ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

قبل از سفر به خارج از ایران اینجا را دیدن کنید !!! ایران ما...

iran-stars.com


بهتره اول خوب ایران خود را بشناسید و بعد تصمیم به دیدن مکان های دیگر کنید. ایران بسیار نقاط جذابی برای گردشگری دارد که بدلیل کمبود اطلاع رسانی ما از آنها بی خبریم. امیدواریم این مطلب کمکی در جهت گردشگری داخلی باشد .

ادامه مطلب ...

باور کنید این تصاویر فتوشاپی نیستند

iran-stars.com


باورش کمی سخته که این عکس ها حاصل دست یک فتوشاپ کار ماهر نباشند! اما مطمئن باشید تمام این 12 عکس کاملاً به صورت طبیعی گرفته شده اند.

ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک شب یلدا

iran-stars.com


امشب را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم …

شب یلدا ، این شب زایش مهر و میترا ، شب زایش نور و روشنائی

بر تو ایرانی مبارک

 

✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉

باور به نور و روشنایی است ،
که شام تیره ،از دل شب یلدا
جشن مهر و روشنایی به ما هدیه  میدهد

یلدایتان مبارک

 

✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉

شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر

زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر

شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق.

.رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق

شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد

✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉

ادامه مطلب ...

آموزش میوه آرایی میوه های شب یلدا

iran-stars.com


هندوانه شاخص ترین میوه ی شب یلداست ومی دانیم که طبق آداب وسنن قدیمیان اگر در این شب چیزهای دیگر کمتر مصرف شوند ویا اصلا خورده نشوند ،هندوانه از اقلامی است که خورده خواهد شد
برای تزیین هندوانه می توانید :

ادامه مطلب ...

CPR چیست ؟ ( حتماً بخوانید )

iran-stars.com


خانم جوان 25 ساله ای در اثر ایست قلبی فوت کرد... مرگش خیلی زیاد خانواده اش رو متاثر کرد. او وقتی دچار حمله قلبی شد درخانه تنها بود و کسی نبود که با یه CPR ساده جانش را نجات بده. افسوس.

CPR چیست؟

فرض کنید ساعت 6:15 بعد از ظهر است و شما بعد از یک روز کاری سخت غیر معمول به خانه تان بر می گردید (البته به تنهایی). شما به شدت خسته و غمگین هستید. ناگهان یک درد شدید در ناحیه سینه خود احساس می کنید که به طرف بازو و نیز به آرواره  شما زبانه می کشد. فاصله خانه شما تا نزدیک ترین بیمارستان فقط 7 کیلومتراست. متاسفانه، نمیدانید که آیا می توانید تا رسیدن به بیمارستان تحمل کنید یا نه.. شما آموزش کمک های اولیه (CPR) را بلدید، اما نمی دانید چگونه این کمک ها را روی خودتان انجام دهید.

چگونه وقتی تنها هستیم از یک حمله قلبی جان سالم به در ببریم ؟

بسیاری از مردم، زمانی که با حمله قلبی مواجه می شوند، تنها و بدون کمک هستند. شخصی که ضربان قلب او نا منظم است و کسی که شروع به احساس ضعف می کند، تنها حدود 10 ثانیه پیش از از دست دادن هوشیاریش وقت دارد. به هر حال، این قربانیان می توانند با سرفه های مکرر و شدید به خود کمک کنند. پیش از هر سرفه باید نفس عمیق بکشید، و سرفه باید عمیق و کش دار باشد و خلط سینه را از عمق سینه ایجاد کنید. توالی یک نفس و یک سرفه  باید حدودا هر 2 ثانیه یکبار بدون توقف تکرار شود تا کمک برسد و یا ضربان قلب دوباره به حالت عادی باز گردد. نفس های عمیق اکسیژن را به داخل شش ها می کشد و حرکت های سرفه موجب فشار به قلب و تداوم جریان گردش خون توسط آن می شود. همچنین این فشار فشرده کننده روی قلب موجب بازیابی ریتم نرمال ضربان آن می شود.  بدین طریق، قربانیان حملات قلبی می توانند تا رسیدن به بیمارستان حیات خود را حفظ کنند. این مطلب را به بیشترین تعداد افرادی که می توانید ارسال کنید. ممکن است نجات بخش زندگی آنها باشید ....


iran-stars.com

دختر ایرانی که همه را متعجب کرد

iran-stars.com


فاطمه صالحی، دختری که هم سنتور می‌نوازد، هم طراحی و گریم انجام می‌دهد و هم دانشجوی موسیقی است؛ قصد دارد دکترای خود را هم بگیرد.

ادامه مطلب ...

قفل گذاری بروی فلش مموری ها با USB Secure 1.6.6

iran-stars.com


USB Secure 1.6.6 محصول این شرکت است که برای رمز گذاری روی تمام حافظه های قابل حمل تولید شده است . شما با نرم افزاری میتواند برای USB drives, Thumb drives, Memory cards, External drives and Flash drives خود رمز بگذارید تا کسی به غیر شما که از پسورد اطلاع ندارد ، نتواند آن را بازگشایی کند و اطلاعات را به سرقت ببرد ! این نرم افزار با تنظیمات خود طوری عمل می کند که وقتی شما آن را به USB متصل می کنید ، از شما پسورد میخواهد . این نرم افزار نیاز به دانش فنی زیادی ندارد و بسیار آسان می باشد ومیتواند اطلاعات موجود در فلش مموری شما که شاید بسیار شخصی و یا بسیار ارزشمند باشد را محافظت کند تا از گزند سرقت در امان باشد . این نرم افزار هم اکنون در سایت ایران استارز قابل دانلود می باشد. برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...

نرم افزار رایگان مایکروسافت Windows Sysinternals Suite 2011.12.1

iran-stars.com


شرکت های بزرگ به منظور پشتیبانی از نرم افزارهای خود مجموعه هایی را به بازار عرضه می کنند که نمونه ای از آن محصول  Sysinternals از شرکت بزرگ مایکروسافت می باشد.این مجموعه کامل نرم افزاری رایگان تولید شرکت مایکروسافت که شامل بیش از ۴۰ نرم افزار کم حجم برای مدیریت ، ترمیم و منیتورینگ پیدا کردن مشکلات ویندوز بکار می رود ارائه شده است. این مجموعه نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت ایران استارز و درادامه مطلب دانلود نمایید.

ادامه مطلب ...

فوایـد گـاو بـودن !

iran-stars.com


معلمی از دانش آموزانش خواست "فواید گاو بودن" را بنویسند و نوشته ای که در زیر می خوانید تمام و کمال انشای آن دانش آموز است:

ادامه مطلب ...

معنای دوم عشق

iran-stars.com


روزی یکی از خانه های دهکده آتش گرفته بود. زن جوانی همراه شوهر و دو فرزندش در آتش گرفتار شده بودند. شیوانا و بقیه اهالی برای کمک و خاموش کردن آتش به سوی خانه شتافتند. وقتی به کلبه در حال سوختن رسیدند و جمعیت برای خاموش کردن آتش به جستجوی آب و خاک برخاستند شیوانا متوجه جوانی شد که بی تفاوت مقابل کلبه نشسته است و با لبخند به شعله های آتش نگاه می کند. شیوانا با تعجب به سمت جوان رفت و از او پرسید:" چرا بیکار نشسته ای و به کمک ساکنین کلبه نرفته ای!؟"

جوان لبخندی زد و گفت:" من اولین خواستگار این زنی هستم که در آتش گیر افتاده است. او و خانواده اش مرا به خاطر اینکه فقیر بودم نپذیرفتند و عشق پاک و صادقم را قبول نکردند. در تمام این سالها آرزو می کردم که کائنات تقاص آتش دلم را از این خانواده و از این زن بگیرد. و اکنون آن زمان فرا رسیده است."

شیوانا پوزخندی زد و گفت:" عشق تو عشق پاک و صادق نبوده است. عشق پاک همیشه پاک می ماند! حتی اگر معشوق چهره عاشق را به لجن بمالد و هزاران بی مهری در حق او روا سازد.

عشق واقعی یعنی همین تلاشی که شاگردان مدرسه من برای خاموش کردن آتش منزل یک غریبه به خرج می دهند. آنها ساکنین منزل را نمی شناسند اما با وجود این در اثبات و پایمردی عشق نسبت به تو فرسنگها جلوترند. برخیز و یا به آنها کمک کن و یا دست از این ادعای عشق دروغین ات بردار و از این منطقه دور شو!"

اشک بر چشمان جوان سرازیر شد. از جا برخاست. لباس های خود را خیس کرد و شجاعانه خود را به داخل کلبه سوزان انداخت. بدنبال او بقیه شاگردان شیوانا نیز جرات یافتند و خود را خیس کردند و به داخل آتش پریدند و ساکنین کلبه را نجات دادند. در جریان نجات بخشی از بازوی دست راست جوان سوخت و آسیب دید. اما هیچکس از بین نرفت.

روز بعد جوان به درب مدرسه شیوانا آمد و از شیوانا خواست تا او را به شاگردی بپذیرد و به او بصیرت و معرفت درس دهد. شیوانا نگاهی به دست آسیب دیده جوان انداخت و تبسمی کرد و خطاب به بقیه شاگردان گفت:" نام این شاگرد جدید "معنای دوم عشق" است. حرمت او را حفظ کنید که از این به بعد برکت این مدرسه اوست.



iran-stars.com

تست روانشناسی: اعتیاد به خرید

iran-stars.com


اعتیاد، فقط به معنای وابستگی به موادمخدر نیست. ممکن است پرداختن به برخی رفتارها هم از حالت عادی و معمولی خارج شود و جنبه اعتیادآور به خود بگیرد. مثل اعتیاد به خرید. ما همیشه نمی توانیم چنین رفتارهایی را در خودمان یا حتی در نزدیک ترین دوستانمان تشخیص دهیم.
این آزمون ساده به شما کمک می کند: اگر می دانید یا عمیقا بر این باورید که به یکی از رفتارهای زیر معتاد هستید، با مطالعه این راهنما می توانید دریابید کدام قسمت از زندگی تان بیشتر تحت تاثیر این اعتیاد قرار گرفته است.
اگر نمی دانید به رفتار خاصی اعتیاد دارید یا نه، پاسخ به پرسش های این آزمونبه شما کمک می کند تا درصورت اعتیادتان به خرید، میزان آسیبی که به زندگی تان وارد شده، ارزیابی کنید.
گزینه ای که رفتار شما را بهتر توصیف می کند، انتخاب و در پایان همه را باهم جمع بزنید.

ادامه مطلب ...

۱۳ راز درباره چشم که نمی‌دانید

iran-stars.com


۱- هرگز از دستمال کاغذی یا دستمال توالت برای پاک کردن شیشه عینک خود استفاده نکنید. این دستمال ها از چوب ساخته شده اند و شیشه های عینک شما را خش می اندازند. بلکه از پارچه های بسیار نرم و لطیف مثل ابریشم استفاده کنید.

۲- بسیاری از مردم می دانند که اشعه ماورای بنفش (UV) به پوست آسیب جدی می رساند، اما نمی دانند که این اشعه برای چشم‌ها نیز مضر است. آیا شما از کسانی هستید که تنها زمانی که آسمان آفتابی است عینک آفتابی می زنید؟
قطره های چشم (از هر نوع)، اگر در یخچال نگهداری شوند، سوزش کمتری ایجاد می کنند و یک ماه پس از باز کردن درب آنها، باید آنها را دور انداخت
عینک آفتابی ای را انتخاب کنید که به اندازه کافی برای جلوگیری از ورود این اشعه از بالا و پایین بزرگ باشد، حتی اطراف آن نیز ضخیم باشد.

۳- بسیاری از ما فکر می کنیم، پس از یک جراحی چشم، به سرعت می توانیم به زندگی عادی خود برگردیم، اما در واقع برای بسیاری از افراد، این زمان، مقدار بیشتر طول می کشد. پس از اینکه مجبور شدیم بر روی یک متن تمرکز کنیم، متوجه می شویم که آنقدر ها هم که فکر می کنیم کار ساده ای نیست و به زمانی بیشتر نیاز است.

۴- عینک آفتابی پولاریزه برای کم کردن حساسیت نسبت به نور و بازتاب آن از اجسام براق، بسیار مناسب هستند، اما موقع دیدن صفحه موبایل یا سیستم های راهیاب، شما را با مشکل مواجه خواهند کرد. این مشکل حتی برای دیدن صفحه های دستگاه های خودپرداز جدی تر خواهد بود. پس در این موارد آن را از چشم‌تان بردارید.

۵- علی رغم اینکه نسل های مختلف، درباره فواید هویج، به فرزندان خود بسیار گفته اند، فقط هویج بهترین غذا برای چشم ها نیست. شاید بتوان این امتیاز را به اسفناج، کلم پیچ و دیگر سبزیجات با برگ تیره نیز نسبت داد.

۶- قطره های چشم (از هر نوع)، اگر در یخچال نگهداری شوند، سوزش کمتری ایجاد می کنند و یک ماه پس از باز کردن درب آنها، باید آنها را دور انداخت.

۷- بعضی از پزشکان بیماران را جهت جراحی آب مروارید تحت فشار قرار می دهند. اگر برای جراحی با مشکلات مالی مواجه هستید، باید گفت که صبر کردن برای این جراحی آسیبی به چشم های شما نمی رساند. آب مروارید فقط دید شما را با مشکل روبرو می کند مانند این است که از یک پنجره کثیف به بیرون نگاه کنید. البته تا حد امکان سعی کنید زودتر پولی فراهم کرده و این جراحی را انجام دهید.

۸- مطالعه در نور کم به چشمان شما آسیب می رساند و بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد سردرد شدن شماست.

۹- اگر از لنزهای مدت دار استفاده می کنید، آنها را قبل از خواب در بیاورید. احتمال عفونی شدن چشم ها موقع خوابیدن با این لنزها، ۱۰ تا ۱۵ برابر بیشتر است.

۱۰- زمانی که به قطره چشم نیاز دارید، آن قطره ای را که از خیلی وقت پیش در کابینت نگه داشته اید، استفاده نکنید. اگر چشم شما عفونی شده باشد، این قطره شاید قرمزی چشم را بهتر کند، اما ممکن است باعث بدتر شدن عفونت شود. برخی افراد چشم خود را به خاطر همین اشتباه از دست داده اند.

۱۱- ورم ملتحمه چشم همیشه خوش‌خیم نیست. برخی بیماران به خاطر این بیماری دچار حساسیت به نور شده و یا بینایی خود را از دست می دهند. اما بسیاری از پزشکان، آنتی بیوتیک را برای درمان آن تجویز می کنند که اگر مشکل ویروسی باشد هیچ کمکی نخواهد کرد. اما اگر مبتلا به ورم ملتحمه باکتریایی شده باشید، شاید چنین درمانی برای شما موثر باشد.

۱۲- تست های سالیانه چشم تنها راه برای جلوگیری از بیماری های چشم هستند. این اصلا خوب نیست که منتظر بمانیم تا علائم  بیماری های چشمی برای مان مشکل ساز شوند و بعد به پزشک مراجعه کنیم. توجه داشته باشید، برخی بیماری های چشمی تا زمانی که بینایی شما را از بین نبرند، بروز نمی کنند.

