ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

سیر تحول نوکیا از دیروز تا فردا

iran-stars.com


شرکت بزرگ نوکیا که سال‌های زیادی عنوان پر فروش‌ترین و برترین شرکت تولیدکننده گوشی‌های موبایل را در بازارهای جهانی در اختیار داشت، در سال‌های اخیر روزهای نه چندان خوبی را پشت سر گذاشته است. این شرکت با انتقادات زیادی درباره عدم همراهی با تحولات تکنولوژی در دنیای گوشی‌های موبایل و هماهنگ نشدن با روند رشد بازار و سلیقه کاربران، روبه‌رو است.

ادامه مطلب ...

پیامکهای طنز و آخر خنده

iran-stars.com


کافیه از یکی خوشت بیاد؛

یا میمیره، یا فلج میشه، یا برمی گرده به رابطه قبلیش؛

در بهترین حالتم میره خارج!!!
 
 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻

 
 
میدونید اون زنی که برای اولین بار عبارت ِ "مردا همه مثل همه ن"

رو به کار برد، یه زن چینی بود که شوهرشُ تو بازار گم کرده بود؟


 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻

ادامه مطلب ...

درمان خود ارضایی با طب سنتی!

iran-stars.com


خود ارضایی متاسفانه به دلیل برخی از عوامل امروز جامعه ما ، گریبانگیر بسیاری از جوانان است.بعضی ها خجالت می کشند یا خلاف حیا می دانند که از درمان این بیماری صحبت کنند ؛ البته این نظرات اگر قالب شود پیامد های وحشتناکی از جمله بی دفاع ماندن جوانان نسبت به این بیماری که روانی هم هست و ندانستن خلاف شرع بودن آن خواهد داشت.

ما این جا به بررسی درمان آن از نظر طب سنتی خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب ...

توصیه هایی مهم از بنیانگذار بزرگترین بازار اینترنتی جهان

iran-stars.com


در اینکه راه اندازی یک کسب و کار جدید همیشه با استرس و نگرانی همراه است، هیچ شکی نیست؛ معمولا قبل از شروع، به این فکر می کنیم که آینده کسب وکاری که می خواهیم راه بیندازیم، چگونه خواهد بود؟ چه مشکلات ریز و درشتی در این مسیر خواهیم داشت؟ و .... این ها از جمله دل مشغولی هایی است که ذهن ما را قبل از شروع به خود مشغول می کند.

وقتی پی یر امیدیار موسس سایت eBay.com را به عنوان یک نوع سرگرمی راه اندازی کرد، فکرش را هم نمی کرد روزی صاحب بزرگ ترین بازار اینترنتی جهان شود که روزانه چهار میلیون دلار حراج در آن صورت می گیرد، هر 24 ساعت نیم میلیون گزینه برای خرید در آن وارد می شود و ارزشی معادل 10 میلیارد دلار پیدا می کند. «پی یر» برای کسی که بخواهد یک کسب و کار جدید شروع کند، راهکارهای مفیدی ارائه کرده است که به خواندنشان می ارزد.

ادامه مطلب ...

روشهای صحیح مواجهه با مزاحمها!

iran-stars.com


۱ – چشم پوشی نکنید

دانش آموز، دانشجو، کارمند یا در هر موقعیتی که هستید، هر گاه احساس کردید که در معرض مزاحمتی قرار گرفته اید در برابر آن سکوت نکنید. بسیاری از افراد با این تصور که این مزاحمت خود به خود قطع می شود، در برابر آن سکوت اختیار می کنند ولی مزاحم در بیشتر موارد سکوت شما را به عنوان ضعف یا تمایل شما تعبیر می کند و شما را طعمه راحتی فرض می کند. فکر نکنید که این ماجرا تقصیر شماست و باید تحملش کنید. قاطعانه جواب منفی بدهید. در بسیاری از فرهنگ ها مثل فرهنگ ما که تحمل کردن یک ارزش محسوب می شود، چنین سکوت هایی فراوان رخ می دهد.

ادامه مطلب ...

چه تلخ است روابطمان این روزها که چیزی نیست جز حسابگری

iran-stars.com


مجلس عروسی یکی از بزرگان بود و ملا نصرالدین را نیز دعوت کرده بودند . وقتی می خواست وارد شود،در مقابل او دو درب وجود داشت با اعلانی بدین مضنون: از این درب عروس و داماد وارد می شوند و از درب دیگر دعوت شدگان.

ادامه مطلب ...

دلایل نازک شدن موهای ما

iran-stars.com


موها در زیبایی افراد نقش به سزایی دارند. نازک شدن تارهای مو در کنار ریزش مو، یکی از مشکلات شایع مو می‌باشد. نازک شدن مو علل مختلفی را شامل می‌شود. در بسیاری از اوقات این پدیده به علت جذب نشدن مواد مغذی لازم در بدن است که به اختصار هر کدام از علل در ذیل توضیح داده شده است.

ادامه مطلب ...

آدامس بجوید تا نمرات خوبی بگیرید!

iran-stars.com


پژوهشگران آمریکایی دریافتند: دانش آموزانی که قبل از امتحان، به مدت 5 دقیقه آدامس میجوند، نمراتی به مراتب بهتر از دیگر دانش آموزان کسب میکنند.

ادامه مطلب ...

لزوم رازداری بین همسران برای بقای زندگی مشترک

iran-stars.com


آنچه بین همسران وجود دارد فقط بین همان دو نفر خواهد ماند و لزومی ندارد دیگران از رازهای بین آن دو آگاهی یابند. رازداری برای حفظ و تداوم زندگی زناشویی اصلی لازم است.

خانواده مکانی برای ارتباط مناسب اعضاء حفظ حرمت و شئون یکدیگر است. این حریم خانوادگی ابتدا از سوی خود اعضای خانواده باید حفظ شود و سپس از ناحیه ی دیگران نیز. تنها در این صورت است که امنیّت زندگی زناشویی تأمین می گردد.

یکی از مهم ترین عواملی که این حریم را تهدید می کند بیان اسرار و رازهای درون خانواده نزد دیگران است.

ادامه مطلب ...

دوازده روش مقابله با مورچه ها در منزل

iran-stars.com


گاهی وجود حشراتی مثل مورچه در داخل خانه به قدری آزاردهنده است که سبب سلب آسایش افراد ساکن در آن خانه می شود. البته برای مبارزه با آنها راهکارهایی وجود دارد.

مورچه ها اگر چه به ظاهر، حشرات بی آزاری به نظر می آیند، ولی هنگامی که در گوشه ای از خانه لانه کنند، با دردسرهای بسیاری مواجه می شوید.

در اینجا ۱۲ راه برای از بین بردن مورچه ها در خانه برایتان بیان می کنیم.

ادامه مطلب ...

خودروهای وطنی در تست تصادف آمریکایی چه نمره ای گرفتند؟؟

iran-stars.com


در ایران هیچ موسسه تایید خودرویی مثلا مانند موسسه استاندارد خودرو وجود ندارد تا خودروهای ناامن را معرفی کند و علاوه بر این، هیچ آمار داخلی در این خصوص نیز وجود ندارد تا کسانی که می خواهند اتومبیل بخرند، بتوانند خودروی ایمن را از ناایمن تشخیص دهند. به هر حال راهی برای فهمیدن آن وجود دارد.
اکثر خودروهای دنیا در کشورهای آمریکا و اروپا تست تصادف شده اند که با مراجعه به این سایت ها می شود راحت تر برای خرید خودرو تصمیم گرفت. این تست ها توسط موسسه euroncap و انجمن ایمنی آمریکا وهمچنین با توجه به بررسی فیلم تست های تصادف انجام شده در موسساتی مانند مایرای انگلستان تنظیم شده است. آدرس سایت www.EURONCAP.com است.
در این سایت بر اساس میزان ایمنی خودرو حین تصادف امتیاز داده شده است. تمام خودروهای تولید شده در کشور به غیر از چند مدل وطنی در اروپا یا آمریکا تست تصادف شده اند. در اینجا تعدادی از خودروهایی که بیشترین فروش را در کشور دارند، آورده ایم تا شما حداقل آگاه باشید پشت چه فرمانی می نشینید.

ادامه مطلب ...

تفاوت شب امتحان در خوابگاه دختران با پسران ( کرکر خنده)

iran-stars.com


خوابـگاه دخــتـران ( شب )

سکـانس اول: (دخــتر «شبنم» نامی با چـند کتـاب در دسـتش وارد واحــد دوستش «لالـه» می شود و او را در حــال گریه می بیــنـد.)

شبنم:ِ وا!... خاک بـرسرم! چــرا داری مثــل ابـر بهـار گریـه می کـنی؟!

ادامه مطلب ...

کدام ماه برای تولد شما مناسب تر بود؟!!!(تست ماه تولد)

iran-stars.com


این تست را بادقت جواب دهید و گزینه هایی که انتخاب میکنید اعداد مقابلشان را باهم جمع کنید تا در آخر معلوم شود شما در چه ماهی باید متولد میشدید:

ادامه مطلب ...

دو کلمه حرف حساب با آقایان داماد!!!

iran-stars.com


ممکن است تا به حال هزاران مرتبه این ضرب المثل را شنیده باشید که هر مردی فقط در حالتی به مرتبه های عالی می رسد که زنی کاردان و مناسب در کنارش باشد.

مطمئناً شما خیلی کارها را می توانید خودتان انجام دهید، اما یک سیستم پشتیبانی قوی می تواند بیشتر به شما کمک کند. و این پشتیبانی می تواند از داخل زندگی خودتان سرچشمه بگیرد. چنین همسری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ادامه مطلب ...

واکنش جالب مسلمانان لندن به فیلم توهین آمیز آمریکایی (+عکس)

iran-stars.com


مسلمانان لندن در پاسخ به توهین به رسول الله (ص) بیش از 110.000 جلد ترجمه قرآن و سیره رسولش را در میان غیرمسلمانان لندن توزیع کردند.

ادامه مطلب ...

مریم امیر جلالی، از بازیگری تا خوانندگی(تصاویر)

iran-stars.com


مریم امیرجلالی بازیگر مشهور تلوزیون و سینما که گفته می شود بازیگری را کنار گذاشته و به کار موسیقی و خوانندگی مشغول است اولین کنسرت خود پس از کنار گذاشتن بازیگری را در تالار وحدت برگزار کرد.

ادامه مطلب ...

سخنان ارزشمند از بزرگان(برای تفکر)

iran-stars.com


آدم ها در اصل توان تحمل خوشبختی را ندارند ، طالبش هستند ، بی تردید ،
    ولی همین که بهش برسند ،
    حرص و جوش می زنند و خواب چیزهای دیگری را می بینند .
    باغ گذر - مارگریت دوراس


*********سخن بزرگان*********


    افتادگی یا گردن نهادن و خشنود بودن و یا هرچه می خواهید نامش را بگذارید،
    نشانه سستی و درماندگی است...
    جین وبستر


*********سخن بزرگان*********

ادامه مطلب ...

این عمل خطرناک جوشهای صورتتان را شعله ور می کند

iran-stars.com


در بسیاری از موارد، نوجوانان به جای درمان طبی این جوش‌ها، اقدام به پوشاندن آنها به وسیله مواد آرایشی از جمله پودرها و کِرِم‌‌پودرها می‌کنند که متاسفانه با توجه به میزان چربی بالای موجود در این مواد، خود این مواد آرایشی می‌توانند باعث تشدید یا ایجاد آکنه‌های جدیدی در بیمار شوند.

ادامه مطلب ...

جنگ اول به از صلح آخر(نزاع بر سر بچه دار شدن)

iran-stars.com


«حالا خیلی زوده که در مورد بچه و بچه دار شدن صحبت کنم. تازه با هم آشنا شدیم و چند جلسه است که با هم صحبت کردیم. این طور حرف ها باشه برای بعد از عقد و ازدواج. الان چیزهای مهم تری وجود دارد.»

این دیالوگی است که خیلی وقت ها بین زوج های جوان رد و بدل می شود. بسیاری از دختر و پسرها گمان می کنند که صحبت از فرزند در جلسات خواستگاری و کلاً قبل از عقد کار اشتباهیست و زمان برای اینگونه صحبت ها بسیار است. به همین دلیل معمولاً پرسش و پاسخ در این زمینه را به بعد از عقد و حتی پس از آن یعنی به دوران پس از ازدواج موکول می کنند در حالیکه بسیار ممکن است همین بی توجهی به امر مهمی چون فرزند نیز در زندگی مشترک افراد خلل و اختلاف ایجاد نماید.

حتماً بسیاری از شما بارها و بارها از زبان پدر و مادرتان شنیده اید که تا زمانی که تو نبودی من و پدرت هیچ مشکلی با هم نداشتیم. زیرا فرزند بخش مهمی از زندگی مشترک محسوب می شود و از آنجاییکه هر فردی در این مورد و نحوه ی تربیت فرزندان، نظری خاص و ویژه دارد بهتر از قبل از عقد در این رابطه با فرد مقابل صحبت کرده و به برخی توافقات رسید.

ادامه مطلب ...

کدام گروه خونی مستعد کدام بیماری است؟

iran-stars.com


نتایج تحقیقات متعدد انجام شده طی سالیان متمادی نشان می دهد بین گروه های خونی و بعضی از امراض رابطه وجود دارد. بیشتر ما از گروه خونی مان مطلع هستیم...
این یادداشت، پاسخی است به این پرسش که دارندگان هر گروه خونی بیشتر مستعد ابتلا به چه بیماری هایی هستند؟

ادامه مطلب ...

10 جنگل بسیار زیبای جهان را بشناسیم(تصاویر)

iran-stars.com


مناطق جنگلی همواره یکی از پرطرفدارترین نقاط برای سفر و گذراندن تعطیلات در سراسر دنیا محسوب می‌شود. آرامش جنگل و احساس نزدیکی با طبیعت همواره برای گردشگران جاذبه داشته است. این جاذبه طبیعی باعث شده تا بسیاری از برنامه‌ریزان تورهای گردشگری، توجه ویژه‌ای به مناطق جنگلی نشان داده و از سوی دیگر افراد زیادی نیز برای استفاده از این علاقه و استقبال، اقدام به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های توسعه گردشگری جنگلی کرده‌اند. شاید مهم‌ترین موضوعی که باید در این مساله مدنظر قرار داده شود، اهمیت حفظ و عدم آسیب‌رسانی به بافت و طبیعت جنگل به هر دلیلی است.
در اینجا 10جنگل زیبای دنیا را به انتخاب سایت All Top10 list مرور می‌کنیم.

ادامه مطلب ...

آزمونی برای تعیین تأثیر افزایش قیمت سکه!!!(آخر خنده)

iran-stars.com


نظر به این که این روزها قیمت سکه روز به روز در حال افزایش است و انگار ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست همه داده اند تا این عنصر گرانقیمت روز به روز گرانقیمت‌تر شود و با توجه به این که هنوز ابعاد این مساله برای برخی در هاله ای از ابهام بوده و خودشان بی خبرند که این مساله چه تاثیری در زندگی شان داشته و خواهد داشت؛ آزمونی به شرح زیر برگزار می شود!

ادامه مطلب ...

فرق بین آغوش مادر و مهد کودک

iran-stars.com


بسیاری از شیر خوارگان و کودکان پیش مدرسه ای که والدینشان در خارج از منزل کار می کنند، قسمت عمده ای از اوقات روز را دور از پدر و مادر می گذرانند. کیفیت مراقبتی که از کودکان می شود از بسیار خوب تا بسیار ضعیف متغیر است.

ادامه مطلب ...

طرز برخورد بودا با یک زن هرزه!!(داستان کوتاه)

iran-stars.com


بودا به دهی سفر کرد .

زنی که مجذوب سخنان او شده بود از بودا خواست تا مهمان وی باشد.

بودا پذیرفت و مهیای رفتن به خانه‌ی زن شد .

ادامه مطلب ...

چرا مردان حلقه ازدواج را دست نمی کنند؟

iran-stars.com


به عقیده بسیاری از مردم حلقه ازدواج، بزرگ‌ترین سمبل برای نشان دادن علاقه به یک شخص دیگر است. با این وجود با گذشت مدتی از ازدواج دو نفر، دیگر حلقه‌های ازدواج‌شان را دست نمی‌کنند و بیشتر آقایان هستند که از دست کردن حلقه ازدواج اجتناب می‌کنند و البته به دلایل بسیار متفاوت . با هم تعدادی از این دلایل را بررسی می‌کنیم.

ادامه مطلب ...