ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

مشکلات و معضلات روابط جنسی یک شبه!!!

iran-stars.com


متاسفانه گاهی شاهد آن هستیم که برخی آقایان در برقراری ارتباط با خانمها فقط به دنبال رابطه جنسی هستند آن هم از نوع غربی و یک شبه و بلافاصله بعد از دوستی به طرف مقابلشان پیشنهاد سکس میدهند که این موضوع خلاف همه معیارهای اخلاقی، عرفی و انسانی جامعه است. خانمهایی که دانسته و نادانسته وارد چنین روابطی میشوند باید بدانند که هدف آن شخص چیزی جز سوء استفاده جنسی نبوده و هرگز مسئله عشق و دوست داشتن در میان نیست و احتمال خیلی زیاد وجود دارد که پس از اتمام رابطه جنسی دیگر شاید حتی یک بار هم از وی خبری نشود و همین مسئله باعث بروز مشکلات روحی، جسمی و احساسی فراوانی شود. رابطه جنسی بخصوص برای خانمها باید به همراه احساس و اتصال عاطفی عمیق باشد و فقط به بعد از ازدواج موکول شود.
 در این مقاله بررسی میکنیم که آیا برای خانم‌ها هم امکان دارد که بدون ایجاد واکنش احساسی یا وابستگی، با کسی ارتباط جنسی برقرار کنند؟ به عبارت دیگر، آیا خانم‌ها هم می‌توانند مثل خیلی از آقایان رابطه‌جنسی بی‌احساس داشته باشند؟ در 99% از موارد پاسخ منفی است.

ادامه مطلب ...

مقایسه استفاده دختران و پسران از دستگاههای خودپرداز!(آخر خنده)

iran-stars.com


پسرها:

1- با ماشین میرن به بانک، پارک میکنن، میرن دم دستگاه عابر بانک.

2- کارت رو داخل دستگاه میذارن.

3- کد رمز رو میزنن، مبلغ درخواستی رو وارد میکنن.

4- پول و کارت رو میگیرن و میرن.

ادامه مطلب ...

قرآن کریم به توصیف دکتر علی شریعتی

iran-stars.com


قرآن کتابی است که نام بیش از 70 سوره اش از مسائل انسانی گرفته شده است و بیش از 30 سوره اش از پدیده های مادی و تنها 2 سوره اش از عبادات! آن هم حج و نماز !

کتابی است که شماره آیات جهادش با آیات عبادتش قابل قیاس نیست ...

ادامه مطلب ...

7 قانون 2500 ساله برای خوشبخت شدن

iran-stars.com


چه می‌خواهید؟
یک کار خوب؟
یک رابطه عاشقانه بادوام؟
سفر یک ساله در اقیانوس آرام در کشتی مجلل خودتان؟
یا فقط بهتر کنار آمدن با خودتان؟


شاید یک یا چند مورد از اینها را در زندگی بخواهید. اما ورای همه اینها و خیلی آرزوهای دیگر، همیشه آرزوی رسیدن به خوشبختی وجود دارد.

یک راه عالی برای پیدا کردن نکات مفید و امتحان‌شده این است که به عقب برگردید. به تاریخ نگاه کنید. ایده‌هایی را پیدا کنید که طی چند هزار سال گذشته بارها و بارها امتحان شده است. در زیر به 7 مورد از این نکات اشاره می‌کنیم.

ادامه مطلب ...

تست اعتماد به نفس برای گرفتن حق از دیگران

iran-stars.com


برای شما تستی داریم  که می‌خواهیم با آن میزان ابراز وجود شما در جامعه و زندگی‌تان را بسنجیم. اینکه چقدر این اعتمادبه‌نفس را دارید که حق‌تان را از دیگران بگیرید و نگذارید دیگران آن را پایمال کرده و از شما سوءاستفاده کنند. در ادامه 30 سؤال، به شما داده می‌شود. پاسخ شما باید مشخص کند که در موقعیت های مختلف چگونه ابراز وجود می‌کنید، حتی اگر این موقعیت‌ها  برایتان پیش نیامده باشد، فکر کنید اگر در آن موقعیت بودید، چه کار می‌کردید؟ هیچ سؤالی را بدون پاسخ نگذارید.

ادامه مطلب ...

درباره عید فطر،یکی از دو عید بزرگ سنت اسلامی

iran-stars.com


فروشگاه بزرگ ایران استارز؛ ضمن قبولی طاعات و عبادات تمامی بندگان خالص خداوند در ماه پر فیض و برکت رمضان المبارک، فرا رسیدن عید زیبای عبودیت و تکمیل بندگی خداوند، موسم پاداش مؤمنین،

عید سعید فطر،

را خدمت تمامی مسلمین جهان و علی الخصوص هم میهنان عزیزمان تبریک و شادباش عرض می کند.


رمضان آمد و روان بگذشت
بود ماهی به یک زمان بگذشت
شب قدری به عارفان بنمود
این معانی از آن بیان بگذشت


در ادامه مطلب توجه شما را به دانستنیهایی در مورد این عید بزرگ مسلمین جلب می کنیم.

ادامه مطلب ...

طنزینه های کوتاه جدید و جالب !(ته ته خنده)

iran-stars.com


تلویزیون سریال پخش میکنه، حقوق پسره ۴۰۰ هزارتومنه
زنش برنامه ریزی میکنه در طول چندماه
هم ماشین لباسشویی میخرن هم جاروبرقی، هم فرش دستباف!
تازه مستأجرم هستن
و به روح هم اعتقاد ندارن!


♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠طنزینه های کوتاه♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠


صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید …
- امسال روزه می گیری؟
+ اگه خدا بخواد …
- منم می گیرم، ولی کدوم پزشک این همه سختی رو برا بدن تایید می کنه ؟
+ همون که وقتی همه پزشکان جوابت کردن ، برات معجزه می کنه !


♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠طنزینه های کوتاه♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

ادامه مطلب ...

آداب و رسوم عید سعید فطر در برخی از استانهای کشور

iran-stars.com


 عید فطر یکی از دو عید بزرگ اسلامی است که در روز اول ماه شوال آن را جشن می گیرند. مسلمانان پس از یک ماه روزه و عبادت پروردگار، چشم به راه این روز بزرگ هستند و با برپایی آیین های خاص این روز، به اصطلاح ماه رمضان را بدرقه می کنند. در این روز، روزه حرام است و این روز نماز مخصوصی دارد که اکثر مسلمانان نماز عید فطر را به جماعت می خوانند.

ادامه مطلب ...

با این هشت اصل به یک زندگی عالی دست یابید!!!

iran-stars.com


1. صبح ها که از خواب بیدار می شوید، دستگاه عیب سنج و ایرادگیر وجودتان را از کار بیندازید. قول می دهم؛ خورشید درخشان تر، پرنده ها خوش آوازتر، مردم مهربان تر و حتی کسب و کارتان پربرکت تر خواهد شد.

2. در معادلات زندگی هیچ گاه از علامت منفی استفاده نکنید، به خاطر داشته باشید که تفکر منفی از آن چنان قدرتی برخوردار است که می تواند با قرار گرفتن در پشت یک معادله بزرگ زندگی، همه علامت های مثبت آن را تغییر داده و مانند خود منفی بسازد.

ادامه مطلب ...

آشنایی با زیباترین آبشار طبیعی ایران+عکس

iran-stars.com


آبشار شوی یا تله زنگ Shevi (Taleh zang) را شاید بتوان زیباترین آبشار ایران لقب داد. این آبشار از نظر موقعیت جغرافیایی از توابع شهرستان دزفول و استان خوزستان است. هرچند مردم لرستان این آبشار را متعلق به خودشان می‌دانند و با توجه به مسیری که برای رسیدن به آبشار طی می‌شود تاحدودی هم حق دارند.
گزارش دقیقی از ابعاد آبشار منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد ارتفاع آبشار از سرچشمه تا رودخانه حدود 80 متر و عرض آبشار حدود 70 متر باشد. حجم آب خروجی آبشار در فصول مختلف سال متفاوت است و در فصل بهار به حداکثر خود می‌رسد.
در دامنه کوه و خروجی آبشار غاری وجود دارد که طول آن نامشخص است. افراد محلی می‌گویند که این غار کیلومترها طول دارد. هرچند اکیداً توصیه می‌شود بدون ابزار و ادوات غارنوردی و آشنایی به اصول آن وارد غار نشوید. مبداء خروجی آب از کوه، سراشیبیِ مرطوب و خطرناکی دارد. چندین مورد سقوط منجر به فوت در این قسمت گزارش شده است. در بدنه آبشار نیز خروجی‌های متعددی وجود دارد که آب با فشار از آنها خارج می‌شود.

ادامه مطلب ...

روشهای مخ زدن در کشورهای مختلف دنیا(اوج خنده)

iran-stars.com


فرانسه:
پسر: بن ژور مادام! حقیقتش رو بخواید من از شما خوشم آمده و میخواهم اگر افتخار بدید با هم آشنا شیم!
دختر: با کمال میل موسیو!

ادامه مطلب ...

افرادی که عاشق هستند حتماً این متن را بخوانند

iran-stars.com


هدف از ابراز عشق، انجام دادن کاری برای سعادت کسی است که دوستش دارید. پس اگر عاشق کسی هستید، باید زبان صحبت کردن با او را یاد بگیرید...

ما آدم ها به روش های متفاوت نسبت به همدیگر ابراز عشق یا آن را دریافت می کنیم اما اگر نفهمیم که همسرمان چه چیزی را ابراز عشق می داند، میزان موفقیت مان در زندگی زناشویی مان به تدریج کم فروغ می شود و علتش را هم متوجه نمی شویم. اینجاست که باید زبان عشق همسرمان را یاد بگیریم و بفهمیم.

همه زوجین، زبان مشترکی برای درک عشق ندارند. ممکن است زبان محبت شما با همسرتان متفاوت باشد و از این مساله غافل باشید. ممکن است زبان محبت شما، هدیه گرفتن و زبان محبت همسرتان صرفا تایید کردن باشد. خیلی از مردان با کارهایی مانند تعمیر میز شکسته آشپزخانه، علاقه خود را به همسرشان نشان می دهند؛ در صورتی که زنان با بیان کلمات، این کار را می کنند. بالاخره زنان و مردان راه های متفاوتی برای بیان احساسات خود دارند. پس به شکلی که همسرتان از طریق آن ابراز احساس می کند، احترام بگذارید.

ادامه مطلب ...

دلایلی که بیدار شدن از خواب را سخت ترین کار جهان می کنند

iran-stars.com


همه ما برای بیدار شدن در هنگام صبح احتیاج به کمک داریم. برای بعضی‌ها صدای بلند زنگ ساعت می‌تواند مفید باشد و بعضی دیگر هم تا یک فنجان بزرگ چای یا فهوه غلیظ ننوشند نمی‌توانند خود را از بستر گرم و نرم رختخواب رها کنند. حدود 62 درصد از مردم بین 15 دقیقه تا یک ساعت زمان احتیاج دارند تا به طور کامل هوشیاری خود را به دست بیاورند و آماده انجام کارهای روزانه خود شوند. اما چرا این‌گونه است؟ تعدادی از متخصصان علوم خواب به این سوال پاسخ داده‌اند.

ادامه مطلب ...

چرا قانون جذب بر روی بعضی از افراد تأثیری ندارد؟

iran-stars.com


تا به حال شده از خوانــــدن کتاب های روانشناسی و تکرار عبارات تاکیدی خسته و دلزده شوی و با غرولند به خودت بگویی:«دیگر جواب نمی دهد» یا گاهی اوقات وقتی همه تلاشت را برای رسیدن به کاری انجام می دهی و نتیجه ای نمی گیری، زیر لبت زمزمه کنی:«قانون جذب یک دروغ بزرگ بیش نیست»! اما بگذار همین الان خیالت را راحت کنم که این تنها مشکل شما نیست و میلیون ها مردم دیگر مانند خودت نمی توانند به درستی از قانون جذب استفاده کنند. اما ما به شما با دلیل و مدرک ثابت می کنیم مشکل فقط خود شما هستید نه قانون جذب!

ادامه مطلب ...

نوجوان به چه قیمتی تجربه می اندوزد؟

iran-stars.com


بعضی ها معتقدند: «چه اشکالی دارد یک نوجوان درمسیر دست یابی به اهدافش در مواردی هم دچار خطا شود؟ دنیا، دنیای سعی و خطاست. همانطور که یک کودک وقتی می خواهد شنا یاد بگیرد دو جرعه آب هم می خورد، یا وقتی می خواهد دوچرخه سوار شود دو بار هم به زمین می افتاد. همین خطاها باعث می شود وی یاد بگیرد که باید چه کند. پس چرا باید جلوی خطا کردن یک نوجوان را بگیریم؟» خطا کردن، پشتوانه ی تجربی برای وی ایجاد می کند برای آن که هرگز به سراغ خطا نرود.
در پاسخ به این اشکال ، سه نکته را تذکر می دهیم:

ادامه مطلب ...

راز خوشبختی یک زوج بعد از 25 سال زندگی(داستانک طنـز و آمـوزنده)

iran-stars.com


یک زوج،بیست و پنجمین سالگرد ازداوجشان را جشن گرفتند.
آنها در شهر به خاطر اینکه در طول 25 سال حتی کوچکترین اختلافی با هم نداشتند مشهور بودند تو این مراسم سردبیرهای روزنامه های محلی هم جمع شده بودند تا علت مشهور بودنشون (راز خوشبختیشونو)بفهمند.

ادامه مطلب ...

این غذاها را اگر با هم بخوریم بهتر است

iran-stars.com


همه ما بی‌آنکه بدانیم در وعده‌های غذایی‌مان از خوراکی‌ها و ترکیباتی استفاده می‌کنیم که مصرف آنها فواید درمانی و اصلاحی بی‌نظیری دارد؛ به این معنی که مصرف برخی از خوراکی‌ها با چاشنی‌هایی خاص می‌تواند خواص مفید آن غذا یا خوراکی را قوت ببخشد یا عوارض احتمالی موادغذایی را که ناشی از طبع آنهاست در بدن به حداقل ممکن برساند. حتما تا امروز بارها در میان صحبت‌های مادربزرگ یا مادرتان شنیده‌اید که به‌عنوان مثال ماهی را نباید با دوغ خورد یا حتما باید کباب را با سماق خورد.در هر یک از این توصیه‌ها که شاید بسیاری از ما به‌سادگی از کنار آنها عبور کنیم یا ناآگاهانه آنها را در زندگی خود پیاده کنیم و آنها را به فرزندان‌مان نیز آموزش دهیم، نکته‌ای نهفته است که برای حفظ سلامت و تندرستی تک‌تک اعضای خانواده ما می‌تواند موثر و کارآمد باشد.

ادامه مطلب ...

آیا می دانستید که شوهر بر دو نوع است!

iran-stars.com


تجربه نشان می دهد که دو نوع شوهر وجود دارد، شوهران نوع اول، که به چیزها و مسائل بزرگ فکر می کنند، بیشتر گوش می دهند، کمتر صحبت می کنند، بیشتر تمرکز می کنند و می بینند، تشکر و قدردانی می کنند و صادق هستند و از کلمات خوب و صحیح استفاده می کنند و صبور و شکیبا هستند. هر کسی که تمام این ویژگی ها و خصوصیات ها را ندارد یا تنها بعضی از آنها را داراست جزو شوهران نوع دوم محسوب می شود. بیایید چند عادت خوب را در خود پرورش دهیم. هیچ وقت برای این کار دور نیست! تصور کنید که قرار است شما برای 75 سال زندگی کنید ـ ده سال کمتر یا بیشتر ـ و بیشتر از آن تصور کنید که قرار است در سن 25 سالگی ازدواج کنید، شما حدوداً 50 سال با همسرتان زندگی خواهید کرد ـ ده سال کمتر یا بیشتر ـ درست است؟ برای همین هم بهتر است که من بخشی از تحقیقات و بررسی هایی که در مورد روش های بهتری برای اینکه زنتان را خشنود کنید و او را شریکی دلسوز و همیاری برای خود سازید، انجام داده ام را با شما سهیم شوم.

ادامه مطلب ...

کلاس آموزش تضمینی راهکارهای انتقاد کردن!

iran-stars.com


یاد بگیریم چگونه یک انتقاد را هنرمندانه مطرح کنیم و چگونه از فضای موجود در جهت تایید و تاثیر بیشتر آن کمک بگیریم انتقاد پذیری افراد هم بسیار بیشتر خواهد شد. و امید تاثیر یک انتقاد به شکل تضمینی افزایش پیدا خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

اگه اعصاب ندارین این متن رو بخونین!!

iran-stars.com


شاید شما هم در میان اقوام و خویشان خود بتوانید کسانی را به یاد آورید که به افراد «بی‌اعصاب» یا «داغون» مشهورند! کسانی که تعادل فکری، رفتاری یا شخصیتی آنها خیلی زود از هم می‌پاشد، تحمل بسیار اندک دارند و خیلی زود در برابر ناملایمات یا موضوعات متفاوت برآشفته می‌شوند و به اصطلاح از کوره در می‌روند. شاید اصلا خود شما یکی از آنها یا یکی از کسانی باشید که در چنین خانواده‌ای و با چنان افرادی سر و کار دارد؟!
اگر چنین است، آگاهی‌های پی‌آمده بر حسب موقعیت ممکن است تا اندازه‌ای کارگشا باشد.

ادامه مطلب ...

10 راه حل اساسی برای مقابله با کچلی!! (طنز)

iran-stars.com


این مقاله فقط جنبه طنز و سرگرمی دارد و قصد توهین به شخص خاصی ندارد.

ادامه مطلب ...

زودانزالی در مردان چیست و راههای درمان آن کدامند؟

iran-stars.com


انـزال زودرس (زود انزالی) چیست؟
انـزال زودرس (زودانزالی) بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد.

ادامه مطلب ...

غذایی با چاشنی لبخند(داستان کوتاه جالب)

iran-stars.com


ایستاده‌ام توی صف ساندویچی که ناهار امروزم را سرپایی و در اسرع وقت بخورم و برگردم شرکت. از مواقعی که خوردن، فقط برای سیر شدن است و قرار نیست از آن چیزی که می‌جوی و می‌بلعی لذت ببری، بیزارم.

ادامه مطلب ...

کلاً چرا ما مجبوریم ازدواج کنیم؟

iran-stars.com


امروز ازدواج در کشور ما، دچار تغییراتی شده است. هدف ابتدایی از ازدواج، تحت الشعاع اهداف فرعی و حاشیه ای آن قرار گرفته و کم رنگ تر شده است. پس وقتی می پرسیم ازدواج، خوب است یا نه، درواقع به ازدواج های امروزی و عواملی که باعث ایجاد چنین سوال و تردیدی در جوانان شده توجه داریم؛ نه به ذات و ماهیت چنین اتفاقی.

ادامه مطلب ...

9 ضرب المثل عجیب و غریب از گوشه و کنار جهان!!

iran-stars.com


 ضرب المثل های، گنجینه هایی پنهان هستند- سینه هایی که عقل دوران های مختلف در آنها پنهان شده است و بهترین نوع عقل و دانش در آنها یافت می‌شود. ضرب المثل ها به نحوی ده سال تجربه شخصی و حقایق دنیا را تنها در یک جمله خلاصه کرده و چون حلقه ای زیبا به مخاطب خود ارائه می‌دهند. امّا چه اتفاقی می‌افتد، هنگامی‌که این حقایق با زن ستیزی، بی عفتی، و شوخی های ناخواسته سر و کار داشته باشند؟
حال در اینجا به معرفی نه ضرب المثل عجیب و خنده دار از سراسر جهان می‌پردازیم:

ادامه مطلب ...