ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

جدید ترین کتابهای رایگان آموزش انگلیسی

iran stars


گروه نرم افزار دستیار آموزش انگلیسی بدلیل نیاز زبان آموزان به منابع پایه ای و پرکاربرد زبان، در پی یک نظر سنجی اینترنتی، اقدام به تهیه کتب الکترونیکی زیر نموده است که هم اکنون از سایت ایران استارز قابل دانلود هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از کتب یاد شده ادامه متن را کلیک فرمائید. ضمنا تمام فایلها بصورت PDF میباشند.

1100 لغت پرکاربرد در اخبار انگلیسی

در پی سالها جستجوی مداوم در اینترنت، به منابع جالبی دست یافته ائیم که این منابع میتوانند سرعت زبان آموزان را در رسیدن به سر منزل مقصود تا حد قابل توجهی افزایش دهند. کتابی که پیش رو دارید مجموعه معروف 1500 لغت کلیدی است که 400 لغت آن بدلیل سادگی بیش از حد حذف شده اند. برای تمام این لغات هم ترجمه انگلیسی و هم ترجمه فارسی وجود دارد که در ترجمه فارسی نیز معنی دقیق کلمه(آنگونه که مد نظر منبع بوده) آورده شده است. 

 

ساده ترین و کوتاهترین جملات انگلیسی

سال اولی که مشغول جستجوی و جمع آوری مجموعه جملات کاربردی برای دستیار آموزش انگلیسی بودم به سایتی برخوردم که داری مجموعه ای از ساده ترین، کوتاهترین و پرکاربردترین جملات انگلیسی در گفتگوهای روزمره برای کاربران مبتدی بود. این جملات به حدی ساده بودند که فکر کردم به درد کسی نمی خورد. اما بعدها به این باور رسیدم که بهترین روش بناء سازی ساختار اولیه زبان در ذهن ما میتواند استفاده از اینگونه جملات باشد. و دوباره سایت ESLGOLD در ذهنم تداعی شد. اما باد آورده را باد برده بود و سه ماه جستجوی مداوم برای یافتن این سایت بی ثمر ماند تا اینکه ماهها بعد بطور کاملا اتفاقی دوباره پیدایش کردم و از لینکهای پیچ در پیچش جملاتش را استخراج کرده و بعد از ویرایش آنرا بصورت یک کتاب قابل استفاده الکترونیکی در آوردم. این کتاب  حاوی ساده ترین جملات دسته بندی شده برای برای حدود 80 موضوع مختلف می باشد.

 

گزیده ضرب المثلهای انگلیسی

یکی از روشهای بهینه سازی دانش هر زبانی حفظ نمودن مجموعه ای از جملات زیبا و معنی دار آن زبان است. تا هم بتوانیم دایره لغات خود را افزایش دهیم و هم ساختار زبان (مسائل گرامری) خود را تقویت کنیم. در این مجموعه 8 صفحه ای گزیده ای از ضرب المثلهای جالب انگلیسی با ترجمه فارسی جمع آوری شده اند. این ضرب المثلها عمدتا معادلهائی در زبان خودمان نیز دارند. روش پیشنهادی برای بخاطر سپاری این جملات استفاده از کلمات کلیدی آن است که در سمت چپ جدول آمده اند و کاربر بایستی کاغذ پرینت شده را طوری تا نماید که فقط این کلمات دیده شوند. مراجعه به جمله اصلی فقط در صورت عدم بخاطر سپاری خواهد بود.


حجم: 3.2 مگابایت

iran stars



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد