ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

هر جور اس ام اس بخوای هست!!!

iran-stars.com


قدیما :هرکی روزه نبود باید می رفت یه گوشه ای یه چیزی میخورد بقیه نبیننش
الان: هر کی روزه است باید بره یه گوشه مزاحم غذا خوردن بقیه نشه
—————————————————————————————-

گشت ارشاد: آقا با شما چه نسبتی دارن.؟
برام کارت شارژ ایرانسل میخرن

—————————————————————————————-

نترسین از ناراحتی کسایی که زود قهر می کنن
اینا زود هم آشتی می کنن
از ناراحت کردن کسایی نگران باشین که صبورن
چون اگه برن دیگه بر نمیگردن.

—————————————————————————————-


درسته که ما از دین برگشتیم و روزه نمیگیریم ولی دیگه اینقدر هم کافر نیستیم که اگه واسه افطاری جایی دعوت شدیم نریم !

—————————————————————————————-

هرگز کسی را در تاریکی تنها نگذارید،شاید او از “تنهایی” بترسد

—————————————————————————————-

یه طوری تو ۲۰:۳۰ میگفتن که اروپا تو قحطی به سر میبره که من فکر کردم تو یورو ۲۰۱۲ میخوان با توپ پلاستیکی بازی کنن

—————————————————————————————-

از تصادف جان سالم به در برده بود و می گفت زندگی اش را مدیون ماشین مدل بالایش

است و خــــــــــــــــــــــــدا همچنان لبخند میزد. . .

—————————————————————————————-

برای باور یک دختر به زیبایش نگاه نکنید… در آغوشش بگیر به صدای قلبش گوش کن.. دستش را بگیر و تمام خیابان را کنارش مردانه قدم بزن

—————————————————————————————-

وقتی یادت میفته دیگه نیس ، نمیتونی بغلش کنی .. نفست بند میاد

—————————————————————————————-

گاهی شاید لازم باشه از یاد ببریم . . .
یاد انهایی را که با بودنشان ،
بودنمان را به بازی گرفتند !

—————————————————————————————-

من سرمای تنهایی ام را… به گرمای هوس ات ترجیح می دهم!

—————————————————————————————-

وقتى که میگى :
دیگه برای همیشه فراموشش کردم
و هیچ احتیاجى بهش ندارى
و تمام بد و بیراه های دنیا رو نصیبش میکنى
دقیقا همون زمانیه که
بیشتر از همیشه دلت براش تنگ شده…..!

—————————————————————————————-

یه قانونی هست که میگه:
یه مریضی میگیری که از هر یک میلیون یه نفر اونو میگیره!!
اما تو قرعه کشی بانک بین دو نفرم که باشه تو برنده نمیشی

—————————————————————————————-

هرچقدر هم بگویی مردها فلان، زن ها فلان. تنهایی خوب است، دنیا زشت است، آخرش روزی قلبت برای کسی تندتر می زند.
(پرانسو دیمارکو )

—————————————————————————————-

عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست ..
و غمــت سـهم ِ مــن!==

—————————————————————————————-

به سلامتی دو بوسه ۱٫ وقتی بچه به دنیا میاد و مادر میبوسدش ولی بچه نمیفهمه ۲٫ وقتی مادر از دنیا میره و بچه میبوسدش ولی مادر نمیفهمه !

—————————————————————————————-

درآغوشم که میگیری آنقدرآرام می شوم

که فـَـراموش می کنم

بـایـد نفس بکشم …

این روزها …

یا به تو می اندیشم،

یا به این می اندیشم، که چرا !؟

به تو می اندیشم …!!

—————————————————————————————-

میدونی آدمها چرا وقتی بزرگ میشن دیگه با مداد نمی نویسند ؟
چون یاد می گیرند هر اشتباهی دیگه پاک نمیش

—————————————————————————————-

استاد میگه چرا سمت راست کلاس همیشه شلوغ تر از سمته چپه !؟
گفتیم چون وایرلس اینور بهتر آنتن میده !
بیچاره استاد دچار یاس فلسفی شد!!‏‎))))))

—————————————————————————————-

یک شب….یک شهر…..یک پنجره باز……….

یک “من” و این “من” پشت پنجره عجیب هوایت را کرده………

و تو شاید در جایی دیگر….! پشت یک پنجره بسته دیگر………

قفس تنگ آغوشت را با دیگری پر میکنی………

—————————————————————————————-

من ان غریبه دیروز اشنای امروز و فراموش شده ی فردایم در اشنایی امروز مینویسم تا در فراموش شده ی فردا یادم کنی!!!یادم میکنی؟

—————————————————————————————-

خدا به فرشته ها شعور داد
بدون شهوت،
به حیوان ها شهوت داد
بدون شعور
و به انسان
هر دو را،
انسانی که شعورش بر شهوتش غلبه کند
از فرشته ها بالاتر است،
و انسانی که شهوتش بر شعورش غلبه کند
از حیوان…..پـسـت تر….!

—————————————————————————————-

یه روز یه باباهه داشته روزنامه می خونده بچه اش میاد میگه بابا با هم بازی کنیم؟ باباهه که حوصله نداشته یه تیکه از روزنامه که نقشه دنیا روش بوده رو تیکه تیکه می کنه میده به بچه می گه فکر کن پازله درستش کن چند دقیقه بعد بچه درستش می کنه مییاردش باباهه می گه توکه نقشه ی دنیارو بلد نیستی چطور درستش کردی ؟ بچه می گه من ادمای پشت صفحه رو درست کردم اگه ادما درست شن دنیا هم درست میشه.

—————————————————————————————-

آهای شمایی که یکی دوستون داره
.
.
.
.
… … … .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هیچی !!!!
.
.
خوش به حالتون … آخه هیچشششششکی منو دوست نداره (((((((

—————————————————————————————-

سر پل صراط اولین کسی که جلوی منو میگیره و ازم شکایت میکنه،این معــــده مه!!
ظرف نیم ساعت گذشته اینارو خوردم:
آجیل و میوه!!
دلمو زد لواشک خوردم!
ضعف کردم،بستنی خوردم!
خیلی شیرین بود، بعدش آلوچه!
ضعف کردم،چیپس خوردم!
دلم ترشی خواست،آب انار خوردم!
ضعف کردم! کیک خوردم!
سردلم موند چای خوردم!
گرمم شد ، شربت آبلیمو خوردم!
ضعف کردم کاکائو خوردم!
معده نیست که بدبخت! جورابه .

—————————————————————————————-

تو چه میفهمی حال و روز کسی را که دیگر هیـــــــــــچ نگاهی دلش را نمی لرزاند..!

—————————————————————————————-

بچه ۹ ساله الان
فیسبوک داره
توییتر داره
ایکس باکس داره
پی اس تیری داره
آیفون داره
آیپاد داره
کوفت داره ، درد داره ، هزار زهرمار دیگه داره … یعنی خاک بر سر بچه های ۹ ساله الان … من وقتی ۴ سالم بود با تمام پسرای کوچمون دکتر بازی میکردم

—————————————————————————————-

چه لذت قشنگی داره وقتی خرد و داغونی یکی با تمام وجود بپره تو بغلت و بگه: مگه من مردم!!!!!

—————————————————————————————-

سلامتی همه اشک هایی که توی خلوت می ریزیم، تا کسی که لیاقت نداره او نارو نبینه….

—————————————————————————————-

به سلامتیه همه اونایی که دلشون هوای آغوش عشقشونو کرده…
ولی جز زانوهای بغل کردشون و تنهایی، هیچ مهمونی ندارن:-

—————————————————————————————-

از خدا میخوام اگر قراره منو از دنیا ببره ۱۰ دقیقه قبلش منو خبر کنه بتونم هارد کامپیوترم رو فرمت کنم وگرنه واسم ختم نمیگیرن.

—————————————————————————————-

این روزها پسر های شهر افتخارشان دوست دختر با موی بلوند داشتن است!
یادش به خیر روزی پاکی افتخار بود نه رنگ مو!

—————————————————————————————-

میـدونی بن بست زنـدگی کـجـاست … ؟! جــایــی کـه : نـه حـــق خــواسـتن داری ؛ نـه تــوانــایـی فـــرامــوش کـــردن … !!!

—————————————————————————————-

خــــــدایـــا:
دلــــــم را آنانی میشــــــکنند
که هرگز دلــــــم به شکستــــــن دلشان راضــــــی نمی شود … .

—————————————————————————————-

بچه بودم بادبادکای رنگی،دلخوشی هر روز و هر شبم بود

خبر نداشتم از دل ادما،چه بی بهونه خنده رو لبم بود

کاری بجز الک دولک نداشتم،بچه بودم به هیچی شک نداشتم

بچه بودم غصه وبالم نبود،هیشکی حریف شورو حالم نبود

بچه که بودم اسمون ابی بود،حتی شبای ابری مهتابی بود

بچگی و بچه گیا تموم شد
خاطرهای خوش رو دست من مرد

تا اومدم چیزی ازش بفهمم،جوانی اومد اونو با خودش برد برد برد برد.

—————————————————————————————-

بعضی وقتا شنیدن یه
” بگو ببینم چه مرگته ”
از یه رفیق خیلی بیشتر از حرفای کلیشه ای
“عزیزم چی شده”
بیشتر میچسبه

—————————————————————————————-

امروز با تمام دنیا قهرم …
اما تو صدایم کن
بر می گردم !
سادگی کودکانه ام را می بینی ؟

—————————————————————————————-

سرشارم از سکوتی اجباری
وای از آن روز که قفل اجبـــــــار بشکند
همــــــه را میشکنم…..!


—————————————————————————————-

صداقت هدیه گرانبهاییست
اونو از آدمهای خائن و فقیر
انتظار نداشته باشید …..!

—————————————————————————————-

سخـت تـریـن کـار دنـیـا ؛

بـی مـحـلــی کـردن ،

بـه کسـیـه کـه :

با تـمـام وجــود دوسـتش داری

—————————————————————————————-

دلم رابطه ای میخواهد که اگه ۵ دقیقه زنگ نزدم اس ام اس ندادم
اس ام اس بده بگه سرت کجا گرمه

—————————————————————————————-

خیالت راحــتـــــ . . . . . . .
شکسته ها نفرین هم بکنند ،
گیرا نیست …!
نفرین ،
ته ِ دل می خواهد
دلِ شکسته هم که دیگر
سر و ته ندارد . . .

—————————————————————————————-

۱۰ ۲۰ سه پونزده
هزار و شصت و شونزده
هرکی می گه ۱۶ نیست!!!!
۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰
مغزه داشتیم ما؟؟؟

—————————————————————————————-

گفته باشم….. من درد میکشم…. تو اما چشمانت را ببند..! سخت است بدانم میبینى و بیخیالى……!!!!!!

—————————————————————————————-

میان مشغله ها سخت گم شدم اما دلم برای هوایت همیشه بیکار است.

—————————————————————————————-

چهار چیز قابل جبران نیست:

سنگی که پرتاب شده
حرفی که از دهان خارج شده
فرصتی که از دست رفته
زمانی که سپری شده

—————————————————————————————-

خــــــدایا یه نگــــاه به خط تولید آدم سازیت بکـــــن لطفا!
ضایعـــــاتش خیلــــــی بالاست…
این آدمهایی که ساختی خیلــــــی هاشون قلــــــب ندارن…

—————————————————————————————-

ارزشت برایم؛آنقدر هست
که حاضرم برای قدمهایت پل عبورشوم/
حتی اگر نگاهت برای لحظه ای به زیر پایت نیفتد

—————————————————————————————-

از قدیم گفتن واسه کسی بمیر که واست تب کنه… قدیمیا چه پرتوقع بودن . من واست میمیرم ولی خدا نکنه تب کنی!!!


—————————————————————————————-

ما پیغام دوست داشتنمان را با دود به هم می رساندیم نمیدانم آنسو برای تو تکه چوبی هست ؟ من اینسو جنگلی را به آتش کشیده ام

—————————————————————————————-

تلخ است باور نبود آنها که میتوانستند باشند و تلخ است امروز باور آنها که ادعای ماندن دارند

—————————————————————————————-

اگر دلت گرفتـه سکوت کن
این روزهــا ؛ هیچ کس معنای دلتنگـی را نمیفهمد

—————————————————————————————-

یکی از تفریحات ایرانی ها اینه که :
میرن یک جنس می خرن بعد توی تک تک مغازه ها میرنو
همونو قیمت می کنن ..!


—————————————————————————————-

یاد سهراب بخیر!
آن سپهری که تا لحظه ی خاموشی گفت:
تو مرا یاد کنی یا نکنی
باورت گر بشود، گر نشود
حرفی نیست؛
اما…
نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست

—————————————————————————————-

استاد سر کلاس یکی یکی اسم بچه ها رو میخوند، رسید به اسم “بارانه”.از شاگردش پرسید : حالا چرا اسمتو گذاشتن بارانه؟ دختر جواب داد آخه روز تولدم بارون میومده .
یه اهل دلی از ته کلاس میگه حالا خوبه اون روز آفتاب نبوده

—————————————————————————————-

یکی از بچه های کوچیک فامیل داره با اخم کارتون می بینه، میگم چیه اینقدر اخم کردی؟ میگه از بس سانسور کردن، نفهمیدم چی شد

—————————————————————————————-

این روزها .. سیگارم را روی زخمهای عمیق تنهاییهایم خاموش میکنم.. تا یادم باشد … قرار نیست تنهایی رهایم کند…

—————————————————————————————-

اگه قرار باشه ظرف ۲۴ ساعت دنیا به پایان برسه تموم خطوط تلفن،تالارهای گفتگو و ایمیلها اشغال می شه…. همه جا پر میشه از این که: رنجوندمت،پشیمونم،منو ببخش تو را عاشقانه می پرستم مراقب خودت باش. اما بین این همه پیام یکی تکون دهنده تره: همیشه عاشقت بودم ولی هیچ وقت بهت نگفتم! پس عشق و محبت را تقدیم آنکس که دوستش داریم کنیم شاید که دیگر فردایی نباشد

—————————————————————————————-

جون مادرتون اگه ماشین صفر می خرین رو شیشه بنوسید «ماشین صفره» ولی پلاستیک های رو صندلیشو بکنید

—————————————————————————————-

لره پدرش مریض میشه زنگ میزنن آمبولانس میاد، خانوادگی سوار آمبولانس میشن ، دکتر میگه: مریض کیه ؟ لره میگه: پشت سر دارن با نیسان میارنش!

—————————————————————————————-

مورچه هه رو انداختم تو بشقاب بیسکوییت ویفر. تکون نمی خوره.فک کنم از خوشالی سکته کرده

—————————————————————————————-

دختر چیست؟..
.
.
.
.
… .
.
.
.
.
.
.
موجودی زیبا با سن و سالِ ثابت

—————————————————————————————-

با اومدن ماه رمضون این سوال باز پیش میاد که :
خدایا !
فرو دادن اینهمه بغض روزه رو باطل نمیکنه؟

—————————————————————————————-

یه بارم یه دختره اومد گفت: آقا شارژ ۹۱۹ دارید؟ گفتم ۹۱۹چند؟ اونم بقیه شماره شو گفتو اینچنین بود که عشق آغاز شد… .

—————————————————————————————-

فقط تو ایرانه که هر کی میمیره، فردا شبش کل فامیل خوابشو میبینن که تو یه باغ پرگل با یه لباس سفید بوده و گفته من جام خوبه‎

—————————————————————————————-

پسره احمق اومد وسط سایت دانشگاه و داد زد : شلوارمو در بیارم؟ همه پسر ها گفتن : دربیـار در بیــار دختر ها هم زیر چشمی نگاه می کردن یه دفعه دستشو کرد تو ساکش و شلوار ورزشیشو در اورد! پسرا: هاهاها دخترا: ایییییییش

—————————————————————————————-

تمام چیزی که باید از زندگے آموخت ،
تنها یــــک کلمه است
“مےگذرد”
ولے دق می دهد تـــــا بگــــــــــــذرد…

—————————————————————————————-

غضنفر دفتر ازدواج میزنه تبلیغ میکنه: با هر ازدواج دائم یک ازدواج موقت هدیه بگیرید

—————————————————————————————-

دقت کردین مغز آدمی چقدر شگفت انگیزه! از لحظه تولد، ۲۴ ساعت به صورت بی وقفه کار می کنه و فقط موقعی که برگ امتحان رو جلوت می ذارن از کار می افته! عظمت خدا رو…

—————————————————————————————-

از داف و دوف فیسبوکی و ادلیساتمون عاجزانه تقاضا داریم که عکس با حجاب واسه پروفایلشون انتخاب کنن تا روزمون باطل نشه!

—————————————————————————————-

طرف زنگ زده به موبایلم میگه ببخشید منزل آقای کریمی !؟
گفتم نه اینجا اداره ست

—————————————————————————————-

خرخون مجرم نیست، بیمار است. بیایید با خرخون‌ها مثل بیماران رفتار کنیم…!ستاد حمایت از بیماری‌های خیلی‌ خاص

—————————————————————————————-

یه عاشق میگه :

اگه اتفاقی واست بیفته ؛ میمیرم !

اما ….

یه رفیق میگه :

اگه بمیرم هم نمیذارم اتفاقی برات بیفته … !!!

—————————————————————————————-

حوصله ات که سرمیرود بادلم بازی نکن…من دربی حوصلگی هایم باتو زندگی کردم

—————————————————————————————-

برو.. ترس برای چه… وقتی می دانم یک روز تف می اندازی به روی تمام آنهایی که بخاطرشان من را از دست دادی..

—————————————————————————————-

دنبال کسی نیستم که وقتی میگم میرم بگه:نرو!کسی رومیخوام که وقتی گفتم میرم بگه:صب کن منم باهات بیام تنهانرو!




iran-stars.com

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد