ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

اس ام اس و جوک و خنده بازار جدید

iran-stars.com


یکی از ۲ راهی‌های زندگی وقتی‌ است که
نمی‌دانید در شیشه‌ای مقابل‌تان را باید «بکشید» یا «فشار دهید» !
 
☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻


تا حالا دقت کردین
وقتی می خوایم یقه لباس  رو نیگاه کنیم
لب و لوچه آدم کج میشه !
همین الان امتحان اگه کن باورت نمیشه !

☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻

غضنفر به نامزدش اس ام اس میده
عزیزم من تا ۱۰ دقیقه دیگه میام پیشت
اگه نیومدم اس ام اس رو دوباره بخون !
 
☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻


این روزها  اگه تو خونه باهاتون مهربون شدن
به سرعت خونه رو ترک کنید !
قضیه خونه تکونی جدیه !!
 
☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 
حیف نون ظهر از سر کار برگشت خونه
دید خانومش نهار درست نکرده
از عصبانیت سرشو کوبید به دیوار
یهو یادش اومد مجرده !!!
 
☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 
با کلمه آره یا نه جواب بده
آیا من میدونم که تو احمقی ؟!؟
 

☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻ 
 
همیشه معذرت خواهی به معنای غلط کردم نیست
گاهی یعنی خفه شو !
 
☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻
 
اگر شرایط زندگی برای شما سخت شده و تحمل ندارید
و اگر در روابط عاشقانه خود شکست خورده اید
هنگامی که غم و اندوه شما را احاطه کرده
و هنگامی که اشک از چشمان شما جاری شده
فقط با ما تماس بگیرید
(روابط عمومی شرکت دستمال کاغذی اشک مال !)
 
☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻  ☺ ☻


تو رو خدا اگه قصد ازدواج داری بهم بگو
خودم میخوامت
التماست میکنم چرا حرف نمیزنی باهام
هر موقع میبینمت ساکتی
(مکالمه عضنفر با مانکن داخل مغازه!)




iran-stars.com

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد