ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

قحطی عشـــق

iran-stars.com


اوایل دهه شصت نوجوانی بیش نبودم، اما خوب به خاطردارم آن روزهایی را که تنها شامپوی موجود، شامپوی خمره ایی زرد رنگ داروگر بود.
تازه آن را هم باید از مسجد محل تهیه می کردیم و اگر شانس یارمان بود و از همان شامپو ها یک عدد صورتی رنگش که رایحه سیب داشت گیرمان می آمد حسابی کیف می کردیم.
سس مایونز کالایی لوکس به حساب می آمد و ویفر شکلاتی یام یام تنها دلخوشی کودکی بود...

ادامه مطلب ...

چرا تو فصل بهار کسالت و خواب آلودگی به سراغمون میاد؟!

iran-stars.com


افراد در فصل بهار عمدتا دچار کسالت و خواب آلودگی بسیار می شوند. در فصل بهار افراد دچار کسالت، بی حوصلگی و خواب آلودگی فراوان می شوند.در فصل بهار شاهد گردافشانی گل ها و درختان هستیم وجود ریز گردهای معلق در فضا و پلن های درختان ایجاد آلرژی می کند.
تغییر در درجه حرارت باعث کندتر شدن فعالیت در افراد می شود.  گرده افشانی تا خرداد ماه ادامه دارد،  از آنجائیکه طول روز بیشتر است استراحت در افراد کمتر می شود و میزان فعالیت در افراد گسترش پیدا می کند و خستگی در افراد دوچندان می شود.
مجموعه عوامل ذکر شده ایجاد ریزگردها، طولانی بودن روز، استراحت کمتر و فعالیت بیشتر همه و همه باعث خواب آلودگی افراد می شود که این وضعیت تا خرداد ماه ادامه دارد.
در گفتارهای عامیانه و ضرب‌المثل‌ها همواره از خواب زمستانی سخن گفته شده است و این اصطلاح برای مردم واژه آشنایی است، اما واقعیت است که خواب بهاری در عمل مصداق بیشتری دارد و همه ما به نوعی آن را تجربه کرده‌ایم. چه بسیار زمان‌هایی که سر کلاس و محل کار و اتوبوس و تاکسی، خواب بهاری پلک‌های ما را سنگین و چشم‌های ما را قرمز کرده است، براستی چرا در بهار که با شادابی و طراوت شناخته می‌شود، احساس خواب‌آلودگی به سراغ انسان می‌آید.

ادامه مطلب ...

تصاویر گوناگون و قابل تأمل از همه جا

iran-stars.com


iran-stars.com


بقیه این تصاویر زیبا را در ادامه مطلب مشاهده فرمایید...

ادامه مطلب ...

۱۰ چیزی که درباره بازی های موبایل نمی دانید

iran-stars.com


اولین دفعه ای که با یک بازی موبایل سرگرم شُدید را به خاطر دارید؟ احتمالا هنگام برنده شدن هم به بلوک های پیکسلی روی صفحه کوچک موبایل همراه با صدای بیپ ضعیفی خیره شده اید. و حالا اوضاع تغییرات فراوانی کرده است. امروزه اسمارت فون ها قابلیت های گیمی تقریبا برابر با نسل پنجم کنسول های بازی دارند و شانه به شانه آنها به رقابت می پردازند.
هنگامی که به چگونگی آغاز این صنعت نگاهی بیاندازید، انقلاب ۱۸ ساله بازی های موبایل، تقریبا غیرممکن و خارق العاده به نظر می رسد. بگذارید برای درک بهتر شگفتی های این دنیا، به کند و کاوی مجدد در برخی حقایق شگفت انگیزی بپردازیم که شاید بسیاری از شما چیزی درباره آنها نشنیده اید. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشد.

ادامه مطلب ...

۲۰ نکته عجیب ولی واقعی در دنیا

iran-stars.com


۱-به طور میانگین مردم از عنکبوت بیشتر می ترسند تا از مرگ.


۲- حلزون می تواند سه سال بخوابد.


۳- اگر جمعیت چین در یک صف مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید مثل هیچ وقت تمام نخواهد شد.

بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

8 شوخی ساده و بامزه کامپیوتری برای فریب دوستانتان

iran-stars.com


آیا تاکنون تلاش کرده اید با استفاده از کامپیوتر، دوستان خود را سرگرم کرده و کمی با آنها شوخی کنید؟ در این مقاله تلاش شده است با اندک دانش کامپیوتری، شوخی‌های ساده و جذاب تکنولوژیکی را برایتان گردآوری کنیم تا لحظات خود و دوستانتان را با آن پر کنید. ولی قول بدهید همه شوخی‌ها را یکجا روی کامپیوتر دوستتان اعمال نکرده و پیش از آنکه دوستتان دست به خود کشی بزند، شوخی‌ها را پایان دهید.

ادامه مطلب ...

تلافی رانندگی با تخم مرغ!

iran-stars.com


 زنی مشغول درست کردن تخم مرغ برای صبحانه بود.

ناگهان شوهرش سراسیمه وارد آشپزخانه شد و داد زد: مواظب باش، مواظب باش، یه کم بیشتر کره توش بریز….

وای خدای من، خیلی زیاد درست کردی … حالا برش گردون … زود باش

باید بیشتر کره بریزی … وای خدای من از کجا باید کره بیشتر بیاریم ؟؟

دارن می‌سوزن مواظب باش، گفتم مواظب باش! هیچ وقت موقع غذا پختن به حرفهای من گوش نمی‌کنی … هیچ وقت!!

برشون گردون! زود باش! دیوونه شدی؟؟؟؟ عقلتو از دست دادی؟؟؟ یادت رفته بهشون نمک بزنی … نمک بزن … نمک …

زن به او زل زده و ناگهان گفت: خدای بزرگ چه اتفاقی برات افتاده؟! فکر می‌کنی من بلد نیستم یه تخم مرغ ساده درست کنم؟؟!!

شوهر به آرامی گفت: فقط می‌خواستم بدونی وقتی دارم رانندگی می‌کنم، چه بلائی سر من میاری!!!



iran-stars.com

از یک دختربچه بدجوری کتک خوردم !

iran-stars.com


امروز سر چهار راه کـتـک بـدی از یـک دختـر بچـه ی هفـت سـالـه خـوردم ! اگه دل به درددلم بدین قضیه دستگیرتون میشه ...

ادامه مطلب ...

مردی با این مهربانی و سخاوت!!!!!

iran-stars.com


تعدادی مرد در رخت کن یک باشگاه گلف هستند... . موبایل یکی از آنها زنگ می زند، مردی گوشی را بر میدارد و روی اسپیکر می گذارد و شروع به صحبت می کند.
همه ساکت میشوند و به گفتگوی او با طرف مقابل گوش می دهند!

ادامه مطلب ...

10 زن که توانستند دنیا را شگفت زده کنند

1. جی.کی رولینگ
فروش: 450 میلیون نسخه


iran-stars.com


از دستاوردهای سری کتاب های هری پاتر فروش باور نکردنی فیلم هایی بود که براساس این داستان ساخته شد، به اضافه جوایز آکادمیک بی شماری نظیر Chevalier de la Legion D’Honneur از فرانسه و مدرک افتخاری از دانشگاه هایی مثل اگزتر، سنت اندروز، ادینبورگ، هاروارد، دار تماوت کالج، ابردین و دیگر دانشگاه ها. جوایز رولینگ شامل جایزه بهترین نویسنده سال و بهترین نویسنده در تمام سال ها بوده است.
جی.کی رولینگ قلب و روح و تخیل خوانندگانش را در دنیای شگفت انگیز هری پاتر تسخیر کرد. ایده ای که به گفته خودش در قطاری که با تأخیر از منچستر به سمت لندن می رفت به ذهنش رسید که با فروش جهانی فیلم هایی که سرچشمه اش مغز او بود، میلیون و میلیارد را به خانه برد. کتاب های رولینگ بی دلیل پرطرفدار نیست، چرا که دایماً خواننده را درگیر عشق و شجاعت و هیجان می کند. خدا را شکر که قطار با تأخیر رسید. کسی نمی داند با به پایان رسیدن مجموعه کتابهای هری پاتر آینده حرفه ارولینگ به کجا خواهد رسید. هر چند به نظر بسیاری رولینگ با همین خلق مجموعه کتاب های هری پاتر جایگاه خود را میان نویسندگان زن تاریخ ادبیات متسحکم ساخته است.

ادامه مطلب ...

دو رودخانه ی متقاطع

iran-stars.com


ایران استارز: آیا شما هیچ وقت رودخانه ای را دیده اید که از روی رودخانه ای دیگر بگذرد؟ این خیلی عجیب است!!!   
حتی بعد از اینکه آن را دیدید، هنوز هم باورش سخت است! یک پل آبی در آلمان. شش سال، 500 میلیون یورو، 918 متر طول!...
حال این است مهندسی! این یک پل کانالی روی رودخانه الب است و بخشهای سابق غربی و شرقی را به عنوان طرحی برای یکپارچه سازی به هم متصل می کند. این پل در شهر ماگدبورگ، نزدیک برلین واقع شده است.

ادامه مطلب ...

۹ روش آرام کردن کودک توسط پدرها!

iran-stars.com


معمولا گمان نمی رود که پدرها بتوانند در آرام کردن یا غذا دادن به کودک، چندان موفق باشند. اما اگر با اکثر پدران صحبت کنید متوجه خواهید شد که علاوه بر عشق و علاقه، آنها راههای مناسبی را نیز برای آرام کردن نوزادان پیدا کرده اند.
 هر کس می تواند روش خاصی برای خودش انتخاب کند که بر حسب شرایط و شخصیت وی انتخاب شود. ممکن است این روش برای فرد دیگری کارآیی نداشته باشد. با این حال بد نیست این قبیل تجربیات را در کنار هم بگذارید. شاید ایده جدیدی به ذهن شما نیز برسد. نکته مهم این است که بدانید یک نسخه عمومی وجود ندارد!
یک روش ممکن است برای برخی پدران مفید باشد، و برای برخی دیگر اصلا جواب ندهد. برخی به جای راههای معمول مانند استفاده از پستانک یا سوار ماشین شدن و گشت زدن در شهر در نیمه شب، راههای مختلفی را پیشنهاد داده اند و توجه به بعضی نکات زیر را توصیه می کنند:

ادامه مطلب ...

هیچ مگو

iran-stars.com


لقمان حکیم رضى الله عنه پسر را گفت: امروز طعام مخور و روزه دار، و هر چه بر زبان راندى، بنویس . شبانگاه همه آنچه را که نوشتى، بر من بخوان؛ آن گاه روزه ‏ات را بگشا و طعام خور …

شبانگاه، پسر هر چه نوشته بود، خواند . دیر وقت شد و طعام نتوانست خورد . روز دوم نیز چنین شد و پسر هیچ طعام نخورد. روز سوم باز هر چه گفته بود، نوشت و تا نوشته را بر خواند، آفتاب روز چهارم طلوع کرد و او هیچ طعام نخورد . روز چهارم، هیچ نگفت . شب، پدر از او خواست که کاغذها بیاورد و نوشته‏ ها بخواند. پسر گفت: امروز هیچ نگفته‏ ام تا برخوانم. لقمان گفت: پس بیا و از این نان که بر سفره است بخور و بدان که روز قیامت، آنان که کم گفته‏ اند، چنان حال خوشى دارند که اکنون تو دارى .



iran-stars.com

22 توصیه برای پسرهایی که تازه عقد کرده اند !

iran-stars.com


این مطلب برای پسرهایی مفیده که میخوان در دایره مذهب و شرع مقدس شروع به زندگی کنند انشالله:

ادامه مطلب ...

رژیم گرفتن و مشکلات رژیم گرفتن

iran-stars.com


رژیم‌ها‌ی سختی که موجب کاهش سریع وزن می‌شوند برای سلامت مضر هستند؛ برای کاهش وزن و رژیم گرفتن عجله نکنید،در اکثر موارد افراد چاق و با وزن خیلی بالا تصور می‌کنند با پیروی از رژیم لاغری باید به سرعت و به مقدار خیلی زیاد وزن اضافی را از دست بدهند؛ این باور به هیچ وجه صحیح نیست.کاهش شدید وزن در اثر رژیم گرفتن مضرات بسیار زیادی دارد.

ادامه مطلب ...

طبیعی‌ترین درمان برای سیاهی دور چشم شما

iran-stars.com


درمانگران طب رایج و طب سنتی در جهان دلایل مختلفی برای تیرگی دور چشم و حلقه‌های سیاه اطراف چشم سراغ دارند. برخی از آن‌ها خستگی، کار زیاد، تنظیم نبودن ساعت خواب و تغذیه نامناسب را دلیل بروز این مسئله می‌دانند و گروهی خون‌رسانی نامناسب به ناحیه چشم، استرس و ناراحتی‌های کلیوی را عامل بروز این تیرگی‌ها معرفی می‌کنند و متناسب با علت به‌وجود آمدن این تیرگی، نسخه‌هایی را جهت درمان ارائه می‌کنند. با وجود این نسخه‌ها و شیوه‌های درمانی عمومی و بدون خطری وجود دارد که بسیاری از درمانگران طب‌های سنتی و طبیعی از آن برای تسکین و تعدیل سیاهی و کبودی دور چشم استفاده می‌کنند. در این‌جابرخی از این نسخه‌های طبیعی را با هم مرور می‌کنیم.

ادامه مطلب ...

پیامک های طنز سال جدید

iran-stars.com


امسال هرکی  اومد خونه ما عید دیدنی، بهش می گفتم  واااااای چقد چاق شدی...

طرفم از همون خونه ما شروع  میکرد به رژیم گرفتن...

 کلی به اقتصاد خانواده کمک کردم!!!

 ()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

 هی میگین:

 ماهی قرمز گناه داره توی تنگ ماهی نذارید!!

 فقط ماهی قرمزه آدمه؟

ماهی سفید کنار سبزی‌ پلوتون توله‌ سگه؟


 ()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

ادامه مطلب ...

کی گفته وقتی شادی، غذا نخور؟!

iran-stars.com


از آنجایی که همه ما یک نوعی کارشناس هستیم و با خواندن یک مجله سلامت یا صحبت‌های یک دکتر تصور می‌کنیم دیگر همه چیز را در مورد دنیای پزشکی می‌دانیم، اسیر باورهایی می‌شویم که پای‌بند بودن به آن‌ها می‌تواند تاثیرات معکوسی را در سلامت و به خصوص وزن‌تان بگذارد. قابل توجه خانم‌هایی که با پشتکار رژیم‌های سخت غذایی را دنبال می‌کنند! قبل از هر چیز اطلاعات خود را در مورد باورهای زیر چک کنید تا به دام اشتباهات رایج سلامت نیفتید.

ادامه مطلب ...

در سوگ سپیده

iran-stars.com


فروشگاه بزرگ ایران استارز فرا رسیدن ایام فاطمیه، روزهای پر حزن شهادت بانوی دو عالم،


حضرت زهرای اطهر (س)


را خدمت تمامی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت و ارادتمندان واقعی دخت نبی مکرم اسلام(ص) تسلیت عرض می نماید.

ادامه مطلب ...

چند راه عملی برای باهوش شدن

iran-stars.com

هوش خود را ورزیده کنید

این کار یک بازی دو سر برد است؛ از هر طرف که نگاه کنید برای‌تان سودمند است. فعالیت‌هایی که در زیر به شما معرفی می‌شود صرفا چند کار تفننی لذت‌بخش برای پرکردن اوقات فراغت نیست، بلکه نتایج تعداد زیادی تحقیق در سراسر دنیا نشان داده که این فعالیت‌ها تعدادی از بهترین روش‌ها برای تقویت و بهبود عملکرد سلول‌های خاکستری هستند. به‌عنوان مثال، در ورزشی مثل ایروبیک تعداد زیادی از سیستم‌های مغزی از جمله برنامه‌ریزی، هماهنگی و قضاوت را به کار می‌گیرد؛ درحالی‌که تحقیقات نشان داده مدیتیشن بخش‌هایی از مغز را که در ارتباط با یادگیری و حافظه هستند درگیر می‌کند.

- یادگیری نواختن یک ساز/  یادگیری و مطالعه یک زبان خارجی.

- مدیتیشن یا حرکات کششی ذهن و جسم (یوگا)/ یادگیری و بازی شطرنج.

- ورزش‌هایی مثل ایروبیک یا پیلاتس/ یادگیری یک مهارت پیچیده مثلا نقاشی یا مجسه‌سازی.

- ادامه تحصیل در دانشگاه یا موسسات آموزش عالی/ یادگیری مهارتی مثل شعبده‌بازی.

ادامه مطلب ...

36 رکورد ایران در گینس

iran-stars.com 

آیا می دانید که  نام کشور ما در کتاب رکوردهای گینس 36 بار آورده شده است ...

با ما باشید در ادامه مطلب:

ادامه مطلب ...