ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

اس ام اس های مناجات

iran-stars.com


خداوندا

دستم به آسمانت نمی رسد

اما تو که دستت به زمین می رسد

"بلندم کن "

****************

خدایا ! مگذار دعا کنم که مرا از دشواری ها و خطر های زندگی مصون داری بلکه دعا کنم تا در رویارویی با آنها بی باک و شجاع باشم . مگذار از تو بخواهم ، درد مرا تسکین دهی بلکه توان چیرگی بر آن را به من ببخشی !
 

****************


 

هزار بار عهد بستم و هزار بار توبه شکستم و بر اسب عصیان نشستم
 

دانی که در خفا چه بوده ام و چه هستم !
 

به لب آه و و به دل جاه و زبان کوتاه !
 

پس مرا به سر انگشت نیم نگاهی نگاه دار و به غیر خود وا مگذار
 

****************


سپاس خدارا که رخصتم داد تا هر آن گاه بخواهم با او خلوت کنم ورازها ونیازهایم را بی هیچ واسط های به وی بگو یم
امام سجاد علیه السلام
 

****************


 

من خدا را در نگاه آنانی دیدم که خود نیازمند محبت بودند ولی باز محبت می کردند ...
 

****************


 

خدای من...چگونه ناامید شوم در حالی که تو مهربان خدایِ منی!
 

...چگونه از حالم شکایت کنم، درحالی که بر تو مخفی نیست!؟
 

یا چگونه گفتارم را توضیح دهم،در حالی که که این گفتار از تو،به سوی تو روانه است!؟
 

****************


 

خداوندا مرا از کسانی قرار دِه که دنیای شان را برای دین شان میفروشند
نه دین شان را برای دنیای شان!
 

****************


 

الهی! چه خوش روزگاری است روزگار دوستان تو با تو،
چه خوش بازاری است بازار عارفان در کار تو،
چه آتشین است نفسهای ایشان در یاد تو،
چه خوش دردی است درد مشتاقان در سوز شوق و مهر تو،
چه زیباست گفت و گوی ایشان در نام و نشان تو.
 

*******************************
 

الهى! ذکر تو مرا دین است و مهر تو مرا آیین و نظر تو عین الیقین ، من تو را جویم که در ملکوت تو کمتر از تار مویم.
الهى! باغم و حسرتم و بى توبه حیرتم ،در زندان محنتم بستهء مشیتم.
 

****************


 

الهی تو چه بی انتها میبخشی ما چه حسابگرانه تسبیح میگوییم
 

****************
آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد به یاد من باش که من همیشه به یاد تو هستم .

( از طرف بهترین دوست تو خدا )





iran-stars.com

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد