ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

اس ام اس ماه رمضان

iran-stars.com


فروشگاه بزرگ ایران استارز، فرا رسیدن ماه میهمانی بر سر سفره حق تعالی، ماه تقرب به ذات اقدس پروردگار یکتا، ماه عبودیت و بندگی،

ماه مبارک رمضان،

را به پیشگاه یکایک مسلمین جهان و علی الخصوص مسلمانان کشور عزیزمان ایران تبریک و شادباش عرض مینماید. امید است در این ماه سراسر خیر و برکت ما را نیز از دعای خیر خود بهره مند سازید.


در ادامه پیامکهای زیبایی به مناسبت فرا رسیدن این ماه عزیز تقدیم تمامی شما عزیزان می گردد.

ادامه مطلب ...

درباره ماه مبارک رمضان

iran-stars.com


رمضان اسمى از اسماء الهى می ‏باشد و نبایست‏ به تنهائى ذکر کرد مثلا بگوئیم، رمضان آمد یا رفت، بلکه باید گفت ماه رمضان آمد، یعنى ماه را باید به اسم اضافه نمود، در این رابطه به سخنان حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) گوش فرا می دهیم.

ادامه مطلب ...

عجایب شگفت انگیز و از بین رفته جهان !!

iran-stars.com


در جهان زیبایی هایی وجود داشته که امروز دیگر وجود ندارند و بر اثر زلزله، جنگ و غیره از بین رفته اند. در زیر به بعضی از این عجایب اشاره می کنیم.

ادامه مطلب ...

نامه جالب غضنفر به عشقش (اوج خنده)

iran-stars.com


سلام بر تو میدونم که صدامو شناختی پس خودمو معرفی نمیکنم

شایدم نشناختی، منم غضنفر

آااه ای عشق من، چند روز که دلم برات گرفته و گلبم مثل یه ساعت دیواری هر دقیقه شصت لیتر آب را تقسیم بر مجذور مربع میکنه، حالا بگو بقال محل ما چند سالشه؟

ادامه مطلب ...

تست روانشناسی؛ دیدگاه شما در مورد ازدواج چیست؟

iran-stars.com


آنقدر مفهوم زندگی مشترک وسیع و عمیق است که با یک یا چند جمله نمی‌توان به آن دست یافت اما بد نیست بدانید که چه دیدگاهی در مورد مسائل پایه‌ای ازدواج و زندگی مشترک دارید
اگر مجرد هستید و قصد ازدواج دارید احتمالا تا به حال به مفهوم زندگی مشترک زیاد فکر کرده‌اید. نمی‌توان بدون هیچ تصوری وارد یک زندگی جدید شد، این تصور هم در انتخاب شما تاثیر دارد و هم می‌تواند بعد از ازدواج شکل‌دهنده رفتارهای شما باشد. اگر این تصور اشتباه باشد، می‌تواند در آینده عامل ایجاد مشکلات متعددی شود یا حتی عامل سرخوردگی‌تان شود چون انتظارات غیرواقع‌بینانه‌ای پیدا می‌کنید که قرار نیست در زندگی تامین شوند. اصلاح باورها می‌تواند کمک فراوانی هم به شما و هم به همسر آینده‌تان بکند چون شالوده و پایه زندگی‌تان را اصولی بنیان می‌گذارید. اما چگونه می‌توان دانست چه مقدار از باورهایتان درست است و چقدر توهمات و انتظارات غیرواقع‌بینانه؟ کار خیلی راحتی نیست اما ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم. آزمون زیر به شما کمک می‌کند که دریابید اعتقادات و باورهای بنیادی‌تان در رابطه با یک ارتباط عمیق و ریشه‌دار چیست؟

ادامه مطلب ...

مقایسه امید به زندگی در افراد مجرد و متاهل

iran-stars.com


مردان مجرد ممکن است ده سال کمتر از مردان متاهل عمر کنند. زنان مجرد نیز وضعیتی مشابه دارند.

مجرد بودن عالیست، مگرنه؟ هرجای تختخواب که بخواهید میخوابید، پشت در حمام معطل نمیشوید، تمام زمانتان در دستان خودتان است. همه اینها خوب است اما طی مطالعات منتشر شده توسط ژورنال آمریکایی اپیدمولوژی ممکن است که شما یکی از مجردهای بدشانسی باشید که حدود 10 سال زودتر از دوستان متاهلش دار فانی را وداع میکند.

ادامه مطلب ...

شغلتون رو از ماه تولدتون بپرسین!!!!!

iran-stars.com


برج حمل (فروردین)

متولدین این ماه دوست دارند زندگی، کار، تفریح و همه چیز خود را متنوع و مهیج کنند. از آنجا که عاشق تنوع و هیجان هستند، برای کارهایی مثل تبلیغات، رسانه های گروهی، طراحی مُد، و معماری مناسب هستند. متولدین فروردین در کارهایی که نیازمند خلاقیت است بسیار موفق خواهند بود.

ادامه مطلب ...

قهرمـانی با یک دست و یک فن!

iran-stars.com


کودکی ده ساله که دست چپش در یک حادثه رانندگی از بازو قطع شده بود، برای تعلیم فنون رزمی جودو به یک استاد سپرده شد.

پدر کودک اصرار داشت استاد ازفرزندش یک قهرمان جودو بسازد استاد پذیرفت و به پدر کودک قول داد که یک سال بعد می‌تواند فرزندش را در مقام قهرمانی کل باشگاه‌ها ببیند!

در طول شش ماه استاد فقط روی بدن سازی کودک کار کرد و در عرض این شش ماه حتی یک فن جودو را به او تعلیم نداد !

ادامه مطلب ...

دموکراسی را از خانه خودتان شروع کنید

iran-stars.com


دموکراسی به شهروندان فعال بستگی دارد و بچه‌ها باید عادت شهروندی دموکراتیک را درست همانطور که مسواک زدن را یاد می‌گیرند، آموزش ببینند.

ادامه مطلب ...

تست روانشناسی بسیار جالب و سرگرم کننده

iran-stars.com


یک قلم و کاغذ بردارید و به سوالات زیر با دقت جواب دهید. اگر لازم بود حتی می‌توانید نقاشی هم بکشید. جواب کلی به سوالات ندهید. هر چقدر کامل‌تر و جزئی‌تر به سوالات پاسخ دهید، به نتیجه کامل‌تری می‌رسید. به حافظه‌تان هم اعتماد نکنید، حتما تمام افکارتان را یادداشت کنید چون در این تست لازم است که تمام جزئیات را به یاد بیاورید.


برای جواب هر سوال، نخستین چیزی که به ذهن‌تان می رسد را بنویسید. بعد از بررسی جواب ها شگفت زده خواهید شد:

ادامه مطلب ...

23 جمله الهام بخش برای زندگی همه...

iran-stars.com


پسر بچه ای تند خو در روستایی زندگی میکرد. روزی پدرش جعبه ای میخ به او داد و گفت هربار که عصبانی میشود و کنترلش را از دست میدهد باید یک میخ در حصار بکوبد. روز نخست پسر 37 میخ در حصار کوبید. اما به تدریج تعداد میخ ها در طول روز کم شدند. او دریافت که کنترل کردن عصبانیتش آسان تر از کوبیدن آن میخها در حصار است. در نهایت روزی فرا رسید که آن پسر اصلا عصبانی نشد. او با افتخار این موضوع را به اطلاع پدرش رساند و پدر به او گفت باید هر روزی که توانست جلوی خشم خود را بگیرد یکی از میخهای کوبیده شده در حصار را بیرون بکشد. روزها سپری شدند تا اینکه پسر همه میخها را از حصار بیرون آورد. پدر دست او را گرفت و به طرف حصار برد.

"کارت را خوب انجام داری پسرم. اما به سوراخهای حصار نگاه کن. حصار هیچوقت مثل روز اولش نخواهد شد. وقتی موقع عصبانیت چیزی میگویی، حرفهایت مثل این، شکافهایی برجای میگذارند. مهم نیست چند بار عذر خواهی کنی، چون اثر زخم همیشه باقی می ماند."

مراقب حرفهایتان باشید، چون می توانند بسیار آزار دهنده باشند و اثراتشان برای سالها باقی بماند.

ادامه مطلب را از دست ندهید...

ادامه مطلب ...

چت کردن یک آقا پسر با یک دختر خانم!! ( فقط بخندید )

iran-stars.com


(خنده دار هست و باید بخندید اما نتیجه اخلاقی یادتون نره)
 
پسر : سلام.خوبی؟مزاحم نیستم؟

دختر: سلام. خواهش می کنم.? asl plz

پسر : تهران/وحید/۲۶ و شما؟

ادامه مطلب ...

در شاد بودن به خود نمره چند می دهید؟!

iran-stars.com


جملات زیر را به دقت بخوانید و با توجه به اینکه تا چه اندازه احساسات شما را توصیف می‌کنند، به آنها نمره‌ای از صفر تا 5 بدهید. مقیاس نمره‌دهی به صورت زیر است.

ادامه مطلب ...

"ایـن متــن را جـــدی بگیـریم"

iran-stars.com


احترام به بزرگترها را فراموش نکنیم

فرزند عزیزم:


آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،
اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسهایم را بپوشم
اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است......

ادامه مطلب ...

10 باور اشتباه درمورد روابط زناشویی

iran-stars.com


فکر می‌کنید رابطه‌‌تان شکست خورده است چون شما و همسرتان قوانین یا استانداردهای خاصی را دنبال نمی‌کنید؟ در این مقاله به 10 تصور متداول غلط و خطرناک برای روابط اشاره می‌کنیم.

ادامه مطلب ...

آرزوهایی که به آنها نرسیده ایم...

iran-stars.com


یادمه بچه گی هام شوهر خاله ام همیشه می گفت: تو یه چیزی میشی ... تو یه چیزی میشی ... واقعا سق سیاهی داشت و چشم شوری که بعد از این همه سال هیچی نشدم ... همه ما آرزوهایی داشته ایم یا داریم که به آنها نرسیده ایم یا هرگز نخواهیم رسید.
بعضی وقت ها از بس که اوضاع بر وفق مراد نیست، خودمان را با چیزهایی پیش پا افتاده مقایسه می کنیم و ناراحتیم که چرا حداقل مثل آنها نشدیم. مثلا می گوییم قبض برق هم نشدیم، چند نفر از ما بترسن ... نمونه هایی از این دست را بخوانید...

ادامه مطلب ...

شخصیت شناسی از طریق لبخند!!!

iran-stars.com


اگر بدانید کوچک‌ترین حرکتی در ناحیه دهانتان اعم از لبخند زدن و جویدن لب‌ها پیامی برای دیگران دارد، چه کار می‌کنید؟
 
 اگر می‌خواهید با آدم‌های دور و برتان ارتباط برقرار کنید، چند چیز را باید رعایت کنید و البته نسبت به برخی رفتارها آگاهی داشته باشید چون جسم و روح فرد از هم جدا نیست. درست است که یکی از مهم‌ترین خصوصیات انسان قدرت تکلم و سخن گفتن اوست اما از سوی دیگر در فضایی که حرف زیادی بین افراد رد و بدل نمی‌شود، این زبان بدن است که می‌تواند احساسات زیادی را انتقال دهد.

 دانشمندان علوم رفتاری، عموما بر این موضوع توافق دارند که چهره، مهم‌ترین منبع اطلاعات در زمینه هیجان‌هاست و برای درک احساس گوینده باید حالت‌های متغیر چهره او را به شکلی که تهدیدکننده نباشد، مشاهده کرد. واقعیت این است که زبان بدن کمتر دروغ می‌گوید. ممکن است فردی از آشنایی با فرد دیگری ابراز رضایت کند اما نحوه لبخند زدن، نوع دست دادن و حتی نگاهش این پیام را منتقل نکند. خشم، ناراحتی، غم و نگرانی جز در کلام، در چهره افراد هم نمود پیدا می‌کند. شاید بتوان گفت زبان بدن بازتاب احساسات افراد است و در این میان دهان، نحوه لبخند زدن و حتی جویدن لب‌ها می‌تواند پیام‌های متفاوتی را انتقال دهد. بنابراین بهتر است با زبان جسمانی دهان آشنا شوید تا احساسات فرد مقابل را بهتر درک کنید.

ادامه مطلب ...

ده تصور رایج در مورد خیانت

iran-stars.com


آیا مردان بیشتر از زنان خیانت می کنند؟ آیا اعتراف به خیانت کار درستی است؟ آیا خیانت همیشه به مسائل ج نسی مربوط است؟ در اینجا به 10 تصور رایج در مورد خیانت و سپس به واقعیت ها اشاره می کنیم.

ادامه مطلب ...

انسانیت و دیگر هیچ!

iran-stars.com


چند وقت پیش با پدر و مادرم رفته بودیم رستوران که هم آشپزخانه بود هم چند تا میز گذاشته بود برای مشتریها ...

افراد زیادی اونجا نبودن , 3نفر ما بودیم با یه زن و شوهر جوان و یه پیرزن پیر مرد که نهایتا 60-70 سالشون بود...

ما غذا مون رو سفارش داده بودیم که یه جوان تقریبا 35 ساله اومد تو رستوران ، یه چند دقیقه ای گذشته بود که اون جوان گوشیش زنگ خورد ، البته من با اینکه بهش نزدیک بودم ولی صدای زنگ خوردن گوشیش رو نشنیدم ...

ادامه مطلب ...

41 راه عجیب برای اینکه بیش از 120 سال عمر کنید!

iran-stars.com


داشتن عمر طولانی آرزوی همیشگی انسان‌ها بوده است.با اینکه هنوز دانشمندان نتوانستند داروی جادویی برای افزایش طول عمر پیدا کنند اما انجام تحقیقات روی هزاران انسان بالای 100 سال آنها را با روش‌های شگفت‌انگیزی برای داشتن عمر طولانی آشنا کرده است.برای مثال در کشور انگلستان، روستایی وجود دارد که عمر مردان و زنان آن به‌طور متوسط 7/88 و 91 سال است. همین موضوع نشان می‌دهد، با رعایت کردن بعضی نکات درصد زیادی از انسان‌ها می‌توانند تولد 100سالگی خود را جشن بگیرند.
 در ادامه حاصل تحقیقات هزاران پزشک، دانشمند و محقق در مورد راه‌های عجیبی که باعث افزایش طول عمر می‌شوند را می‌خوانیم.

ادامه مطلب ...

پررو بازی (طنز آموزنده)

iran-stars.com


یه کلاغ و یه خرس سوار هواپیما بودن کلاغه سفارش چایی میده چایی رو که میارن یه کمیشو میخوره باقیشو می پاشه به مهموندار


مهموندار میگه چرا این کارو کردی؟

ادامه مطلب ...

کنتـرل بد دهانـی و دشنـام گویی ...

iran-stars.com


بد دهانی، دشنام گویی و بکار گیری واژه های عامیانه قبیح به گونه فزاینده ای در میان اقشار جامعه و بخصوص کودکان و نوجوانان معمول گردیده. دشنام گویی و بد دهانی تنها منحصر به افراد فحاش نیست بلکه این پدیده در تعاملات اجتماعی میان تمام اقشار جامعه رخنه کرده است. با اینکه نمیتوان دشنام ها را از فرهنگ لغت یک زبان کاملا حذف کرد اما میتوان کاربرد آنها را در ارتباطات بین فردی تا حد زیادی تحت کنترل در آورد.

ادامه مطلب ...

14 قانون برای اینکه خودتان باشید

iran-stars.com


خودتان باشید. اگر سعی کنید یک نفر دیگر باشید، فقط خودتان را تلف کرده‌اید. خودِ درونیتان را در آغوش بکشید و بدانید که هیچکس ایده‌ها، توانایی‌ها و زیبایی شما را ندارد. همانی باشید که از خودتان می‌شناسید—بهترین مدل خودتان. و از اینها گذشته، با خودتان صادق باشید.

از همین امروز شروع کنید...

ادامه مطلب ...

" کمی بیاندیشیم "

iran-stars.com


هیچ چیز در طبیعت برای خود زندگی نمیکند
رودخانه ها آب خود را مصرف نمیکنند
درختان میوه خود را نمی خورند
خورشید گرمای خود را استفاده نمیکند
ماه ، در ماه عسل شرکت نمیکند
گل ، عطرش را برای خود گسترش نمیدهد
نتیجه :
زندگی برای دیگران ، قانون طبیعت است . . .
.
.
.
زنها هرگز نمیگویند تو را دوست دارم
ولی وقتی از تو پرسیدند مرا دوست داری
بدان که درون آنها جای گرفته ای . . .
.
.
.

ادامه مطلب ...

افراد موفق پیش از صرف صبحانه چه می‌کنند؟

iran-stars.com


صبح زمان خوبی برای انجام بسیاری از امور است، زمانی که دیگران مزاحمت و وقفه کمتری بین کارهایی ما ایجاد می‌کنند و می‌توانیم با راحتی بیشتری به انجام امور خود بپردازیم. از این گذشته بعد از سپری کردن خواب شب، منبع انرژی‌مان به خوبی پر و پیمان می‌شود و بدین ترتیب انجام اموری چون تصمیم‌گیری‌های استراتژیک و مهم زندگی و یا حتی پرداختن به ورزش می‌تواند گزینه‌ای خوبی باشد. اما اگر ایده‌های بزرگی در سر دارید، چگونه می‌توان از این فرصت طلایی برای نیل به اهداف و آرمان‌ها بهره شایسته و بایسته را برد؟ برای کسب اطلاع بیشتر در این مورد، با ما همراه باشید

ادامه مطلب ...