۱۳- اگر سن شما بالای ۶۰ سال است و تصمیم به عمل جراحی لیزیک چشم گرفته اید، صبر کنید تا دچار آب مروارید شوید. سپس پزشک می تواند بینایی شما را طی جراحی آب مروارید ترمیم کند.



iran-stars.com

172 نکته از واقعه جانسوز و 72 شهید کربلا

iran-stars.com


واقعه کربلا تنها یک بار در طول تاریخ اتفاق افتاد، اما این رویداد بی‌نظیر و مسائل قبل و بعد از آن را افراد مختلفی نقل و روایت کرده اند، به همین دلیل برخی از اطلاعات و آمارها با یکدیگر تفاوت دارد. به گزارش خبرگزاری مهر، با استفاده از آمار می توان هر موضوع یا حادثه ای را دقیق تر بیان کرد تا افراد نیز آن را بهتر درک کنند؛ نقش آمار در ارائه سیمای روشنتر از هر موضوع و حادثه، غیر قابل انکار است. به دلیل آنکه بعضی از مطالب آماری، زمانی و مکانی، حادثه کربلا را گویا تر می سازد، ۱۷۲ نکته از این واقعه جانسوز و ۷۲ شهید کربلا بیان می شود:

ادامه مطلب ...

مجموعه 50 تصویر پس زمینه Mega HD(سری سوم)

iran-stars.com


ایران استارز در این پست سری سوم از مجموعه تصاویر پس زمینه با کیفیت Mega HD را جهت استفاده شما عزیزان آماده دانلود نموده است. می توانید این تصاویر بسیار زیبا را از ادامه مطلب دریافت نمایید. منتظر دو سری بعدی این مجموعه باشید.

ادامه مطلب ...

آسمان زمین از فضا هم آبیست ...

iran-stars.com


iran-stars.com


برای مشاهده بقیه تصاویر ادامه مطلب را ببینید...

ادامه مطلب ...

کرک کردن تمامی نسخه های IDM با IDM Cracker Tool 1.0

iran-stars.com


IDM Cracker Tool 1.0 نام نرم افزاری می باشد که با آن می توانید تمامی نسخه های نرم افزار محبوب و کاربردی Internet Download Manager یا به عبارت ساده تر IDM را کرک نمایید. ویژگی که این نرم افزار نسبت به تمامی تسخه های دیگر آن دارد این است که از سورس نرم افزار را کرک و پچ می نماید و به همین دلیل نیازی نیست که برای هر نسخه از نرم افزار ، یک پچ جدا داشته باشد. این نرم افزار بسیار کاربردی را می توانید از ایران استارز دریافت نمایید.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب ...

تاسوعا ...... عاشورا

iran-stars.com


تاسوعا
سخن از قیام پیامبران، امامان و مصلحان بزرگ تاریخ  بسیار است که در این میان حسین(ع) جایگاه ویژه ای دارد. او شاهد و وارث تاریخی است که در آن جنایت و بیداد و نیرنگ و فریب به نهایت رسیده است. او می بیند که اگر ساکت بماند همه چیز پایمال می شود. این است که مراسم حج را نیمه کاره می گذارد و به سوی شهادت می رود. «تا به بشریت و به تاریخ بفهماند که در حاکمیت جور، حج مفهومی ندارد. تا شعار عدالت اجتماعی و قیام مردم به قسط به اجرا در نیاید، تا استعدادهای خدایی انسان مجالی برای شکوفایی پیدا نکنند»، اسلام که خود برای نجات انسان از اسارت و بردگی است وسیله ای می شود برای توجیه استبداد و استثمار و می بینیم که در عاشورای سال ۶۱ هجری جبهه باطل نه به نام دفاع از ارزش های بی ارزش خویش که به نام دفاع از اسلام، با همه نیرو و توان خود در مقابل حسین(ع) صف آرایی کرد. و یک بار دیگر سایه های شوم ابلیس، زر و زور و تزویر آشکارا با هم، هم پیمان شدند و فرزند پاک محمد(ص) ،علی(ع) و فاطمه(ع) را به عنوان کسی که از دین خارج شده است محکوم و قتل او را توجیه شرعی می کنند. حسین(ع) در صحرای نینوا مردانه می ایستد و با خون خویش نهال آزادی و رهایی انسان و اسلام را آبیاری می کند و سپاه کفر به شکرانه این پیروزی جشن می گیرد، خیمه های حسین(ع) را به آتش می کشد و زنان و فرزندانش را به اسارت می برد.

برای بزرگداشت آن حماسه، مسلمانان و آزادگان در سالگرد حماسه سازان عاشورا به سوگ می نشینند.

لطفاً ادامه مطلب را ببینید...

ادامه مطلب ...

وقتی یــخ هم شگفتی ساز می شود ...

iran-stars.com


یــخ، هر چند در زمستان چندان طرفدار ندارد اما دستاوردی برای ساخت یک هتل زیبا و شگفت انگیز در استان کبک (کانادا) است که این هتل علاوه بر اینکه یکی از جاذبه های اصلی کانادا در فصل زمستان بشمار می رود، در طول زمستان بیش از نیم میلیون توریست را به خود جذب می کند.

این هتل در محیطی حدود سه هزار متر مربع و با استفاده از 15 هزار تن برف و بیش از 500 هزار تن یخ تشکیل شده و با توجه به اینکه مصالح بکار رفته در این هتل یخ و برف هستند هر ساله با آغاز زمستان طراحی این هتل را تغییر می دهند که بیش از یکماه زمان لازم دارد. این هتل دارای 40 اتاق است که با دکوراسیون کاملا یخی ساخته شده اند. از دیوارها و مجسمه های حک شده بر روی آنها، ستون ها و قوس سقف ها، لوسترهای خیره کننده گرفته تا مبلمان و تختخواب ها همه از یخ درست شده اند.

این هتل یخی که امروزه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند در واقع یک نمایشگاه است. زیبایی‌ها در این هتل که همگی با یخ خلق شده‌اند دیدنی است و گردشگران در دمای زیر صفر درجه در کیسه خواب‌های خود و همینطور تشک های گرم با پوست گوزن شمالی شب را به صبح می رسانند. علاوه بر این امکانات دیگری از قبیل : چند رستوران و کافی شاپ، سالن سینما، موزه و یک گالری هنری با مجسمه های یخی، کلیسایی کوچک برای مراسم عروسی، حمام آبگرم و سونا حتی شومینه در این هتل به چشم می خورند. جهت اطلاع شما دوستان عزیز پرشین استار از جمله جاذبه های دیگر برای مهمانان این هتل عجیب اینست که افراد ساکن در آن می‌توانند روزها در اطراف آن به اسکیت روی یخ و حتی بکمک سگ ها به سورتمه سواری بپردازند که آن هم خالی از لطف نیست.

اینگونه هتل‌های یخی که در سوئد نیز وجود دارد با الگوی خانه‌های اسکیموها و از آب رودخانه‌ها ساخته می‌شوند. طرح اولیه این هتل‌ها از روی خانه‌های اسکیموها که طراحی آسانی هم دارند به فکر سازندگان آن رسید. برای ساخت اتاق این هتل‌ها، مقادیر زیادی آب رودخانه‌ها را به شکل یخ در آورده و طرح اتاق‌های هتل را به آنها می‌دهند. ساخت این هتل‌ها ممکن است تنها ۵ یا ۶ هفته به طول بینجامد اما وقتی بهار از را می‌رسد این اتاق‌های یخ زده، آب می‌شوند تا زمستان سال بعد که بار دیگر بنا شوند. بیشترین مکان‌هایی که هتل‌های یخی در آنجا بنا می‌شوند مناطق دور افتاده است که ساخت هتل‌های بزرگ به صرفه نیست. از سوی دیگر گردشگران دیگر برای صرف تعطیلاتشان به دنبال مکان‌های شلوغ نیستند و ساخت این هتل‌ها با جذابیتی که دارد می‌تواند آنها را حتی در فصل سرما به دل طبیعت بکشاند. گفتنی است اولین هتل یخی در سوئد و در کنار رودخانه "تورن" بنا شد که این شیوه جذب توریسم بعنوان یکی از ابتکارات سوئدی ها بشمار می رود.


برای دیدن تصاویر این هتل زیبا ادامه مطلب را ببینید...

ادامه مطلب ...

دنیـای زیبـا و شـاد کـودکـانه

iran-stars.com


iran-stars.com


بقیه تصاویر را در ادامه مطلب ببینید...

ادامه مطلب ...

اکسپکتورانت طبیعی را بشناسید

iran-stars.com


چینی ها ۲۸۰۰ سال پیش از میلاد مسیح از باقلا به عنوان یک محصول گیاهی در غذاها و نسخه های گیاهی خود استفاده می کردند. آن ها معتقد بودند، فیبر موجود در این گیاه در کنار پروتئین آن می تواند یک منبع غذایی خوب و کامل برای وعده های غذایی انسان در طول هفته باشد که علاوه بر پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان در سالمندان به کنترل میزان فشار خون به ویژه در افراد مبتلا به فشار خون بالا، کمک می کند. دکتر رضا حشمت، درمانگر طب سنتی چین از خواص درمانی باقلا در درمان اختلال های کلیه، درمان سنگ کلیه، اختلال های دستگاه گوارش و بهبود بیماری نقرس نکاتی را با مخاطبان خود در میان می گذارد:

ادامه مطلب ...

مهمترین موانع آرامش همسران

iran-stars.com


برای داشتن سعادت و آرامش مطلوب در زندگی زناشویی، ارتباط سالم و سازنده میان زن و مرد، نیاز اصلی است و حرف اول را می‌زند. اما در بعضی موارد از ارتباطات زناشویی موانعی بر سر راه قرار می گیرد که البته رفع آنها تنها به خود همسران بستگی دارد و کاملاً دو طرفه است. در این مطلب به بیان و بررسی برخی از آنها می پردازیم :

ادامه مطلب ...

دانلود بازی کامپیوتر Angry Birds Rio v1.3.2 PC Version + کرک

iran-stars.com


*** نسخه بروز شده شامل جدیدترین مراحل 27/11/2011 ***


بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Angry Birds Rio که به تازگی نسخه کامپیوتر آن منتشر شده است ، در این نسخه شاهد اضافه شدن Rio همان طوطی گران قیمت و کم یابی می باشیم که انمیشن آن چندی پیش نیز منتشر شد ، بازی پرندگان عصبانی تا به حال رکوردهای خارق العاده ای برجای گذاشته و نسخه های مختلفی برای انواع پلتفروم ها نیز منتشر شده که شما می توانید نسخه جدیداین بازی یعنی Rio را پس از دریافت از سایت ایران استارز در کامپیوتر خود بازی کنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب ...

دانستنیهایی درباره ارتباط اعضای بدن با بیماری ها

iran-stars.com


 بدن انسان روش‌های جالب و جذابی‌ برای فرستادن علائم هشداردهنده دارد که این علائم در واقع اسراری را از درون بدن فاش می‌کند.
به عنوان مثال آیا می‌دانید که خندیدن پس از خوردن هر وعده غذایی چه تاثیری روی بدن دارد؟ یا این‌که آیا می‌دانید سفید شدن زودهنگام موها نشانه چه فرآیندی در بدنتان است؟
به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری زنان بدن انسان در تمام طول عمر به شیوه‌ای هوشمندانه و منحصر به فرد علائم و نشانه‌های زیرکانه و هشداردهنده را بروز می‌دهد، اما اکثر افراد به دلیل ناآگاهی از این روابط و علائم، پیغام‌های حیاتی بدن را نادیده می‌گیرند که حاصل آن به خطرافتادن سلامتی است.
روزنامه ‌دیلی میرور‌، در گزارشی به چند راهکار جالب و شگفت‌انگیز به عنوان اسرار زندگی اشاره کرده که بی‌تردید در زندگی روزمره، قابل استفاده و مفید خواهند بود:

ادامه مطلب ...