ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

پیامکهای طنز و آخر خنده

iran-stars.com


کافیه از یکی خوشت بیاد؛

یا میمیره، یا فلج میشه، یا برمی گرده به رابطه قبلیش؛

در بهترین حالتم میره خارج!!!
 
 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻

 
 
میدونید اون زنی که برای اولین بار عبارت ِ "مردا همه مثل همه ن"

رو به کار برد، یه زن چینی بود که شوهرشُ تو بازار گم کرده بود؟


 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻


IPHONE 5 هم اومد...
 
و تو نیومدی، خاک برسرت . ..
 

 

 

 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 
 

 

 

 
توهمه ی رابطه ها همیشه یکی خرتره...

 
به سلامتی اون خرتره!!

 

 

 

 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 
 

 

 
 

دیدین دخترا توانایی اینو دارن که اتفاقی که تو یه ساعت افتاده رو
 
 تو 5 ساعت تعریف کنن؟؟؟

 
 
 
 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 

 
 
 
 
دروغ گـفـتـن

عـرضـــه مـیـخـــــــواد

مـا هـم کـه هـمـیـشـه

عـاشـق آدم هـای بـا عـرضـه مـیـشـیـم.....!

 
 
 
 
 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 

 

 
 
 
طرف اومده با عصبانیت می گه این یارو زبون آدمیزاد حالیش نمیشه
 
 بیا تو باهاش حرف بزن ...
 
نفهمیدم داره به من فحش میده یا به یارو
 
 
 
 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 
 
 
 
مورچه رو انداختم تو بشقاب بیسکوییت ویفر

تکون نمی خوره

فک کنم از خوشحالی سکته کرده...
 
 
 
 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 


 
 
 
 
با یکی چت میکردم...

.جواب نمیداد بهش گفتم چته؟چرا جواب نمیدی؟!

گفت دارم شام میخورم...

خیلی با ادب بود،با دهن پر چت نمیکرد...
 
 

 

 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 
 
 
 
 
 
یارو دو دیقه پیش زنگ زده خونه جا اینکه من بگم شما، اون میگه شما؟
 
منم گفتم ببخشید اشتباه برداشتم...
 
 
 

 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 
 
 
 
 
 
اگه یه روز همه فراموشت کردن ..من با توام !

اگه همه بهت بد کردن ، من با توام...

ولی اگه همه دوستت داشتن...

شرمنده !

من با اونام ....
 
 

 

 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 

 
 
 
 
تو این دوره زمونه باید به ملت بگی
 
موس دستته بزار زمین بیا اینجا!
 
 لیوان آب مال قدیم بود.
 
 

 

 

 

 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 

 
 
 

 

 
 
یکی از سخت ترین خدافظی ها ...

خدافظی با سنگیه که تا دمه در خونه شوتش کردی!!!
 
 
 

 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 
 
 
 
 
نظرِ همه دخترا راجع به مردها :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فقط بابام خوبه........:))
 
 
 
 
 
 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 

 

 
 
 
 
ولی خداییش بیایم ظاهر بین نباشیم !!!!

بعضیا ممکنه در ظاهر بیشعور بنظر بیان
 
 اما وقتی باشون میگردیم و بیشتر میشناسیمشون می بینیم که
 
 باطنا"هم بیشعورن !!
 
 
 

 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 

 

 

 
 
 
اﻳﻨﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﻣﻴﮕﻦ ﻳﻪﺗﺎﺭ ﻣﻮﺕ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﻧﻤﻴﺪﻡ

حرف مفت میزنن

ﻣﻮﻗﻌﻴﺘﺶ ﭘﻴﺶ ﺑﻴﺎﺩ

ﻛﻞ ﻫﻴﻜﻠﺘﻮ ؛

به یه ماکارونی با ته دیگ سیب زمینی میفروشن


 
 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 


 


 
من روانی عزت نفس کسانی هستم که شماره تلفنشونو پشت در توالت مینویسن...
 
 
 
 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 
 
 
 
 
 
یکی از علائم بیماری سادیسم اینه که میگی:
 
 "میشه یه چیزی بپرسم" بعد که طرف گفت چی!؟

میگی:"هیچی بیخیال" !
 
 
 
 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 
 
 
 
 
 
طرف پست زده : دوستم بدار، نوازشم کن،دست آموزم کن ،با من بازی کن، به من توجه کن و...

فکر کنم شب که خواب بوده سگش پروفایلش رو هک کرده!!!
 
 
 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 
 
 
 
 
 
یکی مسیج داده :

من عاشقتم !!

منم گفتم بزن قدش !!

گفت : یعنی تو هم منو دوست داری ؟

گفتم : نه دیگه،الان جفتمون منو دوست داریم ...
 
 

 

 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 

 
 
 
 
 
تجربه نشون داده ، دخترائی که فقط عکس چشمشون رو برا پروفایلشون میزارن،

هنوز بینی مبارک رو عمل نکردن...
 
 

 

 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 

 

 

 

 
 
مامان من آخر دموکراسیه!!!

وقتی میخواد فحش بده نظر خودمم میپرسه

مثلا میگه:

میخوای بهت بگم نفهم؟

میخوای بگم شعور نداری؟
 
 
 
 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 


 

 


 
دستم و بریدم رو لباسم یه لکه خون ریخته،

شستمش پاک نشده
 
به مامانم میگم خون با چی پاک میشه؟

از اون اتاق داد زده خون فقط با خون پاک میشه!!!

 

 

 

 

 


 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 

 

 


 
به یکی از این فامیلای ما گفتن عسل واسه چشم مفیده رفته مالیده به چشماش

دیگه کار از فشار تحریم گذشته...
 
 
 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 

 
 
 
 
 
بدانید و آگاه باشید هروقت یه جوش گنده رو صورتتون ظاهر شد,
 
مطمئنا به زودی به یه مهمونی مهم دعوت می شید یا با یه آدم خوش تیپ قرار خواهید داشت!
 
 
 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 
 
 
 


 
رفتم یوگا اسم بنویسم

لامصـــب دو به شک بودم

حوصلم میشه برم یا نه

یارو گفت میای کلاس ملافه و بالشم بیار

فهمیدم همون ورزشیه که یه عمر دنبالش بودم...

 
 
 
 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 
 
 
 
 
آیا میدانید این زوج‌های عاشقی که روی ریل قطار و به سمت غروب خورشید قدم می‌زنند،
 
یا تا حالا قطار سوار نشده اند یا اگه سوار شده اند دستشویی نرفته اند
 
یا اگه دستشویی رفته اند به سیستم دفع فاضلاب قطار دقت نکرده اند؟

 
 

 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 
 
 
 
 
 
یه روز رفتم شلوار بخرم فروشنده یه شلوار آورد خوب نبود گفتم این خیلی خزه .
 
 مگه دیوونم   اینو بپوشم؟

فروشنده از پشت پیشخون اومد اینور دیدم همون شلوار پای خودشه !


 
 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 
 
 

 

 
این دختر خانم‌های محترم همچین میگن پسر‌های امروزی مردِ زندگی‌ نیستن ،
 
عرضه زن گرفتن ندران ،
 
که یکی‌ ندونه انگار خودشون مثل زن‌های قدیم زنِ زندگی‌ هستن و خونه داری بلدن ،
 
یکی‌ نیست بگه آخه شما هارو باس با بیل از لوازم آرایشی‌ و عروسک خرسیتون جدا کرد...
 
 
 
 
 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 
 
 
 
 
یکی از فامیلامون بیمارستان بستری بود دیگه نمیتونست حرف بزنه فقط میشنید .
 
همه فک و فامیل ناراحت بودن یه پسر دایی بچه داشتم حدود 10 ساله یهو برگشت به مادرش گفت :
 
مامان ، عمو مثل تلفن خونمون یه طرفه شده؟؟؟

 

 

 

 


 
 
 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 
 
 
 


 
اینایی که کسی از کاراشون سردرنمیاره،

اینایی که کاراشونو همیشه ساکت و آروم انجام میدن،

اینایی که عشقشون لباس مشکیه،

اینایی که دلشون نمیاد وقتی که خوابی بیدارت کنن،

اینایی که روزا براشون بی معنی شده و شبا فقط کار میکنن،
 
اینایی که با دیواره خونه ها یه دنیا خاطره دارن،

اینا رو خیلی زیاد مواظبشون باشید،

این لامصبا دزدن ، دزززززززززززززد!!!!!!


 


 

   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 


 


 
گفتم : مادر !

گفت : جانم ♥

گفتم : درد دارم !

گفت : بجانم

گفتم : خسته ام !

گفت : پریشانم

گفتم : گرسنه ام !

گفت : بخور از سهمِ نانم

گفتم : کجا بخوابم !

گفت : روی چشمانم
 
گفتم پارچ آب برگشت رو فرش

.گفت: ای خدا ذلیلت کنه بیشعور..
 
 

 

 

 

 

 
   ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 

 

 

 
 
 
 
سوالات رایج مربوط به موبایل:

سال 76 : آنتن دهی ش چطوره؟

سال 79 : چقدر شارژ نگه میداره؟

سال 82 : دوربینم داره؟

سال 85 : دوربینش چند مگا پیکسله؟ صداش چطوره؟

سال 88 : تاچه؟ یا از این معمولیاس؟

سال 91 : اندرویده؟

سال 94 : هوشمنده؟ یا معمولیه؟

سال 97 : اخلاقش چطوره؟!

سال 1400: درکت میکـنـه ؟! یا نه؟

سال 1403: به اندازۀ کافی بهت توجه میکنـه؟ یا میخوای باهاش به هم بزنی؟




iran-stars.com

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد