نیستند . در حقیقت این کار تنها یک عادت نیست بلکه قسمتی از مسائل بهداشت روزانه است که هر فردی می بایست رعایت نماید . با این وجود در سراسر دنیا افرادی هستند که فقط به خوشبویی توجه نمی کنند بلکه به مارک و رایحه منحصر به فردی که آن برند دارد نیز توجه می کنند . در اینجا 10 برند گران و برگزیده مردمی که توانایی پرداخت قیمت بالای شان را دارند آورده می شود که نشان دهنده شرایط اقتصادی و قدرت خرید طبقه خاصی از جامعه است .

ادامه مطلب ...

گنبد سلطانیه یکی از شاهکارهای بی نظیر ایران

iran-stars.com


یکی از شاهکارهای معماری ایرانی - اسلامی گنبد سلطانیه است که نه تنها در ایران بلکه در جهان شهره است ، در بیست نهمین اجلاس عمومی جهانی سازمان یونسکو در دوربان ژوییه 2005 بنای گنبد سلطانیه به اتفاق آرای کشور های حاضر در این کمیسیون به ثبت میراث جهانی رسید .
در این اجلاس که با حضور سفیران 176 کشور جهان و 700 کارشناس برجسته منعقد شد همه حاضران بدون هیچ مخالفتی به ثبت این اثر رای موافق دادند بدین ترتیب این گنبد پس از تخت جمشید ، زیگورات چغازنبیل ، میدان نقش جهان ، پاسارگاد ، تخت سلیمان ، ارگ بم به عنوان هفتمین اثر ثبت شد که سال 2008 نیز بیستون به عنوان هشتمین اثر ایرانی در این کمیسیون ثبت جهانی شد ، قابل ذکر هست که ایران از معدود کشور هایی هست که شهر های آن در این سازمان ثبت جهانی شده اند شهر های اصفهان و یزد نیز در سازمان میراث جهانی ثبت شده اند.
 
در 30 کیلومتری جنوب زنجان و در مسیر محور ارتباطی و تاریخی حد فاصل فلات مرکزی ایران و صفحات شمال غربی کشور دشتی پهناور آوردگاه سپهر آسمان با بنایی بسیار عظیم و گنبدی نیلگون و بس مرتفع موسوم به سلطانیه گردیده است ...

ادامه مطلب ...

20 تا از برترین اقامت گاه های ساحلی جهان

1. Golden Triangle Resort - Chiang Rai , Thailand
 
 iran-stars.com 


2. Murni's Villa - Ubud, Bali


iran-stars.com


بقیه تصاویر در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...