ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

اس ام اس های قابل تأمل

iran-stars.com


اگر جایی که ایستاده اید را نمیپسندید...
عوضش کنید...
شما درخت نیستید!
پاسکال
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
 
در دنیایی که برای یک تکه سیب
تمام بهشتیان زمین گیر شده اند
چه انتظار غریبی است عدالت...
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
تازه حکمت بازی های کودکانه را میفهمم
(زوووووووووووووو) ...
تمرین این روزهای نفس گیر بود....
 
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


زمان
ساز سفر میزند...
بی هیچ پاداشی حراج محبت کنیم
که همه ما خاطره ایم!
 
 
 
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
دور از نفسهایت
دق میکنم!
برایم بادکنکی باد کن...
 
 
 
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
 
تنها راز منی
تورا
به خدا هم فاش نمیکنم...
 
 
 
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
تو از موسی پیامبرتری!
به جای اشاره... نگاه کردی
به جای دریا... دل من شکافته شد!!
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
صبرت که تمام شد
نرو...
معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود...
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
بدون اینکه " مار" ی در کار باشد
مزه ی "زهرمار" را میچشم!
وقتی نیستی...
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
آغوشت غاری است که
وسوسه میکند همه را
برای پیامبر شدن...
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
 
انگشتت فقط جای یک حلقه دارد...
دلت را
دست به دست میکنی برای چه...
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
زیبا...
آینه ات را عوض کن
این روزها به چهره ات نمی آید!
زیاد اخم میکند!
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
به انتهای بودنم رسیده ام...
اما اشک نمیریزم
پنهان شده ام پشت لبخندی که درد میکند!
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
هوایت دستان سنگینی داشت...
وقتی به سرم زد فهمیدم!
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
 
نباشی
دلم که هیچ
دنیا هم تنگ میشود...
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
به خوابم نیا...
خوابم را رنگ میکنی
و روزم را سیاه...
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
 
در شهری که خورشید را به قیمت شمع نمیخرند...
پروانه شدن تباهیست!!
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
اگر از راهی که سیب ها رفتند
ما هم برویم...
میرسیم.
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
و خدا خواست که یک عمر نبیند یعقوب
شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد؟
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
گاهی فرار میکنم از فکر کردن به تو...
مثل رد کردن آهنگی که دوستش دارم...
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
کاش تلخی های زندگی کمی الکل  هم داشت...
شاید مستمان میکرد و نوش میگفتیم!
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
موسیقی درونت را چه کسی مینوازد...
که هستی ام را فرا گرفته؟!
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها
ناخود آگاه
لبخندی روی لبانت مینشاند...
دوست دارم این لبخند های بیگاه و آن بعضی ها را...
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
نه شیرینم
نه لیلا
من زن افسانه شدن نیستم
برگرد...
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
تمام قند های توی دلم را
آب کردم برای تو
اما
تو همیشه چایت را تلخ میخوری!
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
تیشه و کلنگم را برداشته ام...
تو فقط بگو کدام کوه؟!
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
گاهی آنقدر دلتنگ کسی میشی که اگه بفهمه
خودش از نبود خودش
خجالت میکشه!!
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
 
آدم ها خیلی زود همراهان صمیمی را فراموش میکنند
همین که باران بند آمد...
خیلی ها چتر هایشان را جا میگذارند...
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
اون یه دونه یوسفی که برگشت به کنعان استثنا بود...
تو غمت را بخور!
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
باور کرده ام هیچکس مال دیگری نیست...
این تجربه واقعی آزادی است:
داشتن مهمترین چیزهای عالم
بی آنکه صاحبش باشی!
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
چرا آن زمان بوی قفس
به جای حس شادی به مشامم نرسید...
وقتی با لبخند  گفتی... "مال من میشی؟"
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
به صلیب اگر کشیده شدی...
مسیح باش
نه مترسکی ساده!
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
 
ای زندگی
من میروم آخر
تو بمان با مترسک های دست خویش
برقصان هروقت
ببر هرجا
و بزن بر سنگ
وجدانت آرام
تنها "آدمند" آنها...
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
گفت : اینقدر سیگار نکش میمیری
گفتم : اگه نکشم میمیرم
گفت : اگه بکشی با درد میمیری
گفتم : اگه نکشم از درد میمیرم
گفت : هوای دودی جلوی درد رو نمیگیره
گفتم : هوای صاف جلوی مرگو میگیره؟!
یکم نگاهم کردو گفت : بکش...
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
وقتی میفهمی  عاشق شدی که میبینی دوست نداری بخوابی...
چون واقعیت شیرین تر از رویاهایت شده است!
وی.اچ.اودن
 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 

 

 
 
کتاب آغوشت... سوره ی لب هایت... آیه بوسه هایت
آنچنان پایبندم به این کیش
که هزار شیطان نمیتواند
لحظه ای
ذره ای
ایمانم را سست کند...

 

 

 

iran-stars.com

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد