ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

پیامکهای عرفانی و فلسفی

iran-stars.com

چه زیباست هنگامی که در اوج نشاط و بی نیازی هستی دست به دعا برداری . جبران خلیل جبران


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


ابرها به آسمان تکیه می کنند
درختان به زمین
و انسان ها به مهربانی هم


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


اگه مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند…
اما مهربان باش…


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


زمانی که جلوی تلفن های عمومی صف می کشیدند
عشق ها با ارزشتر بود
از این روز ها که
پشت خطی ها صف می کشند.
در ادامه مطلب
هیچی…
مثل یک عطر اشنا
عمق فاجعه رو
نمی کوبه تو مغزت…!!


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


خوشحالم که بردم چون کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت
خوشحالم که باختی چون کسی رو از دست دادی که دوستت داشت . . .


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


سلامتیه پسری که به خاطر دوست دخترش عرق میخوره !
ولی نمیدونه دوست دخترش زیر یکی دیگه داره عرق میکنه…………..


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


از عشق های این روزا…
داستانی به بلندای شنگول و منگول هم نمیتوان نوشت…
چه برسد به شیرین و فرهاد!!!


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


سکوت خطرناکتر از حرفهای نیشدار است…
کسی که سکــــــــوت می کندروزی حرفهایش را سرنوشت به شما خواهدگفت…..


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


ماندن کنار من لیاقت میخواست نه بهانه…..
بلند میگویم…
به درک که رفتی!!!‎


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


خداروشکرکه قبل ازاینکه بهش تکیه کنم بهم نشون دادکه تکیه گاه خوبی نیست


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


عازم یک سفرم سفری دور به جایی نزدیک سفری از خود من تا به خودم مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


زن باشی و
سیگار هم بر لبانت باشد!


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


هر بی پدری
زیر سیگاری شهوتش را
برای خاکستر آبرویت
بفرما خواهد زد!


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


در دیاری که سالمندان
لقمه ای نان را به ناچار جوان میشوند,
نگران جوانانی باید بود
که چیزی به پیری ناگهانی شان نمانده است!


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


امروز یه فال حافظ خریدم وقتی بازش کردم خالی بود.. این بهترین فال زندگیم بود
موضوع انشاء: تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟
به نام خدا
فرسنگ ها دور از آغوشش…


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


وعده دیدارت را
از چشمانم پس گرفته ام
دیگر نگران دلم نباش!


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


دوستت دارم
بهایش هم هر چه هست
روی چشمانم!


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


تصمیمم را گرفته ام
آنقدر دور میشوم
که خواب آمدنت را هم نبینم!


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


ماه رمضان رفت ، حالا با خیال راحت می توانی قسم بخوری که دوستم داری !


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


این بغض ِ سنگین ِ مداوم
که پایش را از روی لحظه هایم بر نمی دارد
در انتظار توست..


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


روزه ای بی من
روزه ام بی تو
روزه ایم بی هم


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


دوســتــت دارم را هزار بار دیگر تکرار کن . . .
اینجا نه بینیِ کــَـسی دراز می شود ! . .
.
نه گـُـرگی به گــَـله ات میزند ! . . .


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


بـــاورت بــشــود یـــا نــه !؟
روزی می رسد
که دلــت بــرای هــیــچ کــس
بــه انــدازه مــن تــنــگ نــخــواهــد شــد.
بــرای نــگـــاه کــردنـــم ، بــوســیــدنــم ، خــنــدیــدنــم ، اذیــت کــردنــم , مــهــربــونــیــم , صــداقــتـــم …
بــرای تــمــام لـحــظاتى که در کنارم داشتی …
روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره مــــــن خواهی بود …
می دانم روزی که نباشم هیچکس تــکرار مــن نــخــواهــد شـــد …


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


مــےدانـــے
اَگــَـر هَنـوز هَمـ تـو را آرِزو مــےکُنَمـ
براے بــے آرزو بـودَטּ مَنــ نیستـــ !!!
شایـَـد آرِزویــے زیبـاتـَـر اَز تــ ــو سُراغ نَدارَمـ …


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


تو که با دیگرانت بود میلی
چرا یادت مرا بشکست خیلی؟؟؟
مگر قصدت پریشانی ما بود
که عشق ما نشد مجنون و لیلی….؟؟


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


نه من کنار آمدم نه روزگار…
نه من گذر کردم … نه او
اما من به راه خود رفتم و روزگار به راه خود…
من با خود دل بردم و روزگار او را برد …
هیچکدام حاضر به شکست نشدیم
من … دل دارم … روزگار او را
برد با من است؛
من، دیوانه او می مانم …


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


دَمَـــــــش گـــــــــرم!!
بـــــــــــــــــــاران را مـــــــی گویم
به شـــــانه ام زد و گــــــفت:
خـــــسته شـــــدی … ؟؟؟
امــــــــروز را تو اســــتراحت کن…
من به جـــــایت مـی بارم!!


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


دستـ هـای یـخ زده ام را
رو بـه آفتـاب میگیـرم
سـُرخ میشـونـد
خجـالـت میکشـند
کسـی جـُز تـو گـرم شان کنـد . . .


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


دلم یک کوچه میخواهد…
بی بن بست
و بارانی نم نم…
و خدایی که کمی با هم قدم بزنیم!
این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم
تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم…
شاید از این تنهایی خلاص شدم…


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…
یه دل گرفته…
یه زندگی پر از خالــی…
من سرشارم از تنــهایـــــــــی…


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


حتما نباید مدت ها دور از تـــو باشم . . . تا تنـها شــــــوم
یک روز من بی تـــو، یک عمر تنهاییست


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


نه پیشانی من به لبهای تو رسید …
نه لیاقت تو به احساس من …
چیزی به هم بدهکار نیستیم …
پس به سلامت …


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


روزی فکر می کردم که اگر او را با غریبه ای ببینم
شهر را به اتش می کشم.
اما…
اما امروز حاضر نیستم شمعی روشن کنم تا…
تا ببینم او کجاست.


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


سالـے کـه بـر من و تـو گذشت
فقطـ ۳۶۵ روز نـبـود …
جمعـه ها را بـاید دو روز حسـاب کرد
بـایـد تقـویـم ها را در آفـتـاب نـهاد
تـا رنـگ ببازد …


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


لحظه رفتنت
نه حرفی داشتم
نه گلایه ای
اما احساس…
تا دلت بخواهد.


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


زندگے تمامش خطاے دید است
مـن تـورا مے بینم
وتـومـن را نمے بینے…


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


انقدر از من فاصـــــــــــــله نگیر!!
لامصـــب این بیمـــــار ی که من دارم جزام عشق استـــ..


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


زیــر آوارِ آخــریــن حـرفـتــــ جـا مـانــدهـ امــ . . .
لعــــــــــــــــــنتی
نـمـی دانـی خداحافظت چـنـد ریــشتــر بــود ! ! !


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


به جان ثانیه هایے که
در فراق چشمانت مے گذرند،
دل کوچکم تنگِ
نگاه توست…


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


حالــ ِ من؟؟ دلتنگی… نا امیدی.. درد.. درد و باز هم دارد!!! و امّا حالـــ ِ تو؟؟ نمیدانم!!


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


شما هم
یه زمانی
تو زندگیه بعضی ها بودین
و الآن نیسین
به راحتیه همین یه جمله . . .


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی،
دوست داشتن پیوندی خودآگاه واز روی بصیرت روشن و زلال.


✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉ ✉


مشکل از تو نبود
از من بود
با کسی حرف میزدم
که سمعک هایش را
پیش دیگری جا گذاشته بود .




iran-stars.com

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد