ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

نابغه قرآنی جهان اسلام + فیلم

iran-stars


خواندن قرآن از حفظ با۵۰ روش ابداعی توسط محمد تقی خان، نابغه جهان اسلام ا پس از مرگ پدر و اقامت در قم زیر نظر اساتید مجرب قرآنی در کمتر از ۹ ماه موفق به حفظ کل قرآن کریم با ابداع ۵۰ روش‌ متنوع و جذاب شدم.

محمدتقی خان، حافظ کل قرآن کریم از کشور پاکستان در گفتگو با خبرنگار شبستان در زاهدان گفت: درسال 1377 در کشور پاکستان و در خانواده ای مذهبی متولد شدم که متاسفانه در سن سه سالگی پدرم را که از روحانیان سرشناس پاکستان بود از دست دادم و تحت سرپرستی برادرم قرار گرفتم.

توضیحات بیشتر و دانلود فیلمها در ادامه مطلب...


وی با اشاره به اینکه قادر به قرائت قرآن از حفظ به 50 روش است، افزود: پس از مرگ پدر همراه با خانواده به ایران مهاجرت و در شهرستان قم اقامت کردیم و زیر نظر اساتید مجرب قرآنی به فراگیری قرآن پرداخته و در کمتر از 9 ماه موفق به حفظ کل قرآن کریم با ابداع روش‌های متنوع و جذاب قرائت شده و در این زمینه پیشرفت قابل توجهی کردم و در حال حاضر چند سالی است که در حوزه علمیه قم به عنوان طلبه مشغول کسب علم و دانش هستم.
 

نابغه قرآن احترام به پدر و مادر را از جمله عوامل موفقیت خود در این زمینه عنوان و تصریح کرد: خداوند فضل خویش را شامل حالم کرد و مسیر قرآنی را که دعای همیشگی والدینم بود، در قلبم جای داد. دو فیلم از این نابغه بزرگ را می توانید از ایران استارز دریافت نمایید. امید که از دیدن این فیلمها لذت ببرید.


حجم: 10.63 مگابایت

iran-stars

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد