ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

آغاز سال 91 و نوروز باستانی بر همه ایرانیان جهان مبارک باد ...


iran-stars.com


یا مقلّب القلوب و الابصار


یا مدبر اللیل و النهار


یا محوّل الحول و الاحوال


حوّل حالنا الی احسن الحال


iran-stars.com


سال نو ، از آغوش مطهر خداوند فرا میرسد


وقلب من نیایش می کند:


خدایا! مرا متبرک کن


تا هر روز که در راه رسیدن به «تو» گام بر میدارم


با تحسین و حیرت


زیبائی را بجویم که همانا سرشت «تو»ست.


خدایا مرا برکت آن بخش


که هر روز وظیفه خویش را به انجام برسانم


به برادران و خواهرانم یاری برسانم


تا بار خود را در فراز و نشیب زندگی بر دوش کشند.


و هر روز نیایش کنم:


در آفتاب و باران بادا که خواست «تو» تحقق پذیرد.


آمین


فروشگاه بزرگ ایران استارز، فرارسیدن سال 91 و نوروز باستانی را خدمت تمامی ایرانیان سراسر جهان از صمیم قلب تبریک و شادباش عرض می نماید و از درگاه خداوند منان روزهایی پر از شادی و سرور و موفقیت در سال جدید برای همه آرزومند است.

درشکفتن جشن نوروز برای شما عزیزان در همه ی سال سر سبزی جاودان و شادی، اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندیم.

در کنـار خانـه تـکانی شـب عیـد حـالا خانـه دلتـان را بتـکانیـد

iran-stars.com


اسفند که می‌شد انگار در دلش ولوله‌ای برپا می‌کردند. تمام کارهایش را تعطیل می‌کرد و به جان خانه می‌افتاد. نمی‌توانست تصور کند عید برسد و او دیوارهای خانه‌اش را که این روزها به خاطر آلودگی‌های زندگی شهری بیشتر از گذشته کثیف می‌شدند، تمیز نکرده باشد. شستن فرش‌ها هم که جای خودش را داشت. درست‌کردن سبزه سفره هفت‌سین را هم فراموش نمی‌کرد.

درست است که بعد از تمام این سختی‌ها چند روزی درد دست‌ها و پاهایش او را خانه‌نشین می‌کرد، ولی با این حال شوق رسیدن بهار باعث می‌شد تا سال بعد همه این دردسر‌ها را فراموش کند، اما این روزها فکرش بدجوری مشغول شده بود. مدام یاد حرف‌های همسایه‌اش می‌افتاد که چند روز پیش می‌گفت هرسال عید تقریبا نیمی‌ از وسایل خانه‌اش را عوض می‌کند و تمام این کارها را برای ایجاد روحیه شادابی و نشاط در خانه ضروری می‌دانست. نمی‌خواست به این حرف‌ها اهمیتی بدهد، اما به محض این‌که این افکار را از ذهنش بیرون می‌کرد ناخودآگاه یاد مهمانی هفته گذشته می‌افتاد که خواهرش گفته بود برای سال جدید اتومبیلشان را عوض می‌کنند و به این ترتیب سراسر وجودش از حسادت پر شده بود. خلاصه آن‌که امسال با تمام سال​های دیگر برایش تفاوت داشت. آنقدر به این حرف‌ها فکر کرد که نتوانست آن‌جور که می‌خواهد خانه‌اش را تمیز کند و بالاخره در حالی که از شدت خستگی روی زمین دراز کشیده بود با خودش فکر کرد خانه‌تکانی دلش حتی از تمیز‌کردن خانه‌اش هم ضروری‌تر است.

اگرچه این روزها سرتان حسابی شلوغ است و حتی فرصت سر خاراندن هم ندارید، اما روزهای پایانی سال همیشه بهانه خوبی است که سری به درونتان بزنید و فکری به حال ویژگی‌های منفی‌تان کنید. کار سختی نیست. فقط کافی است گام به گام با ما همراه باشید تا در نهایت قبل از سال جدید بسیاری از نکات منفی رفتارهایتان را کنار بگذارید، پس شروع می‌کنیم.

ادامه مطلب ...

پیامک مخصوص نوروز 91

iran-stars.com


گلها همه با اذن تو برخواسته اند / از بهر ظهور تو خود آراسته اند

مردم همه در لحظه تحویل ، اول / بی شک فرج تو از خدا خواسته اند . . .

نوروز 91 مبارک ، به امید ظهور صاحب الزمان


iran-stars.com


بـیامد شاهد شیرین نوروز / بنازم سفره ای هفت سین نوروز

زچشم ابر نیسا نی دراین فصـل / بریزد اشـک مشک آگین نوروز . . .



iran-stars.com

ادامه مطلب ...

اس ام اس های زیبا و دلنشین

iran-stars.com


به جهنم که پیر می‌‌شوی

دیوانه !!!!!

چروکِ زیر چشمانت

همانقدر زیباست

که چینِ رویِ دامنت



 

:::::::():::::::():::::::():::::::():::::::():::::::


 


 
امروز فردای دیروزمان است

فردا امروزمان است

دیروز هر روزمان است !

 


 

:::::::():::::::():::::::():::::::():::::::():::::::

ادامه مطلب ...

دانستـنی هایی در مورد هـاردهای اکستـرنـال

iran-stars.com


آنچه مهم است اطلاعاتیست که بر روی هارد کامپیوترتان دارید و این موضوع بهانه ای شد تا در مورد حفظ این اطلاعات توصیه هایی را خدمت شما دوستان عزیز مطرح کنیم. لذا چنانچه اطلاعات و مطالب مهمی در حافظه کامپیوتر خود ذخیره کرده اید و قصد دارید از این اطلاعات مهم، پشتیبان تهیه کنید و یا حافظه سیستم شما نسبتا پر شده است، زمان آن رسیده که یک هارد اکسترنال تهیه کنید و اطلاعات کامپیوتر خود را به صورت دسته بندی شده در فصای این هارد ذخیره کنید. در ادامه مطلب اطلاعات لازم برای خرید هارد اکسترنال را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد:

ادامه مطلب ...

قانون راز برای من قانونی پیش پا افتاده است

iran-stars.com


استفان کاوی به‌عنوان یکی از مدیران برجسته در سراسر دنیا شناخته می شود که تا به حال به دلیل کتاب‌های مدیریتی‌اش چند جایزه و دکترای افتخاری کسب کرده است.» نام او به‌عنوان نویسنده کتاب« هفت عادت مردمان موثر بیشتر برای خوانندگان آشناست. این کتاب شهرت جهانی دارد و تا به حال به 40 زبان منتشر شده است. در سال 2002 مجله «فوربس» این کتاب را به‌عنوان یکی از 10 کتاب موثر مدیریتی معرفی کرده است و در سال 1996 مجله تایم استفان کاوی را یکی از 25 مدیر برجسته بر شمرده است. مصاحبه زیر رازهای موفقیت از دیدگاه استفان کاوی است که می‌خوانید.

ادامه مطلب ...

روانشناسی شخصیت افراد از روی لباس

iran-stars.com


لباس های تنگ: افرادی که لباس های تنگ میپوشند عموما افرادی مغرور و زود رنج اند. همچنین افرادی بسیار جذاب هستند.افرادی شایسته و معقول اند.

لباس های گشاد: افرادی که لباس های گشاد می پوشند افرادی بخشنده هستند به هیچ وجه حسود نبوده و دوستان زیادی دارند. فداکار و صادق نیز هستند.

لباس های تیره: افرادی که لباس های تیره می پوشند عموما افرادی خودخواه بود و بسیار خونسرد هستند به ندرت عصبانی می شوند و و سلیقه ی خوبی در انتخاب لباس دارند.

لباس های روشن: افرادی که لباس های روشن می پوشند افرادی فداکار و صادق هستند. افرادی مهربان و شوخ طبع هستند عاشق صلح و صفا و آرامش اند.

ادامه مطلب ...

دانشجوی زرنگ و استاد زرنگ تـر!!

iran-stars.com


چهار دانشجو شب امتحان به جای درس خواندن به مهمونی وخوش گذرونی رفته بودند و هیچ آمادگی امتحانشون رو نداشتند.

روز امتحان به فکر چاره افتادند وحقه ای سوارکردند به این صورت که سر و رو شون رو کثیف کردند ومقداری هم با پاره کردن لباس هاشون در ظاهرشون تغییراتی بوجود آوردند.

سپس عزم رفتن به دانشگاه نمودندویک راست به پیش استاد رفتند.

مسئله رو با استاد اینطور مطرح کردند:

ادامه مطلب ...

پُـز می دهیـم !

iran-stars.com


مد شده این روزها پز می دهیم

پیش هر کس، هر کجا پز می دهیم

جمعمان هر وقت کامل می شود

یا که می لافیم؛ یا پز می دهیم

ادامه مطلب ...

سریعترین ها در جهان

سریعترین ماشین جهان
Shelby Super Cars Ultimate Aero
412.28 KMPH


iran-stars.com

ادامه مطلب ...

سوسیـس و کالبـاس نـخورید، لطفا ...

iran-stars.com


لطفا موارد مندرج در این مطلب را جدی بگیرید
و بچه ها هم را مطلع کنید
چراکه بچه ها بطور ناخواسته طرفدار پروپاقرص
سوسیس، کالباس، همبرگر، پیتزا و از این دست فست فودها هستند


از مرغ فروش می خواهید که مرغ را پاک کند و تمام پوست و آشغال و چربی و دل و روده آنرا بگیرد.
او هم این کار را می کند و زواید را در پاتیلی میریزد و مرغ پاک کرده را به بیش از دو برابر قیمت به شما می فروشد.
چند روز بعد برای فرزندان دلبندتان با قیمت های گزاف پیتزا یا ساندویچ کالباس و سوسیس سفارش می دهید.
و چه بسا خودتان هم با چه لذتی ناخنکی به آن می زنید و کلی خوشحال می شوید که چه غذای دلچسبی برای فرزندانتان خریده اید!
غافل از اینکه همان پوست و دل و روده و پی و چربی های مملو از هورمون را که چند روز قبل به قیمت مرغ کامل و پاک نکرده خریده و سپس دور ریخته بودید؛ دوباره خریده اید و با لذت شاهد خورده شدن آنها توسط فرزندان عزیز و دلبندتان هستید. گذشته از اینکه اکثر مواد موجود در آن اصلا ارزش غذایی نداشته، بعد هم غصه می خورید که چرا سینه پسر هشت نه ساله دلبندتان مانند سینه های یک دختر سیزده چهارده ساله شده و کم کم دارد نیاز به سینه بند پیدا می کند و دلخراش تر آنکه همین فرزندی که او را از جان خود عزیزتر می دارید به سی سالگی نرسیده به دلیل چاقی و اختلالات هورمونی و گرفتگی عروق باید از این مطب به آن مطب و از این بیمارستان به آن بیمارستان ببرید و بر بخت بد او و بخت بد خودتان نفرین کنید ...

...
..
.

در رابطه با ضررهای بیشمار سوسیس و کالباس
موارد زیر در تارنماهای خبری آمده که خواندنش خالی از لطف نیست :

ادامه مطلب ...

همه چیز درباره گرفتگی عضلات

iran-stars.com


 اسپاسم یا گرفتگی عضلات، انقباض ناخواسته ماهیچه یا عضله است که معمولا دردناک می باشد و انواع مختلفی دارد. بعضی از این اسپاسم ها را می توان با مصرف دارو، رژیم غذایی یا ماساژ درمان کرد.

ادامه مطلب ...

ده مسئله درباره پیامک/اس ام اس که شاید تا امروز نمیدانستید!

iran-stars.com


در سال 2010 مردم رقم اعجاب‎‌انگیز 6.1 هزار میلیارد پیام کوتاه ارسال کردند؛ یعنی 192 هزار پیام کوتاه در هر ثانیه! میزان درآمد صنعت در ارسال پیام‌های کوتاه 114 میلیارد و ششصد میلیون دلار در سال بوده است.

در سال 1992 نوکیا 1011، یکی از اولین گوشی‌های موبایل با شکل ساده (Candy Bar)، تنها امکان 60 دقیقه مکالمه به کاربر می‌داد. حافظه این گوشی فقط برای ذخیره 99 شماره مخاطب کافی بود و یک صفحه‌نمایش کوچک سیاه و سفید داشت. مقایسه آن با Lumia 800 امروز مثل مقایسه خودروی فورد مدل T با شاتل فضایی در تمامی زمینه‌ها است؛ به استثناء یک مورد: امکان تایپ و ارسال پیام

به گزارش ایتنا، امسال بیستمین سالگرد تولد پیام کوتاه است که برخلاف دیگر فناوری‌های کاربردی به ندرت در طی دو دهه گذشته تغییر کرده است. برای جشن گرفتن تأثیر حیرت‌انگیز پیام کوتاه بر دنیا، ده حقیقت تعجب‌آور در مورد پیام‌های کوتاه در این مطلب ذکر می‌شود:

ادامه مطلب ...

جلوگیری ازخستگی چشم در مقابل کامپیوتر

iran-stars.com

امروزه بسیاری از ما ساعات کاری خود را مقابل صفحه مانیتور سپری می کنیم و وقتی به خانه می رسیم هم خستگی تن خود را جلوی صفحه تلوزیون (یا مجددا مانیتور کامپیوتر) به در می کنیم، اما با خستگی چشمهایمان چه کنیم؟ ‏

خستگی و حتی درد چشمها در برابر مانیتور یکی از شایعترین مشکلاتی است که کاربران کامپیوتر با آن مواجه اند. مساله ای که بعضی وقتها ممکن است حتی مانع از فعالیت عادی و یا خوابیدن هم بشود. شاید شما هم قبلا گرفتار چنین مشکلی شده اید و حتی به دنبال راه حلی برای آن هم گشته اید. اما چه کار باید کرد؟ ‏

اولین کار این است که "خستگی چشمها" را بشناسیم. یا آنگونه که این روزها مرسوم است: خستگی چشمها را از نو تعریف کنیم! ‏

ادامه مطلب ...

اگر مداوم تبخال میزنید این مطلب را حتما بخوانید ..

iran-stars.com


طبق تحقیقات پزشکی، تبخال بیماری واگیرداری است که ناشی از ویروس هرپس سیمپلکس می باشد.

 اگرچه نمى‌توان تبخال را معالجه کرد یا به کلى از آن پیشگیرى کرد، اما راه هایى وجود دارد که مى تواند توالى بروز آن را کاهش دهد یا مدت بروز آن را محدود کند. تبخال کاملاً با  آفت که بعضى افراد آن را با تبخال اشتباه می‌کنند،  متفاوت است. آفت ها معمولاً مسرى نیستند و زخم هایى هستند که بر روى بافت‌هاى نرم درون دهان به وجود مى آیند، جایى که تبخال نمى‌زند.

ادامه مطلب ...

اس ام اس و جوک و خنده بازار جدید

iran-stars.com


یکی از ۲ راهی‌های زندگی وقتی‌ است که
نمی‌دانید در شیشه‌ای مقابل‌تان را باید «بکشید» یا «فشار دهید» !
 
☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻


تا حالا دقت کردین
وقتی می خوایم یقه لباس  رو نیگاه کنیم
لب و لوچه آدم کج میشه !
همین الان امتحان اگه کن باورت نمیشه !

☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻

ادامه مطلب ...

یـک لبخنـد تا خوشبـختی راهـست

iran-stars.com


آیا شما واقعا خوشحال هستید؟ اگر صادقانه بگوییم، بسیاری از ما حتی به خودمان وقت نمی دهیم که به این سوال پاسخ دهیم. و اینکه آیا خوشبختی اصلا چه هست؟ باید چه شکلی باشد؟ و مهم تر از همه چگونه می توانید آن را به دست آورید؟

حالا که دارید به سال جدید می رسید بیایید به آنچه پشت سر گذاشته اید نگاهی بیندازید و یک برنامه خوشبختی برای خود بریزید و تصمیم بگیرید سال ​۹۱ خوشبخت تر از سال قبل باشید. این که شما چند سال از عمرتان را گذرانده اید یا چند سال دیگر از آن باقی مانده است هیچ تاثیری در میزان خوشبختی شما ندارد، زیرا خوشبختی چیزی است که در هر لحظه می توانید آن را حس کنید.

همه ما در جستجوی خوشبختی هستیم. گاهی فکر می کنیم می توانیم آن را با صرف مقداری پول یا کنار گذاشتن یک عادت بد یا کسب پول بیشتر به دست آوریم و همینطور هر سال وقتمان را با همین روش صرف می کنیم. اما خوشبختی واقعی وقتی خودش را به ما نشان می دهد که از آنچه هستید و آنچه دارید لذت ببرید و از ویژگی های منحصربه فرد خود تقدیر کنید. در واقع خوشبختی وقتی شروع می شود که خودتان را دوست داشته باشید.

گرچه راه رسیدن به خوشبختی برای هر فرد متفاوت است، اما عشق به خود، به عنوان موجودی منحصر به فرد، که هرگز تکرار نخواهد شد، شاه کلید این گنجینه است. وقتی ما بتوانیم دست از شماتت خود به خاطر اشتباهاتمان برداریم و شروع به جشن گرفتن برای کارهای درستمان بکنیم بالاخره می توانیم خوشحال باشیم.

باید تفکرمان را در مورد خودمان تغییر دهیم و این برای بعضی ها راه دشواری است و البته خوشبختانه میانبری هم دارد که بتوان زودتر به مقصد رسید. آنچه می خوانید گزیده ای از میان نسخه های آزموده است.

ادامه مطلب ...

بنازم به این هنر خالق هستی

iran-stars.com


عکس های زیر مربوط به یکی از زیباترین گونه های مرغابی از نژاد ماندارین میباشد.

ادامه مطلب ...

جملات جدید و خنده دار پشت کامیونی

iran-stars.com


آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!


**-.-**


آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!


**-.-**


اتوبوس من غصه نخور،منم یه روز بزرگ میشم!(ژیان)


**-.-**

ادامه مطلب ...

9 فاجعـه بـزرگ فتـوشاپی سال ۲۰۱۱

iran-stars.com


تصاویری که در ادامه مطلب می بینید، 9 شاهکار (!!!) فتوشاپی برای تبلیغات برخی شرکتهاست که از آنها به عنوان فجایع فتوشاپی سال 2011 یاد می شود:

ادامه مطلب ...

رابطه وزن بدن با شخصیت انسان

iran-stars.com


حتماً این موضوع برایتان عجیب است؛ اما وزن افراد با میزان موفقیت آنها ارتباط دارد. چندی پیش گروهی از متخصصان و دانشمندان تغذیه، تحقیقاتی در این زمینه انجام دادند که نشان داد که انسان ها ۲۱ نوع شخصیت دارند و هر شخصیت، عادات غذایی، ورزشی و استرس های مربوط به خود را دارند.

ادامه مطلب ...

جملات و اس ام اس عاشقانه

iran-stars.com


گهگاهی سفری کن به حوالی دلت ، شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام / پابند تو و اسیر دامت شده ام / گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست / طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


دوست داشتن امروزم ، دنباله ی ستاره ی چشمهایت است که در آسمان قلبم سالها پیش جا گذاشته بودی


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ادامه مطلب ...

قضاوت

iran-stars.com


دختری 15 ساله ، نوزادی 1 ساله به بغل داشت...

((مردم)) زیرلب بهش میگفتن فاحشه!

اما هیچ کس نمیدونست که به این دختر در 13 سالگی تجاوز شده بود...!
 


پسری 23 ساله رو ((مردم)) "تنبل چاقالو" صداش میکردن...

اما هیچ کس نمیدونست پسر بخاطر بیماریشه که اضافه وزن داره...!
 


((مردم)) زنی 40 ساله رو "سنگدل" خطاب میکردن ، چون هیچ وقت روزا خونه نبود تا با بچه هاش بازی کنه و به کارهاشون برسه ،

اما هیچ کس نمیدونست زن بیوه ست ، و برای پر کردن شکم بچه هاش باید سخت کار کنه!



مردی 57 ساله رو ((مردم)) "بی ریخت" صدا میکردن ،

اما هیچ کس نمیدونست که مرد زیبایی صورتش را در راه حفظ وطنش فدا کرده !
 


و هرروز مردم و من و تو به غلط قضاوت می کنیم...!

موافقین؟!!



iran-stars.com

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار و جوکهای جدید

iran-stars.com


همه امــــــروز شاد و خرسندند
خبری بـود بس خوش و شیرین
هر جدایی به کاممان تلخ است
جز جــــــدایی نــــادر از سیمین

 
 
 

☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

 


 
    نادر چو رهِ جدایی از یار گرفت
بازار هنر رونق بسیار گرفت
فرخنده شبی که جمله فریاد زدیم:
اسکار گرفت ، «اصغر» اسکار گرفت

 


 
☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

ادامه مطلب ...