ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

جوک و sms خنده دار

iran-stars.com


مصارف جعبه یکبار مصرف پنیر:
۱- خود پنیر
۲- قالب یخ
۳- جا قرصی
۴-جامدادی
۵- جا ادویه
۶- پیمونه برنج
۷-نگهداری رب
۸-نگهداری پیاز داغ
۹-جا صابونی
۱۰-کاسه حمام
۱۱-تفاله گیر ظرف شویی
۱۲-تحویل به بازیافت

۱۳-افسوس خوردن که: حیف بود هنوز میشد ازش استفاده کرد !

******************************

بزرگترین سوتی عمرم :
بابا شام نداریم ، میری از سر کوچه چند نخ کباب بگیری !!!!!!!!!!!

******************************

فقط یه ایروونی میتونه یه جمله با ۲۰ تا فعل بسازه:

داشتم می رفتم برم دیدم گرفت نشست گفتم بذار بپرسم بیبینم میاد نیمیاد دیدم میگه نمیخوام بیام بذار برم بگیرم بخوابم

******************************

یه قانونی هست که میگه :

یه مریضی میگیری که از هر یک میلیون نفر یه نفر اونو میگیره !
اما تو قرعه کشی بانک بین دونفر هم که باشه تو برنده نمیشی !

******************************

هیچوقت حسرت چیزایی روکه نداری نخورمثه عقل،فهم،شعور،درک،انسانیت،شخصیت،خوشگلی
حالامثلامن دارم کجاروگرفتم!؟

******************************

دیشب یه پشه نیشم زد.
پاشدم دنبالش کردم
بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم!
اومدم بکشمش!
یهوگفت:بابا !!
راست میگفت:من باباش بودم!
آخه خون من تو رگاش بود!
تا صبح تو بغل هم گریه کردیم!
(برگی از رمان  غضنفر)!

******************************

سر جلسه امتحان یکی از بچه ها به استاد گفت :

“استاد نخوندیم اگه میشه یه کمکی بکنید”

استاد دست کرد تو جیبش، یه ۲۰۰ تومانی در آورد،

گذاشت رو دسته صندلی طرف و رفت

******************************

 

دقیقا همون لحظاتی که می خوای بی صدا کاری رو انجام بدی .. حتی انگشت کوچیک پاتم صدا در میاره..=)))

******************************

هیچ چیز مانند سبیل نمی‌تواند دختران را
از گزند نامحرمان در امان بدارد، حتی حجاب !!!

******************************

خدایا سیبتو یکی دیگه خورد
دهن مارو چرا داری سرویس میکنی ؟؟؟ :



iran-stars.com

نظرات 2 + ارسال نظر
f... پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:53 http://yekroozbadazoo.blogsky.com

rast migiyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

f... جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 http://yekroozbadazoo.blogsky.com

migan anche az del barayad lajaram bar del neshinad..man age az shadi bnevisam az del naneveshtam

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد