ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

۱۰ وضعیت خطرناک برای ازدواج !!

iran-stars.com


گاهی اوقات زن و شوهرهایی را می بینیم که هیچ تناسبی با هم ندارند، مشکلات زیادی در زندگی مشترک شان دارند و به نظر می رسد از همان اول، ازدواج شان نادرست بوده است.

در این مواقع با خودمان می گوییم چطور آنها همدیگر را انتخاب کرده اند؟ مگر از همان اول متوجه نبودند که تا این حد با هم اختلاف دارند؟ شاید فکر کنید که آنها در زمان انتخاب، آگاهی و منطق درستی نداشته اند، یا اساسا آدم های عجیب و غریبی هستند که توانسته اند دست به چنین انتخابی بزنند! اما بیشتر مواقع این طور نیست!

ادامه مطلب ...

چگونگی انجام یوگا برای از بین بردن استرس

iran-stars.com


از فعالیت‌های روزانه خسته شده‌اید؟ نیاز دارید کمی به جسم و ذهن‌تان استراحت بدهید و از استرس‌ها و اضطراب‌ها دور شوید؟ می‌توانید برای این کار از تمرینات حرکات کششی یا آسانا‌ها شروع کنید. حرکات کششی ذهن و جسم(یوگا) به شما کمک خواهند کرد تا سلامت بیشتری داشته باشید و بر جسم و روح‌تان مسلط و متمرکز شوید. کسانی که تمرین‌های حرکات کششی انجام می‌دهند، معتقدند که ذهن و جسم یکی هستند و اگر وسایل مناسب در اختیار داشته باشند و در محیط درستی قرار بگیرند به یک توازن می‌رسند و درمان می‌شوند. بنابراین حرکات کششی ذهن و جسم یک وسیله درمانی محسوب می‌شود. یوگا به معنای واقعی خودش یک ورزش است؛  ورزشی کامل برای جسم و ذهن. مهم‌ترین تفاوتی که این ورزش با ورزش‌های دیگر دارد این است که حرکات کششی ذهن و جسم بر خلاف سایر ورزش‌ها بسیار آرام صورت می‌گیرند.

ادامه مطلب ...

عشق و عاشقی های زودهنگام

iran-stars.com


نوجوانان در سنین بلوغ، تحت فشارهای عاطفی و هیجانی زیادی قرار دارند. در این دوره، نوجوانان به طور طبیعی گرایش به مظاهر نو دارند و در مورد ظاهر، مدل مو و انتخاب پوشش با والدین خود اختلاف دارند. این نوع گرایشات طبیعی، از عوارض دوران بلوغ است که اگر والدین برخورد درستی با آن داشته باشند، با گذشت زمان تعدیل می شود. متاسفانه به دلیل فشارها و محدودیت هایی که والدین بر فرزندان خود اعمال می کنند " تب دوره نوجوانی" در آنها نهادینه شده و والدین و فرزندان وارد یک دوره طولانی لجاجت می شوند. خانواده ها اطلاع چندانی از شرایط دوران بلوغ ندارند و با ظهور علایم دوران بلوغ در فرزندان خود ، دچار ترس شده و به محدود سازی فرزندان خود می پردازند.
این شرایط ، باعث می شود که تعارض بین والدین و فرزندان زیاد شده و نوجوان از لحاظ عاطفی تحت فشار شدیدی قرار گیرد. نوجوان در این صورت، برای ارضای نیازهای روانی خود به اجتماع کشیده می شود و با اولین ابراز محبت، احساس "عاشق شدن" در او شکل می گیرد و فکر می کند کسی پیدا شده که او را می فهمد و تایید می کند. در این مقاله قصد داریم عوارض این هیجانات دوران بلوغ را مورد بررسی قرار دهیم:

ادامه مطلب ...

دانستنی هایی جالب از ناوهای هواپیمابر

iran-stars.com


بزرگترین ناو هواپیمابر دنیا در سال 1960 به آب انداخته شد. این ناو هواپیمابر اینترپرایز نام دارد و هنوز مشغول خدمت است. این ناو 110000 تن وزن دارد.
و اما دانستنیهایی از ناوها...

ادامه مطلب ...

کابردهای جالب خمیردندان

iran-stars.com


از خمیر دندان برای تمیزشدن، سفید شدن، حذف لکه ها، بازیابی و محافظت از مینای دندان استفاده می شود. اما خمیردندان قابلیت های شگفتی در کنار تمیز کردن دندان های ما دارد. می توان باعث تسکین برخی دردها و خلاص شدن از شر لکه ها و بوی تند و بسیاری موارد دیگر بشود.

ادامه مطلب ...

عجیب ‌ترین مهریه‌های ایران !

iran-stars.com


مهریه های عجیب و غریب گاهی شگفت انگیزتر از آن هستند که بتوانید آنها را باور کنید. مهریه هایی که اگر عاقبتشان به شکایت و دادگاه نرسد، شاید هیچ وقت از وجودشان با خبر نشوید! با این حال، خیلی از کسانی که در گوشه و کنار این کشور ازدواج می کنند، با هزار و یک دلیل سراغ این مهریه ها می روند؛ ترس از آینده، خلاقیت یا حتی علاقه های عجیب شخصی!

ادامه مطلب ...

اتومبیلی که مانیتور می شود !

iran-stars.com


شرکت تویوتا خودرویی تولید کرده است که می توان نمای بیرونی و داخلی آن را با استفاده از گوشی تلفن همراه، تغییر داد. نمای این خودرو به نام Fun-Vii به مانند یک مانیتور عمل می کند.

برای مشاهده تصاویر این اتومبیل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

ادامه مطلب ...

فواید زبان مادر شوهر

iran-stars.com


اگر به‌دنبال یک گیاه مقاوم، متفاوت و زیبا برای نگهداری در منزل خود هستید در خرید این گیاه شک نکنید؛ گیاهی با برگ‌های بلند که می‌تواند حسابی زینت‌بخش اتاق شما باشد .
این گیاه زیستی چند ساله، همیشه سبز بوده و برگ های شمشیری و کشیده ای به رنگ سبز دارد . البته در بعضی کشورها به آن زبان مادر شوهر (Mother in lows tongue) نیز می گویند . زیستگاه اصلی این گیاه غرب افریقا می باشد . طول گیاه گاهی بیش از نیم متر می رسد . در نوع ابلق این گیاه زینتی، برگ ها مخلوطی از سبز در متن و زرد در کناره ها هستند . سانسوریا دارای گونه های کوتاه و بلند می باشد . این گیاه نسبت به شرایط نامساعد محیطی مقاوم بوده ودر نقاط مختلف منزل می توان آن را نگهداری کرد.
این گیاه همچنین دارای گلی است که به رنگ ترکیبی سبز و سفید در بخش میانی گیاه می روید البته گل آن جذابیت خاصی ندارد اما معطر است.

ادامه مطلب ...

دلـت را بتـکان ...

iran-stars.com


غصه هایت که ریخت، تو هم همه را فراموش کن

دلت را بتکان

اشتباهایت وقتی افتاد روی زمین

iran-stars.com 

بگذار همانجا بماند

فقط از لا به لای اشتباه هایت، یک تجربه را بیرون بکش

قاب کن و بزن به دیوار دلت ...

ادامه مطلب ...

به دنبال همسر اینترنتی هستید ؟

iran-stars.com


اگر به اینترنت به عنوان یک ابزار آشنایی نگاه کنیم، درست مثل محیط دانشگاه یا محل کار و مهمانی خانوادگی، آن وقت می توانیم به این نتیجه برسیم که اینترنت هم می تواند بهانه آشنایی دو نفر باشند. دو نفر که اگر آشنایی شان را به دنیای واقعی بکشانند، ممکن است تصمیم بگیرند تا پایان عمر زیر یک سقف زندگی کنند!

وقتی شبکه ارتباطی و اطلاعاتی ما به گستردگی جهان می شود، عمق شناسایی ما متناسب با این گستردگی، زیاد نمی شود. آن وقت است که با یک سوال جدی مواجه می شویم: چگونه می توانیم در این پهنه گسترده به شناسایی عمیق کاربران اینترنت و لایه های پنهان شخصیت آنها دسترسی پیدا کنیم؟! چگونه اسیر سطحی نگری و ساده لوحی نشویم؟! خلاصه اینکه در میان این همه افراد که فقط چند خطی از آنها می خوانیم یا چند کلمه ای را می شنویم آدم مورد اعتمادی را پیدا کنیم؟

ادامه مطلب ...

روش درمان ترک خوردگی لب ها

iran-stars.com


مراقبت از لب ها تنها برای داشتن ظاهری زیبا نیست، این مورد به منظور حفظ سلامتی اهمیت ویژه ای دارد. پس باید راه های درمان خشکی و ترک خوردگی لب را بدانیم تا بتوانیم مراقبت بیشتری از از لب های خود کنیم.‎

لب ها مانند دیگر قسمت های پوست نمی توانند در برابر از دست دادن رطوبت مقاومت کنند. لایه های پوست لب بسیار نازک و فاقد غدد چربی هستند و به همین دلیل مستعد خشک شدن و ترک خوردن می باشند.

اگر لب هایتان خشکیده، چروک و دردناک شده اند، احتمالا شما از ترک خوردگی لب رنج می برید. ترک های کوچک و بزرگ باعث می شوند شما کمتر لبخند بزنید.

‎عوامل متعددی می توانند منجر به خشکی و ترک خوردن لب شوند، اما مواردی همچون استرس، خستگی، سوء تغذیه، زندگی در مناطق گرم و مناطق سرد و خشک، عفونت های باکتریایی، استفاده مکرر از صابون و محصولات آرایشی غیر استاندارد، کمبود ویتامین، تنفس از دهان، خشکی هوای خانه، کم شدن آب بدن و عادت لیسیدن و جویدن لب ها از مهم ترین عواملی هستند که می توانند باعث تبخیر رطوبت و نهایتا خشک شدن لب ها گردند.

در ادامه مطلب، به برخی راه های ساده برای داشتن لب هایی با طراوت و مرطوب اشاره می کنیم:

ادامه مطلب ...

یک نشنیدن ساده!

iran-stars.com


دختری جوان همراه برادرش نزد حکیمی آمد و از او در مورد مشکلش راهنمایی خواست. دختر جوان گفت: "مدتی قبل پسر خاله‌ام به خواستگاری‌ام آمد و با توجه به رابطه فامیلی قرار بر این شد که با هم ازدواج کنیم. اما چند روز مانده به ازدواج پسر خاله‌ام شروع به بهانه‌گیری کرد و نشان داد که به شدت نسبت به من و خانواده‌ام بدبین است و در نهایت از ازدواج سر باز زد و با بدنامی مرا پس زد و دیگر سراغم را نگرفت."

الآن نزدیک یک ماه است که از آن روز می‌گذرد و من کم‌کم با این ماجرا کنار آمده‌ام. اما مشکل این جاست که او هر از چند گاهی پشت سر من و خانواده‌ام بدگویی می‌کند و ما را تحقیر کرده و بعد پی کار خود می‌رود و من و خانواده‌ام چند روز به خاطر کنایه و حرف‌های او دچار ناراحتی و عذاب روحی می‌شویم. به من و خانواده‌ام بگویید چه کنم؟"

حکیم لبخندی زد و گفت: "خیلی ساده به حرف‌هایش توجهی نکنید و به زندگی خود برسید!"

دختر جوان با ناراحتی گفت: "این غیرممکن است! گوشه و کنایه‌های او بسیار عذاب‌آور است و او از اینکه مرا ترک کرده احساس قدرت می‌کند!"
حکیم شانه‌هایش را بالا انداخت و گفت: "خوب بگذارید احساس قدرت کند و با این باور زندگی کند که شما را پست و حقیر ساخته است. شما که نمی‌توانید روی احساس و باور مردم تأثیر بگذارید اما می‌توانید مواظب احساس و باور خود باشید. خوب این کار را انجام دهید."

برادر دختر جوان که تا این لحظه ساکت بود با خشم گفت: "یعنی شما می‌گویید ما به بدگویی‌های او توجهی نکنیم و چنان رفتار کنیم انگار این حرف‌ها زده نشده است؟"

حکیم به برکه آبی که در نزدیکی آنها بود اشاره‌ای کرد و گفت: "الآن در این برکه تعدادی قورباغه هست که از وقتی آمدید دارند از خود صدا درمی‌آورند. تا الآن که نگفته بودم شما صدای آنها را نمی‌شنیدید با وجودی که از اول صبح سر و صدایشان بلند بود. همان‌طوری که صدای این قورباغه‌ها را با اینکه وجود داشتند نشنیدید صدای این خواستگار مغز پریش را هم نشنوید."

دختر جوان با ناراحتی گفت: "من که نمی‌توانم خود را به کری بزنم و هر چه او می‌گوید را نشنوم! او که قورباغه نیست!"
حکیم تبسمی کرد و گفت: "موجودی که تو از او یاد می‌کنی فردی است پیمان‌شکن و روان‌پریش که نه تنها از پذیرش تعهد فراری است بلکه از آزار دیگران هم لذت می‌برد. من هیچ قورباغه‌ای را نمی‌شناسم که این‌گونه باشد."

دختر جوان مات و مستأصل به حکیم خیره شد و بعد از مدتی گفت: "برای آخرین بار از شما می‌پرسم چاره کار من و خانواده‌ام چیست؟"

حکیم با لبخند گفت: "همان که گفتم! شما از همان ابتدا اشتباه کردید که یک فرد بدبین روان‌پریش و هذیان‌گو را فقط چون فامیل بود به حریم خود راه دادید. از سوی دیگر شکرگزار باشید که این شخص بیمار، نیامده، از پیش شما رفت. حال اینکه گهگاه برای دفاع از خود پیش دوست و آشنا چیزی می‌گوید این یک موضوعی است که شما روی آن کنترلی ندارید و اینکه شما از بدگویی‌های او ناراحت می‌شوید موضوع دیگری است. پیشنهاد من همان است که اول گفتم. ناراحت نشوید و همان‌طوری که صدای خیلی چیزها را نمی‌شنوید تصمیم بگیرید که دسته‌جمعی دیگر صدای او را نشنوید. ناراحتی اتفاق نمی‌افتد و همه چیز حل می‌شود. فراموش نکنید که او پشت سر شما یاوه می‌گوید تا شما را ناراحت کند و شما با ناراحت شدن باعث رضایت و قدرت گرفتن او می‌شوید. پس اصلاً به این موضوع توجهی نکنید و به کار و زندگی خود برسید. چاره کار شما

یک نشنیدن ساده

است!"



iran-stars.com

تفاوتهای گذشته و امروز!!!!

iran-stars.com


برای دیدن بقیه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه

iran-stars.com


نه بلبل خواهد ز بوستان ها جدائی / نه گل دارد خیال بی وفائی
ولیکن چرخش چرخ ستمگر / زند بر هم رسوم آشنائی..


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


دوستیت: زلال* مرامت: عسل* ظاهرت: طلا* باطنت: برف* وجودت: نعمت * داشتنت: غنیمت* ندیدنت مصیبت

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

توی این دنیای دیوونه یه دیوونه دیوونه وار دیوونته دیوونه !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ادامه مطلب ...

تاریخچه ساخت صدای زنگ گوشی های نوکیا

iran-stars.com


هر ثانیه ۲۰ هزار بار صدایش شنیده می‌شود، یعنی هر روز ۱٫۸ میلیارد بار! در مورد چه صدایی صحبت می‌کنم؟ صدای زنگ یا رینگ‌تون معروف نوکیا! اما تا آیا تا به حال فکر کرده بودید که این رینگ‌تون هم برای خودش داستانی دارد؟!

ادامه مطلب ...

منطقی هستید یا احساسی؟

iran-stars.com


 آزمایشی ساده برای اینکه بفهمید احساسی هستید یا منطقی؟؛ من که خودم هر چی امتحان کردم، فهمیدم احساساتی هستم و هیچ‏جوره امکان پیچاندن خودم نبود! یعنی خودم را نمی‏توانستم گول بزنم و به خودم بگویم آدم منطقی‏ای هستم. با این حال از احساساتی بودنم خیلی هم خوشحالم. شما چه‏طور؟!

این آزمایش ساده به این‏گونه است:

ادامه مطلب ...

رومــــا رزیــدنس - محله کامرانیه (تهران، ایران!!)

iran-stars.com


مجتمعی که در زمینی بالغ بر 7000 مترمربع ، در خیابان کامرانیه شمالی ساخته شده!
با 47000 متر مربع زیربنا و 32000 مترمربع مساحت مفید ، دارای 65 واحد (مسکونی 1000 متری و تجاری 14000 متری) در 15 طبقه است برخی از داشته های این مجتمع که بالاترین سرانه مکانهای تفریحی و مشاعات را به ازای هر مترمربع از واحد مسکونی برای ساکنین داراست!
لابی ورودی برج در فضایی بسیار رویایی ، سالن های Gym بیلیارد ، اسنوکر و... ، مجهز به پیشرفته ترین دستگاهها و وسایل روز دنیا ، سالن سینمای سه بعدی با سیستم صوتی دالبی ساراند، در یک فضای خانوادکی؛
فضائی باشکوه در طبقه همکف سالن اجتماعات جهت برپائی مراسم های مرتبط با مدیریت برج و همچین میهمانی های ساکنین، اختصاص یافته است!
حالا باز برو توی نیازمندی های همشهری دنبال یه سویت 40 متری بگرد!!!!

ادامه مطلب ...

اس ام اس های مناجات

iran-stars.com


خداوندا

دستم به آسمانت نمی رسد

اما تو که دستت به زمین می رسد

"بلندم کن "

****************

خدایا ! مگذار دعا کنم که مرا از دشواری ها و خطر های زندگی مصون داری بلکه دعا کنم تا در رویارویی با آنها بی باک و شجاع باشم . مگذار از تو بخواهم ، درد مرا تسکین دهی بلکه توان چیرگی بر آن را به من ببخشی !
 

****************


 

هزار بار عهد بستم و هزار بار توبه شکستم و بر اسب عصیان نشستم
 

دانی که در خفا چه بوده ام و چه هستم !
 

به لب آه و و به دل جاه و زبان کوتاه !
 

پس مرا به سر انگشت نیم نگاهی نگاه دار و به غیر خود وا مگذار
 

****************

ادامه مطلب ...

پ ن پ های جدید و خنده دار بهمن ماه

iran-stars.com


خاور اومده داریم اثاث خونه رو بار میزنیم ، میگه دارید از این محل میرید ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم اثاث میبریم پارک خاله بازی کنیم !
.
.
.
گفتم : از صدای سخنش ندیدم خوشتر ! گفت عشق رو میگی ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ صدای خروپف بابام رو میگم !
.
.
.
سگ خریدیم اندازه خر ، بستیمش توی باغ ! اومده میگه اینو خریدید واسه امنیت ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ خریدیم باغو بیل بزنه !
.
.

ادامه مطلب ...

برگـزاری جشن باستـانی سـده، در شهر کـرمان

iran-stars.com


امسال هم زرتشتیان کرمانی در جشن باستانی و باشکوه سده سوزان، آتش به جان سوز زمستان کویر زدند و با پاسداشت آئین کهن ایرانیان باستان راه بهار را هموار کرده و صد روز مانده به نوروز را به جشن نشستند. جشن سده امسال در شامگاه دوشنبه دهم بهمن با شکوه همیشگی و هر ساله خود، در باغچه بداغ آباد واقع در خیابان سده شهر کرمان برگزار شد. این جشن پیش از آتش افروزی، با مراسمی ویژه در سالن سرپوشیده بداغ آباد همراه بود که جمعیت زیادی از عموم مردم کرمان، دوشادوش زرتشتیان، نظاره گر آن بودند.

برگزاری جشنهای مختلف در میان ایرانیان از جایگاه خاصی برخوردار بوده؛ جشنهایی با یک ویژگی‌ مشترک و اینکه همگی در پیوند با پدیده ‌های طبیعی، کیهانی و اقلیمی بوده اند. از جمله، آیین سده سوزی بوده که با سرور و شادی که به همراه دارد، نمونه کامل یک جشن اصیل و تمام عیار ایرانی است. اوستاخوانی، نیایش در روز مهر، اجرای گروه سازهای پوستی "اهورا"، نقاله خوانی، شاهنامه خوانی و در خاتمه آتش افروزی از برنامه های جشن سده سوزی است.

به گواه متون تاریخی، سده جشن پیدایش آتش است. درباره دلیل برگزاری این جشن توسط ایرانیان باستان؛ در برخی از روایات تاریخی آمده که چون صد روز که از زمستان بزرگ می‌ گذشت ایرانیان جشن سده را برپا می‌ کردند (در تقویم کهن ایرانیان مهرآیین، زمستان ۱۵۰ روزه و تابستان ۲۱۰ روزه بوده است. از ابتدای زمستان (اول آبان ماه) تا ۱۰ بهمن که جشن سده‌ است، 100 روز و از ۱۰ بهمن تا نوروز و اول بهار ۵۰ روز و 50 شب بوده ‌است).

جشن سده از جمله جشنهای کهن ایران بوده که از دهها سال قبل از اسلام در ایران رواج داشته چراکه ایرانیان همواره به 4 رکن مقدس که یکی از آنها آتش بوده احترام می گذاشته اند. این جشن اگرچه در شهرهای دیگر ایران مثل یزد، شیراز و اصفهان نیز برگزار می شود اما هیچکدام از این مناطق از شکوه و عظمت جشنهای کرمان برخوردار نیست.

مسئول هماهنگ کننده جشن روز سده انجمن زرتشتیان کرمان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این جشن 200 سال است که به صورت مداوم و بدون وقفه در کرمان در حال برگزاری است، می گوید: در گذشته این آیین در جاده کوهپایه و در محلی به نام "باب کمال" برگزار می شده اما 80 سال است که جشن سده در محل فعلی آن در حال برگزاری است. وی با بیان اینکه عظمت جشن سده در کرمان در دنیا بی نظیر است اظهار می دارد: حتی در کشور هندوستان هم که زرتشتیان زیادی دارد، این جشن به شکوه سده سوزی کرمان برگزار نمی شود.


برای دیدن عکسهای این جشن باشکوه ادامه مطلب را ببینید...

ادامه مطلب ...

تبلیغات موهن شرکت سامسونگ علیه ایرانیان و پشت پرده این خبر

iran-stars.com


چندی پیش فیلمی تبلیغاتی برای تبلیغ تبلت گلکسی سامسونگ منتشر شد که در آن به طرز عجیبی به ایران و ایرانیان به طور واضح توهین شده بود. پس از انتشار گسترده این خبر شرکت سامسونگ واقعیت پشت پرده این تیزر تبلیغاتی را برملا کرد. و اما شرح کامل خبر و البته پشت پرده این فضاسازی...

ادامه مطلب ...

نفس حقیر

iran-stars.com


هفت جا ، نفس خویش را حقیر دیدم

نخست : آنکه به پستی تن میداد تا بلندی یابد

دوم : آنکه در برابر از پاافتادگان ، میپرید

سوم : آنکه میان آسانی و دشوار مختار شد و آسان را برگزید

چهارم : آنکه گناهی مرتکب شد و با یادآوری اینکه دیگران نیز همچون او دست به گناه میزنند ، خود را دلداری داد

پنجم : آنکه از ناچاری ، تحمیل شده‌ای را پذیرفت و شکیبایی‌اش را ناشی از توانایی دانست

ششم : آنکه زشتی چهره‌ای را نکوهش کرد ، حال آن که یکی از نقاب‌های خودش بود

هفتم : آنکه آوای ثنا سرداد و آن را فضیلت پنداشت.

جبران خلیل جبران



iran-stars.com

چگونه خانه را بزرگتر نشان دهیم..!

iran-stars.com


 بسیاری از ما از کوچکی خانه هایی که داریم و آن را مشکلی حل نشدنی می دانیم، گله مندیم. اما باید دانست که راههای وجود دارد که با به کاربردنشان می توان تا حدی از کوچکی فضای خانه کاست. افرادی که خانه هایی به اندازه کوچک یا متوسط دارند، بیشتر سعی می کنند از هر سانتی متر فضای خانه بیشترین استفاده را بکنند، ولی باید تلاش کرد که این استفاده کاملاً مفید و صحیح باشد.

در واقع، به قول یکی از کارشناسان دکوراسیون داخلی منزل، یکی از مزیتهای خانه های کوچک این است که ما مجبور می شویم درباره طراحی داخل منزل خود بیندیشیم و روشهای خلاقانه ای به کار ببریم. باید گفت که اثاثیه منزل نقش بسیار مهمی در بزرگ یا کوچک به نظر رسیدن خانه دارند و ما می توانیم به کمک آنها تا حد امکان خانه را به دلخواه خود تغییر دهیم.

برای امتحان به شما پیشنهاد می کنیم اگر به فکر تهیه جهیزیه هستید یا می خواهید با همان امکاناتی که دارید در زندگی خود تنوع ایجاد کنید به ۱۰ روش ارائه شده زیر توجه کنید، نتیجه را خودتان مشاهده خواهید کرد.

ادامه مطلب ...

اس ام اس های خنده دار جدید

iran-stars.com


هر موقع بابام میگه بیا بشینیم دو کلام حرف بزنیم ...

از نمره ۱۳ ای که اول دبستان دیکته گرفتم

تا هفته پیش که با دختر تو خیابون منو دید هرکارِ خلافی که کردم میاد جلو چشام !!

 

 

✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉

 

 

آخرین مدل پیام عاشقانه سال90:

.

.

.

.

.

در حد اوضاع اقتصادی کشور خرابتم

 

 

✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉

ادامه مطلب ...