ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

قضاوت

iran-stars.com


دختری 15 ساله ، نوزادی 1 ساله به بغل داشت...

((مردم)) زیرلب بهش میگفتن فاحشه!

اما هیچ کس نمیدونست که به این دختر در 13 سالگی تجاوز شده بود...!
 


پسری 23 ساله رو ((مردم)) "تنبل چاقالو" صداش میکردن...

اما هیچ کس نمیدونست پسر بخاطر بیماریشه که اضافه وزن داره...!
 


((مردم)) زنی 40 ساله رو "سنگدل" خطاب میکردن ، چون هیچ وقت روزا خونه نبود تا با بچه هاش بازی کنه و به کارهاشون برسه ،

اما هیچ کس نمیدونست زن بیوه ست ، و برای پر کردن شکم بچه هاش باید سخت کار کنه!



مردی 57 ساله رو ((مردم)) "بی ریخت" صدا میکردن ،

اما هیچ کس نمیدونست که مرد زیبایی صورتش را در راه حفظ وطنش فدا کرده !
 


و هرروز مردم و من و تو به غلط قضاوت می کنیم...!

موافقین؟!!



iran-stars.com


نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:45

اره واقعا زود قضاوت کردن خیلی بده..من خودم یه سری زود قضاوت کردم واقعا پشیمون شدم و از اون به بعد سعی کردم دیگه این کارو نکنم.... ممنون بابت مطالب زیباتون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد